יתכן שדווקא כיוון שזו דרך המקרא, כאן רצה לומר שאין זה משום דרך המקרא אלא שהוא אכן דובר על 'כל איש' ולא על 'הנשים'.אם ראבע טרח ליישב את הקושיה (די בדוחק הייתי אומר) במקום לומר שדרך המקרא היא זו, סימן שיש לו יישוב בכל מקום בעייתי הרי ראבע ידע תנך יותר מכולנו (הוא היה מורה לתנך).
נחכה לתחיית המתים כדי לברר איתו ועם אסתר המלכה מה הם התכוונו (או שמישהו יעביר את הדיון לפורום דקדוק, והבלשנים שם לבטח יפתרו תעלומה זו).
תודה על החידוש. המקור בפרק א' פסוק י"ג: "הלהן תשברנה עד אשר יגדלו הלהן תעגנה לבלתי היות לאיש".אגב יש גם מקומות הפוכים, בהם לזכרים כותבים כנקבה, כמו ברות (כותב מהזכרון) "גם אם יהיו במעי ילדים הלהן תעגנה" - להן לבנים.