דרוש מידע לא יכולה שלא להגיב למחדל התחבורה בדרך חזור מהלוויה

מצב
הנושא נעול.

דיתי חן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
איזה קו מוריד במסוף בחזור?
לרב הקווים יש פיזור מקוצר בעיר
:rolleyes:
לקווים שחוזרים לעיר במוצ"ש - יש.
לקווים שמגיעים ביום שישי לעיר, ויוצאים חזור במוצ"ש -
אין פיזור, ואין שאטלים.
אחד הסיוטים זה מוצ"ש,
המון קווים יוצאים באותה שעה מהמסוף,
הנוסעים מגיעים מכל חלקי העיר -
ואין שאטלים, ואפילו תגבור לקווים הפנימיים אין.
משפחות יוצאות למסוף שעה לפני הזמן של יציאת הקו כדי לא להתקע.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
לקווים שחוזרים לעיר במוצ"ש - יש.
לקווים שמגיעים ביום שישי לעיר, ויוצאים חזור במוצ"ש -
אין פיזור, ואין שאטלים.
אחד הסיוטים זה מוצ"ש,
המון קווים יוצאים באותה שעה מהמסוף,
הנוסעים מגיעים מכל חלקי העיר -
ואין שאטלים, ואפילו תגבור לקווים הפנימיים אין.
משפחות יוצאות למסוף שעה לפני הזמן של יציאת הקו כדי לא להתקע.
נכון
משום מה יש תחושה שמי שמתכנן את התחבורה לא ניסה מעולם ליסוע בתחבורה ציבורית...
 

קצרה

משתמש מקצוען
לפי כמות התלונות
איך אפשר שבמכרז הבה קווים לא יקבלו את מודיעין עילית
(האם זה פוליטי:mad:)

לא היום נולדתי
תושבי מודיעין עילית סבלו גם במפעילים הקודמים
וכל פעם קיוו למכרז חדש

זוכרת את השמחה של תושבימודיעין עילית כשחברת "קווים" זכתה במכרז
שסוף כל סוף תהיה להם חברה שידועה כנותנת שירות טוב יותר..

"לא עכברא גנב אלא חורא גנב"
לא מכירה את מודיעין עילית בכלל
אבל כנראה שבעית התחבורה שלכם לא נובעת מחברה כזו או אחרת
אלא בעיה שורשית שקשורה בפער בתשתיות / בחוסר התאמה מספקת של המסלולים והתזמון לכמות הנוסעים או משהו בדומה לזה.

ולכן במקום לחלום כל פעם על מפעיל חדש
כדאי שתלחצו על קברניטי העיר שלכם לעשות את החשבון ולעבוד על שיפורים.

בבני ברק יש מחזיק תיק תחבורה בעיריה ויש מייל לפניות תושבים
ומדי פעם מבצעים שיפורים כאלו ואחרים בהתאם לדרישה או בהתאם לניסיון רע עם קו/מסלול מסוים...
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
האמת תשאר כזו ,לא משנה מה יקרה. ולא היית י אומר זאת לאדם שממתין לאוטובוס .אבל נראה לי שהוא כבר חזר הביתה והוא אפילו מול המחשב. אז כן ,ככה היהודים מאמינים . אולי אלוקים רצה להרבות שכרם על השתתפות בקידוש השם האדיר הזה ,איני יודע חשבונות שמים ,מ"מ, השם הוא הוא האשם.
אותי לימדו שלהתחזק באמונה זה על מה שקורה לך,
לא על מה שקורה לאחרים.
 

rew3020

משתמש מקצוען
לא היום נולדתי
תושבי מודיעין עילית סבלו גם במפעילים הקודמים
וכל פעם קיוו למכרז חדש

זוכרת את השמחה של תושבימודיעין עילית כשחברת "קווים" זכתה במכרז
שסוף כל סוף תהיה להם חברה שידועה כנותנת שירות טוב יותר..

"לא עכברא גנב אלא חורא גנב"
לא מכירה את מודיעין עילית בכלל
אבל כנראה שבעית התחבורה שלכם לא נובעת מחברה כזו או אחרת
אלא בעיה שורשית שקשורה בפער בתשתיות / בחוסר התאמה מספקת של המסלולים והתזמון לכמות הנוסעים או משהו בדומה לזה.

ולכן במקום לחלום כל פעם על מפעיל חדש
כדאי שתלחצו על קברניטי העיר שלכם לעשות את החשבון ולעבוד על שיפורים.

בבני ברק יש מחזיק תיק תחבורה בעיריה ויש מייל לפניות תושבים
ומדי פעם מבצעים שיפורים כאלו ואחרים בהתאם לדרישה או בהתאם לניסיון רע עם קו/מסלול מסוים...
ממש לא מסכים.
יתכן שבמודיעין עילית יש בעיות מיוחדות - לא מכיר, לא גר שם.

אבל בעית התחבורה השורשית קיימת ברוב מוחלט של המקומות.
לדעתי הבעיה השורשית זה במשרד התחבורה שלא באמת יודעת כיצד דואגים לתחבורה איכותית.

זה מתחיל כבר במכרז - הדגש בזכיה צריך להיות על רמת איכות, שירות וכו' (כל מה שקשור לטובת התושבים) ולא לגובה הגמולים המשולמים למשרד.
צריך להיות גם טיפול יעיל בהמשך, יד קשה בחריגה ממה שהחברות מחויבות להם - כולל קנסות על שירות לקוי.
אם הקנסות לא מרתיעות כנראה צריך להעצים אותם.
צריך לקבוע בתקנות/מכרזים קנסות לאנשים פרטיים שניזוקו.
קנסות לגבי זכיה עתידית במכרזים.

כי חברה זו אחרת לא באמת משנה.
החומר האנושי של נהגים/פקחים/סדרנים/מנהלי שטח - הכל אותו דבר....
צריך לחץ חזק מלמעלה ממי שהרווחים מגעיים בסופו של יום לכיס שלו.
 

פ.נ

משתמש מקצוען
ממש לא מסכים.
יתכן שבמודיעין עילית יש בעיות מיוחדות - לא מכיר, לא גר שם.

אבל בעית התחבורה השורשית קיימת ברוב מוחלט של המקומות.
לדעתי הבעיה השורשית זה במשרד התחבורה שלא באמת יודעת כיצד דואגים לתחבורה איכותית.

זה מתחיל כבר במכרז - הדגש בזכיה צריך להיות על רמת איכות, שירות וכו' (כל מה שקשור לטובת התושבים) ולא לגובה הגמולים המשולמים למשרד.
צריך להיות גם טיפול יעיל בהמשך, יד קשה בחריגה ממה שהחברות מחויבות להם - כולל קנסות על שירות לקוי.
אם הקנסות לא מרתיעות כנראה צריך להעצים אותם.
צריך לקבוע בתקנות/מכרזים קנסות לאנשים פרטיים שניזוקו.
קנסות לגבי זכיה עתידית במכרזים.

כי חברה זו אחרת לא באמת משנה.
החומר האנושי של נהגים/פקחים/סדרנים/מנהלי שטח - הכל אותו דבר....
צריך לחץ חזק מלמעלה ממי שהרווחים מגעיים בסופו של יום לכיס שלו.
אני חייבת להגיד מה שקורה מאחורי הקלעים!!!וזה פשוט הזוי!!
אני ניתקלתי במקרה מכוער לאחרונה(ואפילו פירסמתי את זה בפרוג)שבו פקח היתנפל אלי בלי קשר וכו(מיש רוצה הערכה אני יביא קישור למקרה)
אגב לא קשור לקווים אבל אני מאמינה שזה בקווים ההיתנהלות כזאת...
אני כמובן ישר אחרי מקרה פניתי לאגד שיספקו לי נתונים והם בתגובה היתחמקו ואחרי 10 ימים חזרו אלי בתשובה הידועה לכולם אני כמובן לא היתיאשתי ושלחתי עוד כמה פעמים עירור ולא היתייחסו ואז פניתי למישרד התחבורה והם בתגובה פנו אלי שאגד אמרה שהם שלחו לי כבר תשובה אני לא היתייאשתי ופניתי למבקר המדינה ושוחח איתי עורך דין שאמר שאגד אמר להם כך וכך אמרתי לי אותי לא מספק אני רוצה שיפתחו מצלמות וכו אתם צריכים לבדוק לעומק את המקרה אז העורך דין בתגובה אמר לי שאגד לא רוצים לפתוח מצלמות כי זה תקף לשבועיים אמרתי לו ברור שיגידו זה שהם היתעקבו עם התגובה שלהם לא אומר כלום ומה שיוצא מזה כלום!!!
מה שרציתי להגיד כאן שכל אחד מיסתמך על התגבוה של השני כלומר הראשונה (שאצלי זה אגד)
לא יעזור כלום!!!!
אני אמרתי לעורך דין תקשיב שורה תחתונה מה שאני יוצאת מהמקרההזה שאתם בעד אגד ובעד הפקח מבלי שביררתם לעומק את הסיפוק לא חכמה להיסמך על מה שאגד אומרים(אמרתי לו שגם יש לי עדים אפילו אמר שלא צריך)
....ויותר מזה
מה שבטוח עם יהיו מלא תלונות אז אולי הם יסכימו להיסתכל ......
ברגע שזה תלונה אחת למה שהם יסתכלו עליך........
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
חלק מהתגובות כבר נאמרו כאן בהודעות קודמות

כמה תגובות
1. למה אין רכבת עד מודיעין עילית (ממודיעין מכבים רעות) עוד פחות מ5 קילומטר על האדמה או מתחתיה. (משקיעים עכשיו רכבת לאורך כביש 431 ואולי עוד תחנה בתוך מודיעין - זה כן יכולים לעשות.

2. ברוך ה' שחברת מוטרופולין זכתה במכרז בעיר אלעד וכך חברת קוים עילית תוכל לחזור להשקיע בעיר מודיעין עילית כמו פעם.

3. בתוך גבעת שמואל היו קוים לעיר אלעד שחסמו את דרכם של הרכבים הפרטיים שהיו בגבעת שמואל.

4. האוטובוסים שיצאו ממודיעין עילית במוצאי שבת לבני ברק. יצאו מפוצצים כבר בתחנות הראשונות.

5. גם אלו שנסעו ברכבת למודיעין עילית עברו דרך לא קלה. ברגל עד תחנת הרכבת משם רכבת לתל אביב סבידור ומשם ברכבת נוספת למודיעין ומשם באוטובוס למסוף העירוני ומשם באוטובוס פנימי לבית. (ולא שייך ללכת ברגל זה 5 קילומטר וללא מדרכה ושוליים רחבות)

6. אין מחזיק תיק תחבורה מחברי המועצה!!!

7. חברת קוים חייבת לשים איש קשרי לקוחות שגר בעיר!!!

8. חברת קוים אף פעם לא עונה באופן עניני! יש לה לפי ההשערות כ100 טיוטות לכל תלונה! והמוקדן רק צריך לשלוף.

לגבי נושא של מסוף בקצוות זה מתאים לזוגות צעירים ולמשפחות מבוגרות
משפחות עם תינוקות וילדים קטנים שנרדמים מעדיפים לסוע שעה וחצי ולא חצי שעה ולעבור 4 אוטובוסים.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  21  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה