אולי תלמדו מהנסיון שלנו...
מצרפת מה שכתבתי לחברה שבנתה לי אתר, אחרי ששוכנעתי לשלם דרכם 1000 ש"ח חודשי ל"מנהל דף" חוץ מעלות הפרסום הממומן.
מהנסיון הכושל למדנו שעדיף אכן לקחת "גוי של אינטרנט" (במידה ואכן העסק פונה לקהל ששם מקומו (באף חסימה חרדית זה ממילא לא נפתח)
אני פונה בכאב רב, לאחר שנתתי בכם אמון פעם שניה, אחרי שהייתי מרוצה מאד מהתנהלות הקמת האתר.
אני משלמת סכומים גבוהים מאד, על ניהול מקצועי של דף פייסבוק, ולצערי לא מקבלת תמורה הולמת.
- אשת הקשר שמיניתי לצורך שליחת חומרים ותקשורת עם מפעיל הדף, מתלוננת בלי הרף על קושי גדול ליצור קשר עם XXXXXXX, בתחילה היה קשה מאד להשיג אותו, אחר כך הוא היה בחופש, אחר כך פרטי כרטיס אשראי שהוא אמר שיסדר עבור הפרסום הממומן מתוך הכרטיס הקבוע שלנו אצלכם לא התאימו.
בהמשך נתתי לפי בקשתו פרטי כרטיס בינלאומי, אבל הוא לא ידע להגיד שדיינרס לא מתאים, אני בוודאי לא יודעת דבר כזה, בדיוק בשביל ההתנהלות המקצועית חשבתי שאני משלמת 1000 ש''ח בחודש.
דיברתי איתו ישירות. הסברתי לו בדיוק, מה אופי הפעילות שדף הפייסבוק אמור לשדר. הרי כל הענין הוא שהוא ישדר את מה שהגן באמת נותן, ולא דברים שיבריחו לי את הלקוחות.
הוא הסכים איתי שההתנהלות עד עכשיו לא היתה טובה, והבטיח שהבין את דרישותי והוא מסוגל לעמוד בהם. כמו כן אמר שאת 3 החודשים יתחיל למנות רק מאז שיתחיל לעבוד כמו שצריך.
מה שאני שומעת מאשת הקשר הוא, שהיא בעצם שולחת לו את כל החומר מכן להעלאה, בעלויות נפרדות דרך משרד המיתוג איתו אנו עובדים. (כזכור- הסיכום היה שאת הגרפיקה לפייסבוק אנחנו מביאים מוכן, ובמקום זה הוא ידאג לסדר את הבלגן שנוצר באתר לאחר שהדפדפן שלי גרם ל''תרגום'' אוטומטי עילג מאד, בכל פעם שפתחתי את דף הניהול כדי לשנות משהוא)
לפי מה שהבנתי , עכשיו הוא שוב יוצא לחופש- ל-3 שבועות, בתקופה הקריטית של רישום לגני ילדים. מבחינתנו זו התקופה של סגירת עיסקאות עבור כל השנה.
לא אפרט כאן כל מה ששמעתי , עדיף שתדברי איתה בעצמך, ותראי מה לעשות הלאה.
מבחינתי המבחן היחיד הוא מבחן התוצאה.
כרגע הציון נע סביב ה-0
השאלה היא מה יש לכם להציע לי, מלכתחילה הבנתי שיש לתת צ'אנס לדבר חדש, של לפחות 3 חודשים בשביל להתחיל לראות פעילות. אבל אם תהליך העבודה הוא כזה, של חופשים על ימין ועל שמאל, אני לא בדיוק רואה איך יכול משהוא להתקדם.
לאחר שהייתי מרוצה מאד מהתהליך המהיר והיעיל של הקמת האתר שהיה לשביעות רצוני המלאה, פניתי אליכם באופן טבעי גם להמשך- מתוך מטרה שהכל ידבר באותה שפה, ישדר אותו מסר, ויתנהל בצורה מקצועית.
לצערי פני הדברים רחוקים מכך מאד.
מקווה מאד שיש פתרון להחזרת שיתוף הפעולה על כנו, כדי שנוכל לראות תוצאות בשטח.
בכאב רב
מוזרה לי מאד כל ההתנהלות- לא ככה הכרתי אתכם.
אני כבעלת העסק- רוצה לראות איזושהיא התקדמות- והוא לא עשה לי רושם כמי שמסוגל לספק את הסחורה.
אני רוצה לראות העלאת פוסטים ע''י קופירייטרים מקצועיים כפי שסוכם- ולא בקשה להביא דברים מוכנים ממשרד פרסום.
אני רוצה לראות יצירת באז בפייסבוק שיפנה לקןחות לאתר - תסכימי איתי שכבר היו אמורות להיות תוצאות בתחום זה.
(כמות הפניות עד עכשיו ניתנות לספירה על יד אחת- ועוד נשאר עודף).
אני רוצה לראות שימור קשר עם לקוחות קיימים.
אני רוצה לראות גיוס לקוחות חדשים ומתעניינים.
ההתנהלות עד עכשיו מזכירה יותר התנהלות של ילד בגיל בי''ס המשחק עם הפייסבוק- ולא שירות שמשולם ב-1000 ש''ח לחודש- מעבר לתקציב הקידום.
בהקמת האתר התרשמתי שמדובר בחברה מקצועית - ההתרשמות שלי מהעיסוק בפייסבוק הוא של משחק ילדים.
מצפה להתקדמות