אז לז' ח' ההמרה זה לפחות 1.395?מצא את ההבדלים:
זה מההסכם כניסה לאופק של החינוך מיוחד- מוכשר מאב תשפ"ב:
צפה בקובץ המצורף 1452113
וזה מההסכם של החינוך העצמאי ובני יוסף אב תשפ"ג:- (רוב ההסכם זהה מילה במילה)
צפה בקובץ המצורף 1452114
מה אתם אומרים????
ובעיקר האם יש לנו כמורות בכלל מילה בעניין, או מה שנכתב ונחתם אין להשיב?
נראה מכאן שהמקסימום- מחנכת אם- זה 1.395אז לז' ח' ההמרה זה לפחות 1.395?
מאיפה הצילום הזה ? מי המחבר של המסמך?ההתיחסות היא לשינוי מחט"ב ליסודי
זה לב הענין
מגיע חט"ב+ פיצוי- מצ"ב מהחוברת של אופק אסמכתא
צפה בקובץ המצורף 1452257
ובהסכם הזה כנראה הורידו את האפשרות הזו לא מפיע בכלל מקדם המרה של חט"ב+ פיצוי
זה הבדל של 10%
אם נותנים למורה ז-ח שעבד 24 ש"ש המרה של יסודי+ פיצוי
הוא מקבל בעצם המרה רגילה של חטיבה בתוספת 2.5%
היכן יצאה ההודעה?יפה בן דוד יצאה בהודעה לרשתות החרדיות כי שעות התפילה ירדו מהשעות הפרונטליות ולא מהשהייה כמו שהם החליטו,
מישהו שמע ע"כ או יודע שאכן שינו את הנהלים בעק' זאת?
חוזר חינוך רגילמאיפה הצילום הזה ? מי המחבר של המסמך?
הצילום שהבאת לא מופיע בקובץחוזר חינוך רגיל
חוזר חינוך מיוחד מוכר נמצא באתר משרד החינוך
וחוברת אופק
ומה בקשר למכתב זה?הצילום שהבאת לא מופיע בקובץ
לגופו של ענין
אין סיבה שיתנו למורי ז-ח תוספת כפולה
למי שמלמד בחט"ב מקדם ההמרה שלו גבוה ב10%
ולמי שמלמד בביה"ס יסודי וממשיך לעבוד לפי שבוע עבודה של יסודי ולא של חט"ב נוסף לו 2.5% למקדם ההמרה פיצוי על מעבר לשבוע עבודה שונה
אני לא מכירה בשום מקום שעשו המרה של 46.5%
ככל הנראה מי שכתב את הקובץ ההוא טעה
הצילום שהבאת לא מופיע בקובץ
לגופו של ענין
אין סיבה שיתנו למורי ז-ח תוספת כפולה
למי שמלמד בחט"ב מקדם ההמרה שלו גבוה ב10%
ולמי שמלמד בביה"ס יסודי וממשיך לעבוד לפי שבוע עבודה של יסודי ולא של חט"ב נוסף לו 2.5% למקדם ההמרה פיצוי על מעבר לשבוע עבודה שונה
אני לא מכירה בשום מקום שעשו המרה של 46.5%
ככל הנראה מי שכתב את הקובץ ההוא טעה
@בת צלופחד ,מי שכתב את שלושת הקבצים- זה משרד החינוך
אחד שלחתי, שני הנוספים כאן (עמ' 24)
יש לך מידע מוחלט לגבי כמות שעות שצריך להכניס אם מסיימים ב4 ורבע?טוב, מסתבר לצערי שהמנהלת שלך צודקת.
אסור להעסיק מורה אחרי 15:30 רק אם היום החופשי שלו הוא יום שישי. אם היום החופשי שלו הוא ביום אחר- אפשר עד 16:15. זה הגיוני, כי אם אחד מחמשת ימי העבודה של מורה במשרה מלאה הוא יום שישי, מה שאומר שהוא עובד ביום שישי חמש שעות, ואז נשאר לו להכניס 35 שעות בארבעה ימים. זה לא מסתדר עם עבודה עד 15:30 (שנחשבת ל8 שעות- כי מדובר בשיעורים של 45 דקות, ועד 16:15 זה כבר 9 שעות).
זה אומר שאם את לא רוצה לעבוד עד 16:00, את צריכה לעבוד 5 ימים, בלי יום חופשי באמצע השבוע.
מקור-
(תסתכלי בסעיף 5)תחום תנאי שירות עובדי הוראה
edu.gov.il
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: