כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
בביה"ס אצלנו בירושלים עדכנו את המנהלת שאנחנו סופית נכנסים.
אשמח לדעת- האם שעות חינוך יורדות מהשעות הפרונטליות?
או במילים אחרות כמה שעות פרונטליות זו משרה מלאה למחנכת בכתה ז'?
ביסודי משרה מלאה 36 שש
26 פרונטליות, 5 שהיה , 3 פרטני, 2 ניהול כיתה
למורה אם מורידים שעת שהיה ושעה פרונטאלי
מעל גיל 50-55 יורדות עוד שעות
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
אולי אי מי יודע לענות:
אם מורות מלמדות יותר שעות פרונטליות, הכיתות תלמדנה יותר שעות?
אלו מקצועות יתוספו? ועד איזה שעה ייצא שילמדו.?
אם לפני אופק מחנכת בז'ח' לימדה 18 (לא מדויק כי בח' מלמדים פחות..) ובאופק 23 (או נגיד אפי' 21 אם חלקיות המשרה שלה לא 100% כבר יש תוספת של 3 שעות לפחות, וזה עוד לפני המורות המקצועיות שמוסיפות שפע שעות.
מה יעשו בחינוך העצמאי עם כל השעות הפרונטליות הנוספות?
יפטרו מורות מבוגרות?
לא יתנו תקנים חדשים השנה?
1. קודם כל אל תדאגו הם יסתדרו עם התוספות.
2. אם יש תוספות הם יצטרכו תקנים חדשים ולא לפטר
3. אפשר לעשות הקבוצות (שעות רוחב ולא שעות אורך)
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
טעות שלי. גם המחנכת תעבוד 21 שעות פרונטליות.

אני התכוונתי בדוגמה של ה19 למורה בז-ח בעולם הישן, שאז יש לה 79% משרה, ויחד עם תוספת אם זה 89%.

אני חושבת שבמעבר לאופק, אם מחוייבים למורות עם קביעות על אחוז משרה מסויים, לא מחוייבים להן לאחוז המשרה ע"פ משרת אם (אולי אני טועה, אבל ההגיון אומר שלא, בדיוק כמו מורה עם קביעות שהילד הקטן שלה עובר את גיל 14 ואז יורדים לה אחוזי המשרה למרות שיש להן קביעות), אלא לאחוז המשרה הרגיל שלהן, ועל גביו להוסיף תוספת אם.
במקרה של מחנכת ז- עם 19 שעות כולל שעות חינוך אחוז המשרה הבסיסי הוא 79%. אין בטבלה של אופק מס' שעות פרונטליות שמגיע ל79, ולכן הלכתי על המספר שמגיע הכי קרוב מלמעלה- וזה 21 שעות פרונטליות עם 80.5 אחוזי משרה. אחרי תוספת אם היא תקבל 86% משרה, קצת פחות מה79% שהיה לה בעולם הישן.
לגבי המורה בא-ו, אם יש לה משרת אם זה אומר שהיא עובדת לפחות 24 שעות באחוז משרה של 80%, ו90% אחרי תוספת אם, גם כאן היא תקבל את אחוז המשרה הבסיסי- 80.5% עם 21 שעות פרונטליות, ואחרי תוספת אם יהיו לה 86% משרה.
צריך לשים לב מ84% משרה צריך לעבוד חמישה ימים, לפעמים למורה עדיף לרדת ל80.5 ולעבוד 4 ימים.

הבעיה- שאף אחד בחינוך העצמאי לא מדבר עם המורות, לא מסביר/ לא שואל/ לא מצהיר איך יממשו את הרפורמה,
כיצד תתבצע שהייה?
מה דינה של תפילה?
מה היקף המשרה שיתנו למורות?
... ועוד שאלות רבות
אי הידיעה מונע מהמורות לעשות את השיקולים האישיים שלהן לגבי צורת העבודה, היקפה והנגזרת- השכר....
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
טעות שלי. גם המחנכת תעבוד 21 שעות פרונטליות.

אני התכוונתי בדוגמה של ה19 למורה בז-ח בעולם הישן, שאז יש לה 79% משרה, ויחד עם תוספת אם זה 89%.

אני חושבת שבמעבר לאופק, אם מחוייבים למורות עם קביעות על אחוז משרה מסויים, לא מחוייבים להן לאחוז המשרה ע"פ משרת אם (אולי אני טועה, אבל ההגיון אומר שלא, בדיוק כמו מורה עם קביעות שהילד הקטן שלה עובר את גיל 14 ואז יורדים לה אחוזי המשרה למרות שיש להן קביעות), אלא לאחוז המשרה הרגיל שלהן, ועל גביו להוסיף תוספת אם.
במקרה של מחנכת ז- עם 19 שעות כולל שעות חינוך אחוז המשרה הבסיסי הוא 79%. אין בטבלה של אופק מס' שעות פרונטליות שמגיע ל79, ולכן הלכתי על המספר שמגיע הכי קרוב מלמעלה- וזה 21 שעות פרונטליות עם 80.5 אחוזי משרה. אחרי תוספת אם היא תקבל 86% משרה, קצת פחות מה79% שהיה לה בעולם הישן.
לגבי המורה בא-ו, אם יש לה משרת אם זה אומר שהיא עובדת לפחות 24 שעות באחוז משרה של 80%, ו90% אחרי תוספת אם, גם כאן היא תקבל את אחוז המשרה הבסיסי- 80.5% עם 21 שעות פרונטליות, ואחרי תוספת אם יהיו לה 86% משרה.
בהסכם 94 מופיע כך
1691127814366.png

מכאן משתמע שיש קביעות על תוספת אם...
 

חי 523

משתמש פעיל
למה למען ה' אחוזי המשרה שלנו שעמדו על 89.2 (16 שעות בפועל) ירדו באופק, אולי יעלו לנו אחוזי משרה למה א"א להגיע ל100 ול95 אחוז???
 

ש.ז.י.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
למה למען ה' אחוזי המשרה שלנו שעמדו על 89.2 (16 שעות בפועל) ירדו באופק, אולי יעלו לנו אחוזי משרה למה א"א להגיע ל100 ול95 אחוז???
חינו"עצ לא עדכנו את המורות עדין מה הם מתכננים:)
להוריד למורות אחוזי משרה אי אפשר חוקית
השאלה האם יש קביעות על אחוזי משרה שנתנו מתוקף תוספת אם (ולא כעבודה).
לכן 80% חייבים ודאי האם 90% לא ידוע?

להעלות הם ודאי יכולים השאלה אם רוצים
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
יש למישהו מושג לאיזה כתובת ניתן לשלוח תעודות בסעיף 2?
וכן להיכן לבוא או איך ניתן לקבוע פגישה במחוז - סעיף 3? ניסיתי לקבוע דרך האתר לא נותן לי

כיצד מעדכנים את תעודות ההשכלה?
על עובד ההוראה מוטלת האחריות לעדכן את תחום כוח אדם בהוראה בדבר תעודות ההשכלה שלו לאחר סיום לימודיו. ניתן לעשות זאת בשלוש דרכים:

1. בדוא"ל: ניתן לסרוק ולשלוח את התעודות באמצעות הדוא"ל של מנהל בית הספר בלבד.
2. בדואר: ניתן לשלוח בדואר העתק נאמן למקור שעליו חתום מנהל בית הספר, עורך דין או נוטריון. יש לשלוח את החתימה המקורית בלבד ולא צילום של החתימה.
3. ניתן להגיע למחוז או למטה עם האישורים המקוריים ולאמת אותם מול עובדי כוח אדם של משרד החינוך במחוז או במטה.
התעודות יעודכנו במערכות משרד החינוך על פי תאריך סיום החובות המופיע באישור. אם תאריך הזכאות הוא לאחר ה-2 באותו חודש, הזכאות תהיה לחודש העוקב.

מה צריך לשלוח כדי שיוכרו תואר או תעודה באופק חדש?
יש לשלוח אישור זכאות וגיליון ציונים כהעתק נאמן למקור לכוח אדם בהוראה במחוז שבו מועסק עובד ההוראה.
 
נערך לאחרונה ב:

חיהחנה

משתמש פעיל
מי יודע איך מחשבים דרגה לא הצלחתי להבין כלום מהטבלאות והמחשבון יוניק.
אני עובד 12 ז-ח
12 א-ו
ותק 20 שנה
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
יש למישהו מושג לאיזה כתובת ניתן לשלוח תעודות בסעיף 2?
וכן להיכן לבוא או איך ניתן לקבוע פגישה במחוז - סעיף 3? ניסיתי לקבוע דרך האתר לא נותן לי

כיצד מעדכנים את תעודות ההשכלה?
על עובד ההוראה מוטלת האחריות לעדכן את תחום כוח אדם בהוראה בדבר תעודות ההשכלה שלו לאחר סיום לימודיו. ניתן לעשות זאת בשלוש דרכים:

1. בדוא"ל: ניתן לסרוק ולשלוח את התעודות באמצעות הדוא"ל של מנהל בית הספר בלבד.
2. בדואר: ניתן לשלוח בדואר העתק נאמן למקור שעליו חתום מנהל בית הספר, עורך דין או נוטריון. יש לשלוח את החתימה המקורית בלבד ולא צילום של החתימה.
3. ניתן להגיע למחוז או למטה עם האישורים המקוריים ולאמת אותם מול עובדי כוח אדם של משרד החינוך במחוז או במטה.
התעודות יעודכנו במערכות משרד החינוך על פי תאריך סיום החובות המופיע באישור. אם תאריך הזכאות הוא לאחר ה-2 באותו חודש, הזכאות תהיה לחודש העוקב.

מה צריך לשלוח כדי שיוכרו תואר או תעודה באופק חדש?
יש לשלוח אישור זכאות וגיליון ציונים כהעתק נאמן למקור לכוח אדם בהוראה במחוז שבו מועסק עובד ההוראה.
נבקשך לפתוח פנייה בפורטל עו"ה באמצעות הקישור המצורף: https://poh.education.gov.il/PniotVemokdeiSherut/Pages/PtichatPniya.aspx

או לחילופין באמצעות המוקד הטלפוני: *6552 או 073-3983960.

תעודות/אישורי השכלה, אישורי העסקה לוותק (כולל דו"ח תקופות עיסוק מהמוסד לביטוח לאומי) – יש לשלוח בחותמת נאמן למקור וחתימת המנהל באמצעות מנהל בי"ס בפורטל מוסדות בקישור המצ"ב

https://mosdot.education.gov.il/homepage

ימי קבלת קהל מחוז חרדי בתיאום מראש בפורטל – שני ורביעי בין השעות 9.30-12.30 ובין השעות 15.00-17.30


לכתובת:

משרד החינוך מחוז חרדי, כ"א בהוראה,
כנפי נשרים 22
גבעת שאול
ירושלים
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
נבקשך לפתוח פנייה בפורטל עו"ה באמצעות הקישור המצורף: https://poh.education.gov.il/PniotVemokdeiSherut/Pages/PtichatPniya.aspx

או לחילופין באמצעות המוקד הטלפוני: *6552 או 073-3983960.

תעודות/אישורי השכלה, אישורי העסקה לוותק (כולל דו"ח תקופות עיסוק מהמוסד לביטוח לאומי) – יש לשלוח בחותמת נאמן למקור וחתימת המנהל באמצעות מנהל בי"ס בפורטל מוסדות בקישור המצ"ב

https://mosdot.education.gov.il/homepage

ימי קבלת קהל מחוז חרדי בתיאום מראש בפורטל – שני ורביעי בין השעות 9.30-12.30 ובין השעות 15.00-17.30


לכתובת:

משרד החינוך מחוז חרדי, כ"א בהוראה,
כנפי נשרים 22
גבעת שאול
ירושלים
אם אתה שולח בדואר
תכין מראש העתק נוסף כי לא תמיד זה מגיע
 

חיהחנה

משתמש פעיל
חוזר מנכ"ל לכניסה לאופק חדש תשפ"ד לחינוך העצמאי ובני יוסף
 

קבצים מצורפים

  • חוזר אופק חדש במוכש''ר חינוך רגיל.pdf
    2.9 MB · צפיות: 92

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
יש למישהו מושג לאיזה כתובת ניתן לשלוח תעודות בסעיף 2?
וכן להיכן לבוא או איך ניתן לקבוע פגישה במחוז - סעיף 3? ניסיתי לקבוע דרך האתר לא נותן לי

כיצד מעדכנים את תעודות ההשכלה?
על עובד ההוראה מוטלת האחריות לעדכן את תחום כוח אדם בהוראה בדבר תעודות ההשכלה שלו לאחר סיום לימודיו. ניתן לעשות זאת בשלוש דרכים:

1. בדוא"ל: ניתן לסרוק ולשלוח את התעודות באמצעות הדוא"ל של מנהל בית הספר בלבד.
2. בדואר: ניתן לשלוח בדואר העתק נאמן למקור שעליו חתום מנהל בית הספר, עורך דין או נוטריון. יש לשלוח את החתימה המקורית בלבד ולא צילום של החתימה.
3. ניתן להגיע למחוז או למטה עם האישורים המקוריים ולאמת אותם מול עובדי כוח אדם של משרד החינוך במחוז או במטה.
התעודות יעודכנו במערכות משרד החינוך על פי תאריך סיום החובות המופיע באישור. אם תאריך הזכאות הוא לאחר ה-2 באותו חודש, הזכאות תהיה לחודש העוקב.

מה צריך לשלוח כדי שיוכרו תואר או תעודה באופק חדש?
יש לשלוח אישור זכאות וגיליון ציונים כהעתק נאמן למקור לכוח אדם בהוראה במחוז שבו מועסק עובד ההוראה.
יש לי את כתובת המייל. אבל אני לא יכולה להעלות פה בפומבי.
כדאי לשאול במזכירות בית הספר, לבקש את המייל של איריס, אחראית אגף כח אדם.
או שאפשר לשלוח דרך המייל של ביה"ס.
 

מלכי דרומי

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
יש לי את כתובת המייל. אבל אני לא יכולה להעלות פה בפומבי.
כדאי לשאול במזכירות בית הספר, לבקש את המייל של איריס, אחראית אגף כח אדם.
או שאפשר לשלוח דרך המייל של ביה"ס.
אני גם בתהליך של עדכון התעודות אשמח לקבל את המייל של איריס
 

יועץ ארגוני פדגוגי

מהמשתמשים המובילים!
יש לי את כתובת המייל. אבל אני לא יכולה להעלות פה בפומבי.
כדאי לשאול במזכירות בית הספר, לבקש את המייל של איריס, אחראית אגף כח אדם.
או שאפשר לשלוח דרך המייל של ביה"ס.
איריס מזרחי מכח אדם לא מקבלת יותר עדכונים דרך המייל
היא כותבת לעלות דרך הפורטל מוסדות חינוך של המנהל או פגישה
 

שרה או

משתמש חדש
יש לי את כתובת המייל. אבל אני לא יכולה להעלות פה בפומבי.
כדאי לשאול במזכירות בית הספר, לבקש את המייל של איריס, אחראית אגף כח אדם.
אם תוכלי ליצור איתי קשר זה מאוד יעזור לי- 0527693146, saraשטרודלjewishspirit.org.il
 

כתב עט

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית

אבי2021

משתמש מקצוען
איריס מזרחי מכח אדם לא מקבלת יותר עדכונים דרך המייל
היא כותבת לעלות דרך הפורטל מוסדות חינוך של המנהל או פגישה
גם דרך פורטל של המנהל, הפסיקו להתייחס.
שלחתי לפני שבוע דרך פורטל של המנהל + חתימת המנהל, לכמה חברה מהמוסד שלנו.
אתמול החזירו תשובות מוזרות... יש תחושה שלא רוצים לעזור רק להתחמק....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

דמות 3D הטובה ביותר • אתגר 133

לוח מודעות

למעלה