אין יותר שעות חינוךבחינוך העצמאי.
לא הבנתי - האם שעות החינוך יורדות מהשעות הפרונטליות?
יש גמול חינוך כיתה
ֿ1000 ש״ח או 10% מהשכר המשולב
הגבוה מביניהם
אין יותר שעות חינוךבחינוך העצמאי.
לא הבנתי - האם שעות החינוך יורדות מהשעות הפרונטליות?
ב100 אחוז שבעיקרון צריך 24+6+6 אז למורת אם מורידים שעה פרונטלי ושעת שהייה , כך כמדומני כתוב בחוזר.בביה"ס אצלנו בירושלים עדכנו את המנהלת שאנחנו סופית נכנסים.
אשמח לדעת- האם שעות חינוך יורדות מהשעות הפרונטליות?
או במילים אחרות כמה שעות פרונטליות זו משרה מלאה למחנכת בכתה ז'?
בכמה אחוזי משרה? אם זה מ100 אז צריך להגיע ל36 שעות סה"כ..חינוך עצמאי או בני יוסף?
בבני יוסף פירסמו שמחנכות ז-ח זה 23 שעות פרונטלי ו9 פרטני (במקום 26 פרונטלי ו 5 פרטני)
חינוך עצמאי עוד לא פירסמו
צפה בקובץ המצורף 1436738
כבר כתבו כאן בעבר שהיו עידכונים אחרי המצגת המצורפתחינוך עצמאי או בני יוסף?
בבני יוסף פירסמו שמחנכות ז-ח זה 23 שעות פרונטלי ו9 פרטני (במקום 26 פרונטלי ו 5 פרטני)
חינוך עצמאי עוד לא פירסמו
צפה בקובץ המצורף 1436738
ממש לאב100 אחוז שבעיקרון צריך 24+6+6 אז למורת אם מורידים שעה פרונטלי ושעת שהייה , כך כמדומני כתוב בחוזר.
אז מה כן?ממש לא
* סל שעות של בית ספר לא קשור לשעות שמקבלות המורות לדוג' שעת תפילה נחשבת לשעה פרונטלית מה שלא היה עד כה.אולי אי מי יודע לענות:
אם מורות מלמדות יותר שעות פרונטליות, הכיתות תלמדנה יותר שעות?
אלו מקצועות יתוספו? ועד איזה שעה ייצא שילמדו.?
אם לפני אופק מחנכת בז'ח' לימדה 18 (לא מדויק כי בח' מלמדים פחות..) ובאופק 23 (או נגיד אפי' 21 אם חלקיות המשרה שלה לא 100% כבר יש תוספת של 3 שעות לפחות, וזה עוד לפני המורות המקצועיות שמוסיפות שפע שעות.
מה יעשו בחינוך העצמאי עם כל השעות הפרונטליות הנוספות?
יפטרו מורות מבוגרות?
לא יתנו תקנים חדשים השנה?
ביום ראשון נשלח מייל למנהלים מליאור שאער הפרוייקטור של אופק חדש ברשת שגם כיתות ז' ח' זה 26 ש"ש פרונטלי ומה שכתוב במצגת זה טעותחינוך עצמאי או בני יוסף?
בבני יוסף פירסמו שמחנכות ז-ח זה 23 שעות פרונטלי ו9 פרטני (במקום 26 פרונטלי ו 5 פרטני)
חינוך עצמאי עוד לא פירסמו
צפה בקובץ המצורף 1436738
לא חוקי בעליל.. מורות בחטיבות ביניים מלמדות פחות פרונטלי... 23 ששביום ראשון נשלח מייל למנהלים מליאור שאער הפרוייקטור של אופק חדש ברשת שגם כיתות ז' ח' זה 26 ש"ש פרונטלי ומה שכתוב במצגת זה טעות
לא חוקי בעליל.. מורות בחטיבות ביניים מלמדות פחות פרונטלי... 23 שש
התחילו המשחקים...
צפה בקובץ המצורף 1436904
ואין מה לדאוג לזכויות המורות בז-ח. הן מקבלות על זה פיצוןי נדיב מאד במקדם ההמרהזה רק בחטיבות ביניים נפרדות אבל בבתי ספר א-ח ז' וח' כמו א'-ו
מחנכת ז-ח עם משרת אם לימדה לפני השינוי 16 שעות (וחושב לה כאילו היא לימדה 19).באופק חדש היא אכן תלמד יותר שעות פרונטליות- 20 שעות (ואחוז המשרה שלה ירד, כי באופק משרת אם מקנה הפחתת שעות ולא תוספת לאחוזי המשרה).אולי אי מי יודע לענות:
אם מורות מלמדות יותר שעות פרונטליות, הכיתות תלמדנה יותר שעות?
אלו מקצועות יתוספו? ועד איזה שעה ייצא שילמדו.?
אם לפני אופק מחנכת בז'ח' לימדה 18 (לא מדויק כי בח' מלמדים פחות..) ובאופק 23 (או נגיד אפי' 21 אם חלקיות המשרה שלה לא 100% כבר יש תוספת של 3 שעות לפחות, וזה עוד לפני המורות המקצועיות שמוסיפות שפע שעות.
מה יעשו בחינוך העצמאי עם כל השעות הפרונטליות הנוספות?
יפטרו מורות מבוגרות?
לא יתנו תקנים חדשים השנה?
למה 20? זה רק 80%ואין מה לדאוג לזכויות המורות בז-ח. הן מקבלות על זה פיצוןי נדיב מאד במקדם ההמרה
מחנכת ז-ח עם משרת אם לימדה לפני השינוי 16 שעות (וחושב לה כאילו היא לימדה 19).באופק חדש היא אכן תלמד יותר שעות פרונטליות- 20 שעות (ואחוז המשרה שלה ירד, כי באופק משרת אם מקנה הפחתת שעות ולא תוספת לאחוזי המשרה).
אבל זה מתקזז עם כל מורות המקצועיות בא-ו, שלפני אופק עבדו 24 שעות פרונטליות במשרת אם, ובאופק יש להן 21 שעות פרונטליות (תוספת השעות שיש להן היא של שהייה ופרטני, לא שעות בכיתה.
לא יודעת מה יוצא יותר- תוספת השעות או הורדת השעות, אבל מן הסתם בתי הספר ימצאו דרך להתמודד עם זה
לא כ"כ הבנתי...מחנכת ז-ח עם משרת אם לימדה לפני השינוי 16 שעות (וחושב לה כאילו היא לימדה 19).באופק חדש היא אכן תלמד יותר שעות פרונטליות- 20 שעות (ואחוז המשרה שלה ירד, כי באופק משרת אם מקנה הפחתת שעות ולא תוספת לאחוזי המשרה).
מורה בעולם הישן 19 שעות = 80% וקיבלה על 90%לא כ"כ הבנתי...
הרי גם באופק חדש משרת אם משפיע על אחוזי משרה - מורה ביסודי 19 פרונטלי ש"ש אחוזי משרה שלה: 72.22% לעומת מורה אם אותן שעות (19 פרונטלי) אחוזי משרה שלה יעמוד על 77.78%.
אז נכון שבאופק היתרון העיקרי למשרת אם מגיע לידי ביטוי טרם הכניסה ובתוספת מקדם של 7%, המגדיל את הדרגא, אך עדיין מורה אם באופק חדש זכאית תוספת שעתיים ל100%.
אגב בעניין לעניין... בשיטה החדשה למשרת אם ישנם מרוויחים ומפסידים....
מורה חדשה ללא וותק תרוויח רק תוספת שעתיים ל100%, אולם אם היא הייתה עובדת בעולם ישן הייתה מרוויחה תוספת של 10 אחוז משרה עבור ת אם, מאחר שלא יבצעו עבורה המרת שכר לא תרוויחה 7% במקדם המרה.
מורה עם ותק זכאית גם לתוספת שעתיים, וגם למקדם המרה גבוה יותר...
הכוונה בין מורה באופק חדש 19 ש"ש = 72.22% - מורה באופק + תוספת אם 19 ש"ש = 77.78%.מורה בעולם הישן 19 שעות = 80% וקיבלה על 90%
רק מי שעובדת 79% לפחות זכאית לתוספת אםהכוונה בין מורה באופק חדש 19 ש"ש = 72.22% - מורה באופק + תוספת אם 19 ש"ש = 77.78%.
לזה התכוונתי.
טעות שלי. גם המחנכת תעבוד 21 שעות פרונטליות.למה 20? זה רק 80%
יש הבדל בין מקצועיות למחכות בשעות פרונטליות?? או בין א-ו לז-ח?
אני התכוונתי בדוגמה של ה19 למורה בז-ח בעולם הישן, שאז יש לה 79% משרה, ויחד עם תוספת אם זה 89%.הכוונה בין מורה באופק חדש 19 ש"ש = 72.22% - מורה באופק + תוספת אם 19 ש"ש = 77.78%.
לזה התכוונתי.
אני חושבת שבמעבר לאופק, אם מחוייבים למורות עם קביעות על אחוז משרה מסויים, לא מחוייבים להן לאחוז המשרה ע"פ משרת אם (אולי אני טועה, אבל ההגיון אומר שלא, בדיוק כמו מורה עם קביעות שהילד הקטן שלה עובר את גיל 14 ואז יורדים לה אחוזי המשרה למרות שיש להן קביעות), אלא לאחוז המשרה הרגיל שלהן, ועל גביו להוסיף תוספת אם.אז נכון שבאופק היתרון העיקרי למשרת אם מגיע לידי ביטוי טרם הכניסה ובתוספת מקדם של 7%, המגדיל את הדרגא, אך עדיין מורה אם באופק חדש זכאית תוספת שעתיים ל100%.
וכבר הוציאו הבהרת תיקוןחינוך עצמאי או בני יוסף?
בבני יוסף פירסמו שמחנכות ז-ח זה 23 שעות פרונטלי ו9 פרטני (במקום 26 פרונטלי ו 5 פרטני)
חינוך עצמאי עוד לא פירסמו
צפה בקובץ המצורף 1436738
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ר'
קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ: