כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

איש את רעהו

משתמש פעיל
הכי כואב לי שהפיקוח נתן הוראה מפורשת לשבץ את שהות שהיה באמצע היום כדי שחלילה מורות לא 'יברחו'......
תפילה שווה חצי שעה שהייה ולא פרטני או פרונטלי.
מה שיתכן שמותר בחינוך הכללי אצלנו אסור וקשוח מאוד?
מה עם תפקידה של האמא היהודיה לגדל את הילדים ולהיות בבית? הרי בבית נחזור ונעמול על חומר לימודי וכו' נכון?
למה ששעות ניהול כיתה לא יהיו מהבית?
כולנו /רובינו נכנסים כעת לאופק חדש, נגיד שזו הייתה חובת השעה של המעסיקים שלנו מסיבות כאלו ואחרות, אבל למה שלא תבואו לקראת? כואב לראות שדווקא מתוך אנ"ש ירא"ש יש דרישה להחמיר להקשות את הדרישות.........
ברצוני להוסיף שגם בכל העמותות שעברו לאופק חדש כל השעות שהיה והפרטני הם בבית הספר ואין שום אפשרות לעבוד את זה מהבית, וכך גם ההוראות של הסתדרות המורים ושל משרד החינוך שזה שעות עבודה לכל דבר וענין.
ואדרבה החינו העצמאי בקטע הזה בא לקראת שהוא מאפשר למחנכת לעשות 2 שעות מהבית, וכן לנצל שהיה לפיתוח מקצועי.
אני לא רואה שום דבר שחינוך העצמאי מנצל למעט שעת תפילה שזה דבר שאפשר לדון עליו.
הדבר היחיד שאפשר להשפיע זה מקדם ההמרה וזה יותר ענין שחינוך העצמאי או העסקנים ישפיעו על הגורמים האחראים במשרד החינוך.
אני חושב שחינוך העצמאי די משתדל לבוא לקראת, ולא הוגן סתם להשמיץ על דברים שהם עצם האופק חדש ולא דרישות אישיות שלו...
 

סחלבים

משתמש מקצוען
ברצוני להוסיף שגם בכל העמותות שעברו לאופק חדש כל השעות שהיה והפרטני הם בבית הספר ואין שום אפשרות לעבוד את זה מהבית, וכך גם ההוראות של הסתדרות המורים ושל משרד החינוך שזה שעות עבודה לכל דבר וענין.
אכן!! ודי להתבכיין על העניין!
כעובדת עמותה חרדית באופק חדש אין אפילו שעת שהיה אחת מחוץ למערכת. הכל מתועד בנוכחות עובדים וכל יציאה של שניה לפני הזמן - יורדת במשכורת!
אם רוצים העלאה במשכורת - צריך לתת עוד שעות, זה כלל פשוט!
 

חיהחנה

משתמש פעיל
ברצוני להוסיף שגם בכל העמותות שעברו לאופק חדש כל השעות שהיה והפרטני הם בבית הספר ואין שום אפשרות לעבוד את זה מהבית, וכך גם ההוראות של הסתדרות המורים ושל משרד החינוך שזה שעות עבודה לכל דבר וענין.
ואדרבה החינו העצמאי בקטע הזה בא לקראת שהוא מאפשר למחנכת לעשות 2 שעות מהבית, וכן לנצל שהיה לפיתוח מקצועי.
אני לא רואה שום דבר שחינוך העצמאי מנצל למעט שעת תפילה שזה דבר שאפשר לדון עליו.
הדבר היחיד שאפשר להשפיע זה מקדם ההמרה וזה יותר ענין שחינוך העצמאי או העסקנים ישפיעו על הגורמים האחראים במשרד החינוך.
אני חושב שחינוך העצמאי די משתדל לבוא לקראת, ולא הוגן סתם להשמיץ על דברים שהם עצם האופק חדש ולא דרישות אישיות שלו...
זו השאלה האם מחנכות קיבלו הודעה שניתן לעשות 2 פרטני מהבית?
 

איש את רעהו

משתמש פעיל
תהיי חברה בהסתדרות/בארגון
וע"פ חוק את לא צריכה להעביר כרטיס!
זה לשון החוק:
שעון הנוכחות בביה"ס
18.1 בביה"ס יותקן שעון נוכחות, ועובדי ההוראה מחויבים לדווח באמצעותו על שעות עבודתם.
18.2 שעות העבודה לעובד ההוראה ייספרו מרגע החתמת שעון נוכחות, ולא לפני השעה 7:45 בבוקר.
18.3 עד להטמעת שעון הנוכחות בבית הספר, הדיווח יתבצע באופן ידני.
18.4 על הבעלות מוטלת החובה לשלם ולנכות שכר בהתאם לדיווחים המתקבלים מנתוני שעון הנוכחות, לאחר
בדיקת אישורי היעדרות מוצדקים )מחלה, אבל וכד'( ובהתאם לכללים.
כך שעל פי חוק הם צודקים שצריך להחתים נוכחות (אולי לא בדוקא כרטיס אלא החתמת אצבע),
וההסתדרות לא תאמר אחרת....
 

איש את רעהו

משתמש פעיל
זו השאלה האם מחנכות קיבלו הודעה שניתן לעשות 2 פרטני מהבית?
במה שפרסו החינוך העצמאי כתוב כך (על שעות פרטניות):
שעות אלו מוטמעות במערכת בצורת חלונות. במקרים חריגים יינתן אישור לגבי שעות ניהול כיתה לעשותן מהבית.
כך שהם בעצמם אומרים שזה במקרים חריגים ולכן הם לא יודיעו משום שזה לא באופן גורף.
אבל לגבי שעות שהיה כתבו כך:
'השתלמות מוסדית שאורגנה במוסד או שמנהל הפנה עובד להשתלמות במקצוע שמעונין בו – על כל 30 שעות שנתיות ניתן להפחית שעה מהשהיה (עד 2 ש')'.
שזה הטבה גדולה שחוסכת 2 שעות בשבוע (אני לא יודעת איך הם מסתדרים עם זה חוקית...)
דרך אגב בהרבה מקומות הבעלויות של חינוך מיוחד מנצלות את השעות פרטניות ללמידה בכיתה כמחנכת, ואין שום הבדל בין פרונטלי לפרטני, ובחלק ניכר גם אין מציאות שמחנכת לוקחת 2 שעות לניהול כיתה.
אז אם חינוך העצמאי מצהיר ש2 שעות הולכות לחינוך כיתה (אפילו אם זה בבית הספר), וכן שהפרטני הוא פרטני באמת, זה יפה מאוד מבחינתו, והלואי כל עובדי הבעלויות היו זוכים לתנאים שכאלה.....

באמת אשמח לשמוע ממישהי שעובדת בבעלות לחינוך מיוחד האם אצלה באמת לא מנצלים את הפרטני כשעות הוראה בכיתה, וכן האם יש 2 שעות לניהול כיתה שבהם המורה כלל לא נמצאת בכיתה.
 

R112233

משתמש צעיר
אני לא רואה שום דבר שחינוך העצמאי מנצל למעט שעת תפילה שזה דבר שאפשר לדון עליו.
הדבר היחיד שאפשר להשפיע זה מקדם ההמרה וזה יותר ענין שחינוך העצמאי או העסקנים ישפיעו על הגורמים האחראים במשרד החינוך.
אני חושב שחינוך העצמאי די משתדל לבוא לקראת, ולא הוגן סתם להשמיץ על דברים שהם עצם האופק חדש ולא דרישות אישיות שלו..
זה לא נכון!!!
יש הרבה עמותות שלא עבדו באופן הנוקשה שבו חינוך עצמאי מנחית על העובדים שלו. יתכן שיש עוד ש"זכו" להקשות על הצוותות שלהם. אבל אף כאן לא משמיץ סתם...
ולגוף העניין, מה עוד את אמורה לראות מלבד ניצול מחפיר שכזה??? לעיני כל??? (מלבד כל מה שנעשה בשקט... וד"ל)
את יודעת מה את אומרת??? זה אומר שהם גונבים!! כן, גונבים!!!! מכל מחנכת 3 שעות כל שבוע. תעשי לבד חשבון כמה זה בכסף ותכנסי לשכנה שלך לקחת מהארנק שלה. מה ההבדל???? שהם מחייבים את העובדים לחתום???
ואת יודעת מה, תגידי את במה הם באים לקראת. אשמח לשמוע!!
אכן!! ודי להתבכיין על העניין!
אם בא לך להמשיך לא להאמין בזכויות שלך עצמך, תמשיכי
אל תהפכי אף אחד לנודניק...
 

טבריה

משתמש מקצוען
זה לשון החוק:
שעון הנוכחות בביה"ס
18.1 בביה"ס יותקן שעון נוכחות, ועובדי ההוראה מחויבים לדווח באמצעותו על שעות עבודתם.
18.2 שעות העבודה לעובד ההוראה ייספרו מרגע החתמת שעון נוכחות, ולא לפני השעה 7:45 בבוקר.
18.3 עד להטמעת שעון הנוכחות בבית הספר, הדיווח יתבצע באופן ידני.
18.4 על הבעלות מוטלת החובה לשלם ולנכות שכר בהתאם לדיווחים המתקבלים מנתוני שעון הנוכחות, לאחר
בדיקת אישורי היעדרות מוצדקים )מחלה, אבל וכד'( ובהתאם לכללים.
כך שעל פי חוק הם צודקים שצריך להחתים נוכחות (אולי לא בדוקא כרטיס אלא החתמת אצבע),
וההסתדרות לא תאמר אחרת....
לא יודעת לגבי הסתדרות המורים, אבל ארגון המורים בפרוש אומר לא להחתים בשעון נוכחות...
בעוז לתמורה אין החתמת נוכחות למורים חברי הארגון.
ונדמה לי שגם גיסתי שבהסתדרות לא מחתימה.
 

איש את רעהו

משתמש פעיל
ואת יודעת מה, תגידי את במה הם באים לקראת. אשמח לשמוע!!
ציינתי בתגובה הקודמת במה הם באים לקראת.
(בקצרה: א.שעות פיתוח מקצועי על חשבון שעות שהיה.
ב.במקרים חריגים שעות ניהול כיתה מהבית.
ג.עצם זה שפרטני זה באמת פרטני, ושעות חינוך כיתה זה בכלל לא בכיתה = מידיעה אני אומרת שברוב העמותות זה לא ככה {הפרטני הוא כמו פרונטלי, ואין שעות חינוך כיתה, אני אשמח מאוד אם את מכירה אישית עמותה שנוהגת אחרת}
ד.הם שמרו ממש על אחוזי משרה ולא הקטינו אותם (למרות שזה יוצר להם הרבה כאב ראש, במיוחד בז-ח), = תברר עם כאלה שעברו לאופק חדש בבעלויות האם שמרו להם על אחוזי משרה...
אדרבה תצייני את במה הם לא באים לקראת

(שעות תפילה זה באמת נושא ואני לא יודעת חוק מפורש בענין
בהסתדרות המורים כתוב כך:
שעות תפילה בבית ספר ממלכתי דתי
בית ספר יסודי - תפילת הבוקר מתקיימת במסגרת השעתיים
הראשונות אשר מתוכן יוקדשו 20 דקות לתפילה.
חטיבת ביניים - התפילה תתקיים על-חשבון שעות העבודה.
התורנות תתבצע בחלוקה שווה בין השעות הפרונטאליות והפרטניות).
אבל אני לא יודעת אם זה חוק, או הוראה של הסתדרות המורים, בכל אופן זה משתווה אם מה שנותנים שעות שהיה כפיתוח מקצועי).
 

ברכה וישועה

משתמש פעיל
הייתי רוצה לדעת כנתב כאן מס' פעמים שאופק חדש עוזר לפנסיה ורציתי להבין איך ברור שככל שעובדים יותר יש יותר פנסיה אבל האם יש זכויות מיוחדות יותר מהפרשה רגילה של עובד רגיל לפנסיה?
 

איש את רעהו

משתמש פעיל
הייתי רוצה לדעת כנתב כאן מס' פעמים שאופק חדש עוזר לפנסיה ורציתי להבין איך ברור שככל שעובדים יותר יש יותר פנסיה אבל האם יש זכויות מיוחדות יותר מהפרשה רגילה של עובד רגיל לפנסיה?
כפי הידוע לי, אין זכויות מיוחדות לפנסיה (למעט זכאי פנסיה תקציבית שהשכר האחרון מאוד משפיע).
אבל כמו שכתבת ככל שגדל השכר גדל ההפרשה לפנסיה
 

good things

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
זה לא נכון!!!
יש הרבה עמותות שלא עבדו באופן הנוקשה שבו חינוך עצמאי מנחית על העובדים שלו. יתכן שיש עוד ש"זכו" להקשות על הצוותות שלהם. אבל אף כאן לא משמיץ סתם...
ולגוף העניין, מה עוד את אמורה לראות מלבד ניצול מחפיר שכזה??? לעיני כל??? (מלבד כל מה שנעשה בשקט... וד"ל)
את יודעת מה את אומרת??? זה אומר שהם גונבים!! כן, גונבים!!!! מכל מחנכת 3 שעות כל שבוע. תעשי לבד חשבון כמה זה בכסף ותכנסי לשכנה שלך לקחת מהארנק שלה. מה ההבדל???? שהם מחייבים את העובדים לחתום???
ואת יודעת מה, תגידי את במה הם באים לקראת. אשמח לשמוע!!
הם לא גונבים מכל מחנכת 3 שעות
אין שעות חינוך באפק חדש
יש גמול חינוך ואת זה המחנכות תקבלנה
אני עובדת משרד החינוך - חינוך עצמאי דורש קצת פחות ממה שמשרד החיוך דורש!!!
 

חיהחנה

משתמש פעיל
שעות שהייה לפיתוח מקצועי - לא מדויק משני סיבות.
א. כדי לעלות דרגה צריך כ180 שעות בשנה בערך , אזי יורד 6 שעות שהייה בשנה מתוך 150 שעות שהייה בשנה:)
ב. שעות שהייה ששובצו בתוך המערכת ,באמצע היום? המורות לא ירוויחו מכך כלום.....
ג. לא מקבלת שאומרים על חינוך העצמאי מילת גנאי! הם גוף מוערך ומכובד ביותר! אך מסכימה שיש צורך לעדן את הדרישות של המנהלים.
ד. מורות שהחליטו שהן נכנסות לאופק חדש , האם אתן עובדות ע"פ השעות של אופק , האם יצאה הוראה שחייב להשלים רטרו כולל פרטני ושהיה?
 

R112233

משתמש צעיר
הם לא גונבים מכל מחנכת 3 שעות
אין שעות חינוך באפק חדש
לא הבנת
אסביר שוב, בחשבון פשוט של שהייה=2 תפילות. יוצא שכל מורה שנמצאת 5 תפילות בשבוע, הייתה אמורה לסיים כל יום כזה חצי שעה מוקדם יותר. כלומר כ- 3 שעות פרונטליות שבועיות. במקום זה לוקחים 2 שהייה- שתצטרך להשלים אותן בבית. ועוד שעה שאלוקים יודע איך היא חוזרת... אולי בגילגול...
לא מקבלת שאומרים על חינוך העצמאי מילת גנאי! הם גוף מוערך ומכובד ביותר!
מה את מתכוונת???
 

יבנה המקדש

משתמש מקצוען
בגלל שחינה"ע גוף מוערך ביותר, כמו שציינת, מצפים ממנו ליותר..
ובמקרה דנן, למה שמגיע ביושר לציבור המורות
 

איש את רעהו

משתמש פעיל
שעות שהייה לפיתוח מקצועי - לא מדויק משני סיבות.
א. כדי לעלות דרגה צריך כ180 שעות בשנה בערך , אזי יורד 6 שעות שהייה בשנה מתוך 150 שעות שהייה בשנה:)
ב. שעות שהייה ששובצו בתוך המערכת ,באמצע היום? המורות לא ירוויחו מכך כלום.....
במחילה יש לך טעות, 180 שעות הם לא בשנה אחת אלא על פני 3 שנים, (כ 60 שעות בשנה).
החינוך העצמאי מסכים להוריד על כל קורס של 30 שעות, שעת שהיה אחת שבועית
ואם עושים 2 קורסים של 30 שעות יורד 2 שעות שהיה שבועיות.
(אם את רוצה לחשב שנתית זה יוצא 2*4.33*12 = כ 100 שעות בשנה, שווה!, לא? ;) .

לגבי שיבוצם בתוך המערכת, למיטב הבנתי מי שמופחת לו 2 שעות שהיה שבועיות כמובן שהם לא ישובצו בתוך המערכת (באופק חדש אין חלונות ודלתות).

לסיכום לא ראיתי שום הרעה בחינוך העצמאי (רק להיפך), למעט הנושא של תפילות שנתון לדיון, מישהי יודעת אחרת?

דרך אגב אשמח לדעת מעובדת בחינוך העצמאי כמה שעות נחשב יום עבודה מ 8:00 עד 13:00.
(+6,5,4?)
 

חיהחנה

משתמש פעיל
במחילה יש לך טעות, 180 שעות הם לא בשנה אחת אלא על פני 3 שנים, (כ 60 שעות בשנה).
החינוך העצמאי מסכים להוריד על כל קורס של 30 שעות, שעת שהיה אחת שבועית
ואם עושים 2 קורסים של 30 שעות יורד 2 שעות שהיה שבועיות.
(אם את רוצה לחשב שנתית זה יוצא 2*4.33*12 = כ 100 שעות בשנה, שווה!, לא? ;) .

לגבי שיבוצם בתוך המערכת, למיטב הבנתי מי שמופחת לו 2 שעות שהיה שבועיות כמובן שהם לא ישובצו בתוך המערכת (באופק חדש אין חלונות ודלתות).

לסיכום לא ראיתי שום הרעה בחינוך העצמאי (רק להיפך), למעט הנושא של תפילות שנתון לדיון, מישהי יודעת אחרת?

דרך אגב אשמח לדעת מעובדת בחינוך העצמאי כמה שעות נחשב יום עבודה מ 8:00 עד 13:00.
(+6,5,4?)
רגע רגע את באה להגיד שמי שלומדת יורד לה שעות שהיה על פני כל השנה??? הבנתי נכון?!
אני חשבתי שבאופן חד פעמי רק לשבוע שבו נערכת השתלמות יורדות שהיה!!!!
 

חוחית

משתמש סופר מקצוען
זה לשון החוק:
שעון הנוכחות בביה"ס
18.1 בביה"ס יותקן שעון נוכחות, ועובדי ההוראה מחויבים לדווח באמצעותו על שעות עבודתם.
18.2 שעות העבודה לעובד ההוראה ייספרו מרגע החתמת שעון נוכחות, ולא לפני השעה 7:45 בבוקר.
18.3 עד להטמעת שעון הנוכחות בבית הספר, הדיווח יתבצע באופן ידני.
18.4 על הבעלות מוטלת החובה לשלם ולנכות שכר בהתאם לדיווחים המתקבלים מנתוני שעון הנוכחות, לאחר
בדיקת אישורי היעדרות מוצדקים )מחלה, אבל וכד'( ובהתאם לכללים.
כך שעל פי חוק הם צודקים שצריך להחתים נוכחות (אולי לא בדוקא כרטיס אלא החתמת אצבע),
וההסתדרות לא תאמר אחרת....
סליחה
אבל חוקית, חברי ההסתדרות והארגון לא מעבירים כרטיס.
לא באופק ולא בעוז
 

חיהחנה

משתמש פעיל
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה