למיטב ידיעתי- חמש שעות שהייה מהבית זה רק לבתי ספר על יסודיים שמלמדים בהם חמישה ימים בשבוע.לא חוקי.
שהייה יכולות להיות בבית.
זה לא קשור גם להיעדרות של פינות עבודה?למיטב ידיעתי- חמש שעות שהייה מהבית זה רק לבתי ספר על יסודיים שמלמדים בהם חמישה ימים בשבוע.
זה סיכום של ארגון המורים מול משרד החינוך, שנעשה בעקבות מהלך להעברת חלק מבתי הספר העל יסודיים לשבוע לימודים של חמישה ימים, על מנת שלא לפגוע במורים באותם בתי ספר- שיוכלו עדיין לקבל יום חופשי באמצע השבוע גם אם הם עובדים במשרה מלאה.
לא רלוונטי לרוב בתי הספר החרדיים שעוברים לאופק חדש.
עדיין איך ניתן לעשות 35 שש ב4 ימים? 9 שעות ביום? שום ביה"ס לא לומד עד 5למיטב ידיעתי- חמש שעות שהייה מהבית זה רק לבתי ספר על יסודיים שמלמדים בהם חמישה ימים בשבוע.
זה סיכום של ארגון המורים מול משרד החינוך, שנעשה בעקבות מהלך להעברת חלק מבתי הספר העל יסודיים לשבוע לימודים של חמישה ימים, על מנת שלא לפגוע במורים באותם בתי ספר- שיוכלו עדיין לקבל יום חופשי באמצע השבוע גם אם הם עובדים במשרה מלאה.
לא רלוונטי לרוב בתי הספר החרדיים שעוברים לאופק חדש.
חלק מהשעות זה טוב שנעשות בבית הספר- כמו ישיבות צוותים למיניהן.@יועץ ארגוני פדגוגי
למה להתעלל במורים שלך? על פי ארגון המורים אין מניעה ששעות השהיה יעשו בבית
ומה אכפת לך ששעה של בדיקת מבחנים שיחות עם הורים וכדו' יערכו מהבית?
ורק למורות שמצליחות באמת להתרכז בביה"סחלק מהשעות זה טוב שנעשות בבית הספר- כמו ישיבות צוותים למיניהן.
חלק אחר משעות השהייה אני לא רואה בעיה שיעשו בבית, אבל זה שאפשר לחייב את המורים לעשות אותן מבית הספר מאפשר גמישות גדולה יותר לרכזי המערכת- מאד לא פשוט לייצר מערכת עם הגבלה על מספר שעות החלון.
מעבר לזה, כמורה, מאד לא קל לי ללמד יום שלם ברצף, ככה שאני נהנית מזה שיש לי שעות שהייה באמצע היום, גם אם יכולתי לעשות את העבודה שאני עושה בהן בבית. בנוסף, בתקופות פחות עמוסות אני משתדלת לסיים את כל העבודה שמעבר להוראה בכיתה בשעות השהייה, וככה כשאני בבית- אני לגמרי בבית. זה עובד כמובן רק בתקופות לא לחוצות, ורק למורות מקצועיות (שאין להן הרבה טלפונים עם הורים)
לא חושבת. זה גם בבתי ספר שיש בהם חדרי אופק/עוז עם פינות עבודה.זה לא קשור גם להיעדרות של פינות עבודה?
למיטב ידיעתי אין החתמת שעון מהסיבה הנל
שאלה מצויינת, בהתחשב בעובדה שע"פ ארגון המורים יום לימודים לא מתחיל לפני 8:00, ולא מסתיים אחרי 15:30עדיין איך ניתן לעשות 35 שש ב4 ימים? 9 שעות ביום? שום ביה"ס לא לומד עד 5
זה מידיעה?לא חושבת. זה גם בבתי ספר שיש בהם חדרי אופק/עוז עם פינות עבודה.
שאלה מצויינת, בהתחשב בעובדה שע"פ ארגון המורים יום לימודים לא מתחיל לפני 8:00, ולא מסתיים אחרי 15:30
(אגב, באולפנות בהחלט יש ימים שמסיימים אחרי 5, וזה לדעתי חלק גדול מבתי הספר שלא לומדים בהם בימי שישי, אבל זה לא לפי נהלי ארגון המורים)
מה מידיעה?זה מידיעה?
זה ממש חשוב לי...
מענין אותי אם זה נכון, ואם יש לזה השפעה חוקית גם בביה"ס של 5 ימיםהמנהלת שלי רוצה להאריך עד 4...מה מידיעה?
לגבי האולפנות? כן. מנסיון אישי.
לגבי שעות הסיום הרשמיות? אני די בטוחה, יכולה לחטט במיילים של ארגון המורים אם זה יעזור לך
האם הטבלאות כאן מהכנס של בני יוסף? או משהו כללי?בכנס שרשת בני יוסף עשתה למנהלים
הבהירו ששהות שהיה חייבים להיות במוסד וגם לא על חשבון הפסקות
טוב, מסתבר לצערי שהמנהלת שלך צודקת.מענין אותי אם זה נכון, ואם יש לזה השפעה חוקית גם בביה"ס של 5 ימיםהמנהלת שלי רוצה להאריך עד 4...
מה השאלה מבחינת שעות עבודה?מה בקשר למורה שיש לה חצי משרה?
לזה התכוון המשוררחלק מהשעות זה טוב שנעשות בבית הספר- כמו ישיבות צוותים למיניהן.
חלק אחר משעות השהייה אני לא רואה בעיה שיעשו בבית, אבל זה שאפשר לחייב את המורים לעשות אותן מבית הספר מאפשר גמישות גדולה יותר לרכזי המערכת- מאד לא פשוט לייצר מערכת עם הגבלה על מספר שעות החלון.
מעבר לזה, כמורה, מאד לא קל לי ללמד יום שלם ברצף, ככה שאני נהנית מזה שיש לי שעות שהייה באמצע היום, גם אם יכולתי לעשות את העבודה שאני עושה בהן בבית. בנוסף, בתקופות פחות עמוסות אני משתדלת לסיים את כל העבודה שמעבר להוראה בכיתה בשעות השהייה, וככה כשאני בבית- אני לגמרי בבית. זה עובד כמובן רק בתקופות לא לחוצות, ורק למורות מקצועיות (שאין להן הרבה טלפונים עם הורים)
עד כמה שידוע ליהאם הטבלאות כאן מהכנס של בני יוסף? או משהו כללי?
כי מצוין שם שבחטיבה שעות פרונטליות לפי בסיס שונה מיסודי
ובביס של הרשתות אין חטיבה נפרדת ולכאורה יעברו כולם ברפורמה להיות יסודי, לא כך?
תבורכי,טוב, מסתבר לצערי שהמנהלת שלך צודקת.
אסור להעסיק מורה אחרי 15:30 רק אם היום החופשי שלו הוא יום שישי. אם היום החופשי שלו הוא ביום אחר- אפשר עד 16:15. זה הגיוני, כי אם אחד מחמשת ימי העבודה של מורה במשרה מלאה הוא יום שישי, מה שאומר שהוא עובד ביום שישי חמש שעות, ואז נשאר לו להכניס 35 שעות בארבעה ימים. זה לא מסתדר עם עבודה עד 15:30 (שנחשבת ל8 שעות- כי מדובר בשיעורים של 45 דקות, ועד 16:15 זה כבר 9 שעות).
זה אומר שאם את לא רוצה לעבוד עד 16:00, את צריכה לעבוד 5 ימים, בלי יום חופשי באמצע השבוע.
מקור-
(תסתכלי בסעיף 5)תחום תנאי שירות עובדי הוראה
edu.gov.il
מבינה את הסיטואציה,לזה התכוון המשורר
גם טובת המערכת
גם מרווחים לטובת המורה (והתלמידים)
למחנכ/ת יש גם גמול חינוך שמיועד עבור אחריות וטיפול בחינוך הכיתה
*
דמיינו לעצמכם סיטואציה כזאת
מורה עובדת 36 ש"ש משרה מלאה עם יום חופשי באמצע שבוע
מה שאומר 8 שעות ביום + 4 בשישי
ומסיימת באיזור 15.30
היא רוצה לעשות שהיה מהבית
המנהלת מאשרת והיא יוצאת שעה מוקדם וכל יום יוצאת ב14.45
זה טוב לה עם המטפלת ולהגיע הבייתה לפני הילדים ולדאוג לארוחת צהריים ובאמת כל ערב היא מקדישה שעות לטלפונים, מבחנים, הכנת חומרים וכולם מרוצים.
Win-win
שנה אחר כך עקב אילוצים ושינויים במערכת המנהלת נאלצת להשאיר אותה עד 15:30 ואת השהיה היא מפזרת לה במהלך היום בכל השבוע.
האם המנהלת יכולה? הרעת תנאים? מירמור?
ומה לגבי המורות האחרות שלא מסתדר לתת להם את זה? אפליה? כעס? חוסר צדק ושיויון?
אני רק מעלה את השאלה / סיטואציה לציבור היקר?
לא ראיתי התייחסות מפורשת למשרה חלקית, אבל ביומן ארגון המורים כתוב שאם יש 17-20 שעות פרונטליות בי"ס מחוייב לשבץ את העבודה בארבעה ימים ולא בחמישה, ואז לכאורה אין סיבה להטבה של שעות שהייה מהבית.תבורכי,
דבר נוסף,
בעצם החישוב הוא על משרה מלאה שנותנים לעשות חצי משעות השהייה בבית,
האם זה כך (בעל יסודי) על כל אחוזי משרה?
לדוג מורה עם 20 פרונטלי ו 8.5 שעות שהייה חייבת לעשות הכל בביה"ס? -במקום בו לא לומדים שישי.
מוסיפה שהמנהל לא צריך לדעתי להתאמץ לשבץ את כל שעות השהייה בתחילת/סוף יום, אבל אם בסוף יוצא שיש שעות כאלו, אני לא רואה הגיון בהתעקשות שהמורה יעשה אותן מבי"ס. תוך הבהרה מראש שאין התחייבות לשבץ במערכת שעות שהייה בסוף יום.מבינה את הסיטואציה,
אבל עדיין, אני לא מאמינה שאילוצים ושינויים מחייבים מנהל לשים למורה במערכת 10 שעות שהייה
בדיוק כמו שבעבר לא היה שם 10 שעות חלון...
ואני יודעת שזה קשה ועד קשה אימה לסדר מערכת (מכירה מקרוב),
אבל הפוך עם שעות השהייה נהייה הרבה יותר קל...
ונאמר,
ובאמת נצרך כזה דבר, שזה נשמע לי מופקע!
אותו מנהל (ראש קטן) צריך לשים לב לתת את כל האופציות לעבודה בביה"ס(מחשבים/פינות עבודה וכו-אי אפשר לדבר בטלפון כמה באותו חדר וכן על זו הדרך)
וכן לא לצפות שהמו יענה לו/להורים לטלפון/מייל בבית...(ראש קטן)
Win-win
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: