1.49ואז 4.9 למחנכת אם ז'ח'?
1.49ואז 4.9 למחנכת אם ז'ח'?
נכוןכשאני מחשבת את הדרגה אני מחשבת 1.034 לתוספת שחיקה
ואז 4.9 למחנכת אם ז'ח'?
תודה על העזרה.
אף אחת לא יודעת לענות???שאלה למבינים כאן: הBA שלי הוכר מה1/4, מה שאומר שבתלוש מרץ לא היה לי BA.
האם כדאי לי להצטרף השנה לאופק או בשנה הבאה שאז תלוש מרץ כן יהיה מעודכן עם BA?
האם יש הבדל גדול בדרגה שתקבע לי?
במילים הכי פשוטותאולי אפשר בבקשה הסברים פשוטים בתקווה שלא פספסתי,
מה המשמעות של ירידת אחוזי המשרה.
אבל פליז פשוט פשוט, למען הטיפשים הבלתי אינטליגנטים.
טעות.במילים הכי פשוטות
כשהקף משרתך יורד
את מקבלת פחות כסף
אומר החינוה"ע, בכל מקרה תקבלי יותר כסף.
אז תקבלי פחות מהיותר.
עכשיו, אני רוצה להסביר:
משרה מלאה למורות באופק חדש (גם של ז-ח, כיוון שהן ביסודי) מורכבת מ:
26 פרונטליות.
5שהיה.
5 פרטניות.
ציטוט ממשה"ח
מבנה שבוע העבודה באופק חדש
בדף זה תוכלו לקרוא על מבנה שבוע העבודה ברפורמת אופק חדש, כולל פרטים על משרת אם, זכאות לשעות גיל וזכאות לשעות פעילות בית ספרית.poh.education.gov.il
- זכאות למשרת אם נקבעת בהתאם לתקנון שירות עובדי הוראה: עובדת הוראה המועסקת בכל היקף משרתה ב-79% ומעלה. העובדת תהיה זכאית להפחתת שעה פרונטלית ושעת שהייה ממבנה שבוע העבודה הרגיל ברפורמת אופק חדש.
ושאר עובדות-ההוראה באופק-חדש?
הסכם אופק-חדש הגדיר, שאת מקבלת שכר מסויים, ורשאית לעבוד שעתיים פחות, שעה פרונטלית אחת ושעת שהייה.
ניתן לזה כמה דוגמאות:
אני חייב לציין שלא בכל המקרים אחוזי-המשרה יעלו לפי תוספת של שעתיים. לפעמים אחוזי-המשרה יעלו לפי 3 שעות, ואז יהיה צריך לבצע שעה נוספת (פרטני או שהייה). ולפעמים אחוזי-המשרה יעלו רק בשעה אחת, ובעצם אפשר יהיה לבצע פחות שעה שבועית אחת (פרטנית או שהייה). הכל לפי הטבלאות שנקבעו בהסכם אופק-חדש.
- מורה ביסודי שמלמדת בפועל 21 שעות שבועיות פרונטליות בכיתה. ללא המשרת-אם השכר שלה היה לפי 80.5% משרה. אבל התוספת-אם מוסיפה לה לשכר עוד שעתיים, ולכן היא תקבל בפועל שכר של 86.11% משרה.
- מטפלת ממקצועות-הבריאות שעובדת בחטיבת-ביניים 22 שעות פרונטלית בשבוע (אני יודע שהיא לא מלמדת פרונטלי בכיתה. מה אני אעשה שאלו ההגדרות הרשמיות…
) לפני התוספת-אם אחוזי-המשרה שלה הינם 94.44% משרה, אבל בזכות התוספת היא תקבל משכורת לפי 100% משרה.- מורה בחטיבת-ביניים, שנכנסת בפועל ל-20 פרונטליות בכיתה בשבוע – ללא המשרת-אם אחוז המשרה שלה יהיה 83.33%, ובזכות התוספת היא תקבל שכר לפי 91% משרה. (נוספה לה גם עוד שעה פרטנית שהיא צריכה לעשות אותה בפועל)
(נציין שבעבר היו מורות באופק שקיבלו תוספת-אם למרות ששובצו בפועל פחות מ-79% משרה באופק-חדש. פורמלית זו היתה טעות ומשרד-החינוך די הפסיק את החגיגה הזו.)
האם תוספת-אם נחשבת לפנסיה?
התשובה היא פשוטה – כן. אל תקשיבו לכל השמועות והמיתוסים. בודאי בפנסיה צוברת החדשה יותר, כל אחוז-משרה שנוסף למשכורת, מוסיף גם להפרשות לפנסיה במקביל. (עד 100% משרה. מעבר ל-100% משרה מופרש לקופת גמל מקבילה)
אבל גם למי שבפנסיה תקציבית באופק חדש – התוספת-אם מוסיפה לאחוזי המשרה הכלליים, שלפיהם מחושבת הפנסיה. אפשר לראות את זה בבסיס-המשרה שמופיעה בתלוש. היא כוללת גם את האחוזים שהוסיפו לך בזכות התוספת-אם.
כמובן גם בפנסיה תקציבית אפשר לצבור זכויות רק עד 100%. מה שתקבלי מעבר ל-100%, ילך להפרשה לקופת גמל משלימה (כמו הילה וכלנית)
אני שומע כל מיני תשובות “מלומדות” בסגנון – “לא כדאי לך משרת-אם כי זה פוגע לך בפנסיה”. זה פשוט לא נכון, מטעה סתם ויכול לפגוע בשכר ובפנסיה.
(גם למי שהיה לה תוספת של 10% למשרת-אם בעולם-הישן, והתוספת הזו קירבה אותה ל-100% משרה, התוספת כן נחשבת לה לאחוזים לפנסיה תקציבית.
שלא יטעו אתכם – זה נבדק גם על-ידי מומחים פנסיוניים מומחים לעובדי-הוראה, גם נבדק מול נתוני הפרישה של מורות בפועל, וגם כתוב בפירוש בחוק-הגמלאות.
כמובן שאם מישהי עבדה בפועל 4 ימים, שזה 80% משרה, היא ודאי לא הגיעה יחד עם המשרת-אם ל-100%, למרות שסיפרו לה שזו “משרת-אם”. אין פה קסמים. השנה הזו לא נחשבה לה בשלימותה. כנראה שזו מקור המיתוס, שמשרת-אם לא נחשבת לפנסיה)
בתור מורה/מטפלת/גננת שילוב – איך אדע מה השפעת התוספת-אם על אחוזי-המשרה שלי?
ישנן טבלאות שכר לרפורמות השונות.
מי שבעוז-לתמורה בתיכון, יש טבלאות שכר ביומן-המורה, ובאתר ארגון-המורים.
מי שבאופק-חדש, יש טבלאות ביומן ההסתדרות וברשת.
חשוב לשים לב שיש כמה סוגי טבלאות, למורות-אם ולמורות רגילות. טבלה עם שעות-גיל וטבלה ללא שעות-גיל.
שימי-לב בשלב ראשון לבדוק את אחוזי-המשרה שלך בטבלה הרגילה “לא לאמהות” ללא תוספת-אם, ולוודא קודם שאת בכלל עוברת את ה-79% משרה. במידה וכן – את מוזמנת בשלב השני לעבור לטבלה של מורות-אמהות, ולבדוק מהם אחוזי-המשרה המגיעים לך לאחר התוספת.
ב”פורטל עובדי- הוראה” יש טבלה הרבה יותר מסודרת ודינאמית, שפשוט מקפיצה לך את הטבלה המתאימה לך לפי נתונייך. את מזינה איזה סוג של עובדת-הוראה את (מורה, מורת-שילוב וכד’), איזו שכבת-גיל (יסודי, חט”ב), האם יש שעות-גיל. כך תוכלי לראות את אחוזי-המשרה ללא תוספת-אם, ויחד עם התוספת.
האם ניתן לקבל שכר מעבר ל-100% משרה בזכות התוספת-אם?
התשובה היא פשוטה – כן. ניתן לראות זאת בטבלאות השכר.
כפי שאמרנו – שכר מעבר ל-100% לא נכנס לקרן הפנסיה הרגילה, אלא לקופת-גמל משלימה.
איך מקבלים את ההטבה?
ההטבה היא אוטומטית. ברגע שדיווחת בטופס 101 שיש לך לפחות ילד אחד בן פחות מ-14, ואחוזי-המשרה שלך מספיקים, תוספת האם שלך “אמורה”(!) להיות אוטומטית….
בתלושי משרד-החינוך די פשוט לראות את התוספת. יש ריבוע בתלוש מצד ימין למטה שנקרא “מקדמים/שעות”.
בשורה התחתונה של הריבוע אמורה להופיע השורה “ש. השלמה למורה אם”. ואז מופיע מספר השעות שמתווספות לך לאחוזי-המשרה.
אם את גננת או בעולם ישן, יופיע לך באותו ריבוע “מקדם אם: 0.1”. הכוונה לתוספת 10% למשרה.
בתלושי הבעלויות זה כבר מורכב וכתוב אחרת בכל תלוש. אין אפשרות פה לפרט. פשוט לחפש.
כדי לראות כמה שעות היית צריכה לעבוד בפועל אם היו משאירים לך את אחוזי המשרה שלך, כנסי https://www.family-economy.co.il/ofek_tables.asp
אפשר לראות טבלה פשוטה בהתאם לאחוזי משרה.
לטענת החינוה"ע-מותר להוריד אחוזי משרה במעבר לרפורמה
לטענת הארגון וההסתדרות-אסור!
למי תאמינו?
תלוי בכם.
לי כואב הלב על המורות שהפסידו הזדמנות להרויח את לחמם ביושר.
השאלה אם ירדו ל86טעות.
מה???אם תקום אפילו מורה אחת לתבוע את החינוך העצמאי וכאמור הרב קרלנשטיין מחזיק בעמדה שהמהלך לא חוקי זה יוכל להועיל לכל המורות! אפילו רק לאיים.
כאמור החינוך העצמאי מחזיק בעמדה הפוכהמה???
זה מה שהוא אומר? את בטוחה?
אז למה ההסתדרות של אגו"י לא נלחמת בשבילנו?????
חוצפה!!!
ירד ל86.11השאלה אם ירדו ל86
או 86.11...
תכנסי לקישור של משה"ח.
אבל, את מבינה את הקף הפגיעה בהורדת האחוזים?
מורה?אם תקום אפילו מורה אחת לתבוע את החינוך העצמאי וכאמור הרב קרלנשטיין מחזיק בעמדה שהמהלך לא חוקי זה יוכל להועיל לכל המורות! אפילו רק לאיים.
המכתב של החינוך העצמאי חשוב דבר ראשון לפזר עמימות, לפחות בנושא הכסף.
אבל.
מבירור שבעלי ערך הנידון של הורדת אחוזי משרה נעשה לטענת הסתדרות המורים של אגו"י באו לא חוקי והכל מטענה שחסר שעות. יתכן שטענה זו נכונה. הבעיה שהם לא מוכנים להוסיף בהמשך את אחוזי המשרה לכשיתפנו שעות בערכת אלא מקסימום 86.1%
דבר זה נעשה ללא שום אישור מבתי גדולי ישראל לפחות לא הרב לנדו הרב הירש והרב כהן שלא ידעו נכון לאתמול כל מההורדה הזו.
הרב קרלנשטין אומר שאינו יכול לעשות שביתה או תביעה כי זה אין לזה מנדט מגדו"י
אבל!
אם תקום אפילו מורה אחת לתבוע את החינוך העצמאי וכאמור הרב קרלנשטיין מחזיק בעמדה שהמהלך לא חוקי זה יוכל להועיל לכל המורות! אפילו רק לאיים.
באו כאן נתרום אפילו באנונימיות למי שיכול או יכולה לעשות מהלך
לצערי אני מדי בתוך המערכת מלעשות את הצעד
להשתתף כלכלי ודאי אשמח
תוכלי להעלות את המכתב?כאמור החינוך העצמאי מחזיק בעמדה הפוכה
אפשר לשאול את הרב קרלנשטיין הם שלחו מכתב מכמה עורכי דין שהמהלך אינו חוקי!
להקף הפגיעה.ירד ל86.11
את העיקרון אני מבינה, למה את מתכוונת בהיקף?
אינו בידי. הרב קרלנשטיין סיפר את זה לכל מי ששאל אותו.תוכלי להעלות את המכתב?
קריטי קריטי קריטי!
וואו!!!דבר זה נעשה ללא שום אישור מבתי גדולי ישראל לפחות לא הרב לנדו הרב הירש והרב כהן שלא ידעו נכון לאתמול כל מההורדה הזו.
אם תוכלי להוציא ממנו מכתבאינו בידי. הרב קרלנשטיין סיפר את זה לכל מי ששאל אותו.
אין להקף המשרה קשר לדרגהועוד שאלה, האם יש סימולטור מעודכן לפי הקיצוץ?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: