חרבות ברזל כל הפרטים על העסקה לשחרור החטופים

אם היו שואלים לדעתך, העסקה המתגבשת ראויה או לא?

  • כן

    הצבעות: 353 36.8%
  • לא

    הצבעות: 607 63.2%

  • סה"כ מצביעים
    960
  • הסקר נסגר .

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
בקשר לסקר -

לדעתך, העסקה המתגבשת ראויה או לא?​

אני עם גדעון סער, מחכה לשמוע את האותיות הקטנות כדי להחליט.

רק שבשונה ממנו, ההחלטה שלי לא ממש תשנה ...
 

----------

משתמש מקצוען
הבן נחטף - האבא מבקר את העסקה ☆ ראש מועצת ק. ארבע אליהו ליבמן ב'קול חי': "גורמי הביטחון אומרים שלחץ על חמאס יוביל לשחרור החטופים. במערכה ראשונה כל הדרגים כשלו, צריך לראות כעת שלא נחטוף שנית".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
לקראת ישיבת הממשלה: אלפי משפחות חיילים חותמים על עצומה לא להיכנע ללחצים
קריאה דחופה לממשלה: לכבוד ראש הממשלה ושרי הממשלה הילדים והבעלים שלנו כעת בסכנה גדולה בשדה הקרב. חלקם בתוך עזה וחלקם על גבול הצפון. החיילים הללו מסכנים את חייהם למען מדינת ישראל ולמען החזרת החטופים. מניסיון העבר אנו יודעים שהפסקת אש עם החמאס היא סיכון גדול של כל אזרחי מדינת ישראל. אנחנו דורשים מהממשלה לא לסכן את חיי החיילים בעסקת שחרור שבויים מסוכנת. אל תסכנו לשווא את הילדים שלנו. אל תסכנו לשווא את הבעלים שלנו. נתנו את החיים שלהם ושלנו בידכם, תשמרו עליהם ואל תכנעו ללחצים שלא מביאים את חיי הבנים והבעלים שלנו בחשבון. תשמרו עליהם כאילו הם הילדים שלכם.
 

גונן

משתמש מקצוען
׳ערוץ 12׳ מפרסם הקלטות מתוך פגישת קבינט המלחמה עם משפחות החטופים - יו״ר ש״ס אריה דרעי למשפחות: ״אני כבר עשרות שנים חבר קבינט, הייתי בהחלטות קשות מאוד, כל זה לא דומה אפילו לאחוז אחד ממה שאנחנו חווים היום. אי אפשר לעמוד מול החלטות כאלה. אין סנהדרין בעולם שעומד בפני החלטות של דיני נפשות כאלה״.

עוד מ׳ערוץ 12׳ מדבריו של יו״ר ש״ס אריה דרעי למשפחות החטופים בקבינט המלחמה - ״כל השורה שיושבת כאן, אני אומר את זה באחריות מוחלטת, אחידה בדעתה. נפש אחת זה עולם מלא. כל הזדמנות שתבוא לנו לשולחן ואני לא אפרט, להציל נפשות על דעת כולם - תעשה״.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
  • לקראת ישיבת הממשלה: אלפי משפחות חיילים חותמים על עצומה לא להיכנע ללחצים
  • קריאה דחופה לממשלה: לכבוד ראש הממשלה ושרי הממשלה הילדים והבעלים שלנו כעת בסכנה גדולה בשדה הקרב. חלקם בתוך עזה וחלקם על גבול הצפון. החיילים הללו מסכנים את חייהם למען מדינת ישראל ולמען החזרת החטופים. מניסיון העבר אנו יודעים שהפסקת אש עם החמאס היא סיכון גדול של כל אזרחי מדינת ישראל. אנחנו דורשים מהממשלה לא לסכן את חיי החיילים בעסקת שחרור שבויים מסוכנת. אל תסכנו לשווא את הילדים שלנו. אל תסכנו לשווא את הבעלים שלנו. נתנו את החיים שלהם ושלנו בידכם, תשמרו עליהם ואל תכנעו ללחצים שלא מביאים את חיי הבנים והבעלים שלנו בחשבון. תשמרו עליהם כאילו הם הילדים שלכם.
 

חיי יצחק

משתמש מקצוען
הכתב של וואלה ינון שלום יתח בפרטים נוספים:
במשרד רה"מ ובממונה על השבויים והנעדרים גיבשו בשבועות האחרונים נוהל "חטופים חוזרים", מפרט בדיוק מה יעבור חטוף שמגיע לארץ.

בשלב הראשון: החטוף שישוב ארצה יגיע לידי צה"ל ויעבור בדיקה ראשונית על ידי גורמים רפואיים במערך מיוחד שהוקם בצבא בימים האחרונים לקראת קליטת השבויים.

בשלב השני: כל אחד מהחטופים יועבר לאחד מ-5 מרכזים רפואיים ברחבי הארץ - שיבא, איכילוב, שניידר, בילינסון וסורוקה. שם הם יפגשו את המשפחות ויקבלו טיפול רפואי עד החלמתם. המתחמים מבודדים לגמרי מבית החולים.

בהתאם למצבם, יחליטו גורמי הביטחון והרפואה מתי נכון לתשאל אותם עם חזרתם ארצה כדי לסייע לכוחות הביטחון במאמצי ההחזרה נוספים. חוקרי שב"כ עברו הכשרה מיוחדת במשרד הרווחה כדי לחקור ילדים.

בשלב השלישי: הם יעברו לידי משרד הרווחה שילווה את המשפחות מקרוב עד לשיקום מלא בנושאי בריאות, בריאות הנפש, תעסוקה וסיוע כלכלי. מנהלת חדשה שהוקמה תחת הממונה תטפל "בחוזרים הביתה".

כלקח מתקרית מסיבת העיתונאים של יוכבד ליפשיץ והביקורת הרבה אחריה - נוהל "חטופים חוזרים" מתייחס גם לראיונות בתקשורת של חטופים ובני משפחתם. הוא לא קובע האם יאסרו עליהם להתראיין, אבל המדינה מתכוונת הפעם ללוות מקרוב את התהליך כדי שזה לא יחזור על עצמו.
 

מנסה להיות אני

משתמש מקצוען
מנהל קבוצה
אבישי גרינצייג: ‏מכינים את הציבור לפרטי המתווה בשיטת הנקניק הסלמי. קודם רק על שחרור האסירים וההפוגה, אחר כך מגלים שלא מדובר על כל הילדים החטופים, אחרי זה גם נשמע על הכנסת כמויות הסולר וכו׳. אם זו עסקה נכונה, ה״גורם המדיני״ צריך להציג אותה כמו שהיא בלי תרגילים שיקטינו את הביקורת.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
אמיר בוחבוט:

מדרון חלקלק מסוכן: עסקת חטופים מעכבת את התמרון - ומסכנת את הכוחות ברצועה.
אני בעד תמרון קרקעי למרכזי הכובד של חמאס ואז משא ומתן. לא הפוך.
שיחיא סינואר ינהל מו"מ בלחץ כשהוא שומע מעל ראשו טילים ואת טנק המרכבה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה