חרבות ברזל כל הפרטים על העסקה לשחרור החטופים

אם היו שואלים לדעתך, העסקה המתגבשת ראויה או לא?

  • כן

    הצבעות: 353 36.8%
  • לא

    הצבעות: 607 63.2%

  • סה"כ מצביעים
    960
  • הסקר נסגר .

yehudam

משתמש מקצוען
גורם המעורה בפרטי העסקה ל׳ישראל היום׳: "בשום אופן אין לקבל את הדרישה לותר על הפעילות האווירית האיסופית שלנו בימי הפסקת האש. מדובר בביטחון כוחותינו"
 

מנסה להיות אני

משתמש מקצוען
מנהל קבוצה
פרטי העסקה מפי גורם ישראלי

- בין 50 ל-55 חטופים ישראלים, נשים וילדים, ישוחררו מעזה

- ישוחררו כ-150 אסירים ביטחוניים פלסטינים, קטינים ונשים

- בין 4 ל-5 ימי הפוגה באש ברצועה
 

הנורמלית האחרונה

משתמש מקצוען
׳ערוץ 13׳: פרטי העסקה שתובא לאישור הממשלה - 50 חטופים ישראלים ישוחררו בפעימות, בהתאם גם 140 מחבלים ישוחררו בפעימות. בכיר ישראלי אומר לי: אנחנו מעריכים שיש בידיהם כ-80 חטופים.
 
  • תודה
Reactions: ST!

גונן

משתמש מקצוען
יאיר שרקי: לקראת ההצבעה על עסקה, נציגי משפחות החטופים הגיעו לבית מנהיגי הציבור החרדי. היום הגיעו לראש הישיבה הגרמ״ה הירש ראש ישיבת סלבודקה ומבכירי הרבנים הליטאיים, שהבטיח לדבר עם הח״כים החרדים בנושא.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
׳ערוץ 12׳: בכל יום ישראל תקבל רשימה של החטופים שישוחררו ביממה שאחרי. תחילת ביצוע השחרור: חמישי או שישי.
 

תצתצ

משתמש מקצוען
יאיר שרקי: לקראת ההצבעה על עסקה, נציגי משפחות החטופים הגיעו לבית מנהיגי הציבור החרדי. היום הגיעו לראש הישיבה הגרמ״ה הירש ראש ישיבת סלבודקה ומבכירי הרבנים הליטאיים, שהבטיח לדבר עם הח״כים החרדים בנושא.
ישראל כהן: נציגי משפחות החטופים היו גם אצל ראש הישיבה הגר״ד לנדו ואצל ראש הישיבה הגרב״ד פוברסקי.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
משרד ראש הממשלה:

לאור ההתפתחויות בנושא שחרור חטופינו, מנכ״ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי מכנס כעת את פורום המנכ״לים של משרדי הממשלה להיערכות לטיפול וסיוע בכלל ההיבטים האזרחיים הנדרשים.
 

----------

משתמש מקצוען
ראש האופוזיציה יאיר לפיד קיבל לפני זמן קצר עדכון בטחוני מהמזכיר הצבאי של ראש המממשלה נתניהו.

השרה סטרוק מ'הציונות הדתית' מבקשת לקבל באופן "מפורט ומנומק" את עמדת צה"ל ושב"כ ביחס לכל אחד מפרטי העסקה המתגבשת לשחרור חטופים.

כצפוי: עוצמה יהודית תקיים ישיבת סיעה להתייעצות בנוגע לעמדתם על עסקת שחרור החטופים.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
שירית אביטן: הפרטים שטרם התבררו בעסקה: שחרור המחבלים (נזכיר, שחרור מותנה) יהיה ליו"ש, עזה או גירוש? בדרג הצבאי המליצו בעבר לשחרר ליהודה ושומרון, שם יש למערכת הצבאית יכולת שליטה גדולה יותר מאשר בעזה.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
סיכום של פרטי העיסקה הידועים עד כה
מפי גורם מדיני ישראלי: ישוחררו כ50 חטופים בפעימות, אין התחייבות מצד חמאס לשחרר את כל הילדים. חמאס ינסה לאתר את השאר במהלך ההפוגה, ההפוגה באש תעמוד על 4 ימים, כל יום נוסף של הפוגה, חמאס ישחרר עוד 10 חטופים, החטופים שישוחררו בחיים, בעלי אזרחות ישראלית, אסירים פלסטינים שהורשעו ברצח - לא ישוחררו, האסירים הפלסטינים שישוחררו, נשים וקטינים, יועברו לביתם, דלק וסיוע הומניטרי ייכנס לעזה במהלך ימי ההפוגה , כל גורמי הביטחון, כולל צה״ל ושב״כ, תומכים בעסקה, חמאס מסוגל לשחרר בשלב זה כ-80 חטופים.
 

----------

משתמש מקצוען
גורם מדיני: לדעתנו חמאס מסוגל לשחרר עד 80 חטופים בעסקה, שבמהלכה תופסק פעילות מעקב אווירית ברצועה ל-6 שעות ביום. בנוסף, המחבלים שישוחררו יוכלו ללכת לבתיהם
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
חבר הכנסת משה סעדה גם הביע מוקדם יותר היום את התנגדותו לעסקה, וכתב בטוויטר: "כמו כל אזרח במדינת ישראל, ודאי שגם אני מייחל ומתפלל לחזרת החטופים. כמובן שבראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל אכן עומדת השבת החטופים, ואני מדגיש – כל החטופים ללא סלקציה וללא הפרדת משפחות וללא פעימות לפי החלטת בן המוות סינואר"..

"מה נאמר למשפחות החיילים השבויים שהגנו בגופם על המדינה? מה נאמר למשפחות הקשישים? החלטנו לוותר עליהם כי סינואר לא מוכן??? להיכנע לטרור הפסיכולוגי של החמאס ולתת לו הפסקת אש שהוא כ״כ משווע לה ובלעדיה הוא אבוד, זהו כשל מוסרי עמוק של קבינט המלחמה", כתב.

"אני קורא לראש הממשלה – אסור לנו לשכוח שלצד השבת החטופים עומדים בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל גם הכרעת החמאס, יישובם מחדש של עשרות אלפי מפונים מהעוטף ומגבול הצפון, והחזרת הביטחון למיליוני אזרחי ישראל, ביטחון שכרגע לא קיים. הפסקת אש ללא החזרת כל החטופים משמעותה הגדלת הסיכון לחייהם של טובי בנינו שנמצאים כעת בשטחי לחימה, אי החזרת הביטחון לאזרחי ישראל, ואי עמידה במטרות המלחמה".
 

נתוש1212

משתמש מקצוען

  • גורם מדיני: לא נהיה עיוורים באותן 6 שעות שאין מל״טים ובלונים באוויר
  • גורם מדיני: כל גורמי הביטחון, צה״ל, שב״כ מוסד, בעד המתווה. במשך שבועיים הייתה התעקשות לא לקבל את ההצעה המקורית של קטאר. בין היתר, סירוב לאפשר לאוכלוסיה לחזור לצפון הרצועה והגבלת כניסת הדלק רק לימי ההפוגה. ש יכולות איסוף מודיעין אחרות. לא נהיה עיוורים באותן 6 שעות שאין מל״טים ובלונים באוויר. בתוך ארבעה ימים ישוחררו 50 אנשים, שהם ישראלים חיים. בנוסף, אולי חמאס ישחרר תאילנדים באופן חד צדדי. במקסימום זה יגיע ל-80 איש. כמו כן, המתווה הוא 12 ישראלים בכל יום, כך שלאחר ארבעה ימים יהיו בארץ 50 חטופים.
 

----------

משתמש מקצוען
הנשיא ביידן על עסקת שחרור החטופים: עבדנו על הוצאת בני ערובה כבר שבועות, אנחנו עכשיו מאוד קרובים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה