דרוש מידע כח לבת שאין לה כבר חשק ללימודים מרחוק!!

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
סחתיין על ההשקעה שלך
ועוד בכזו שעה.....
באמת המח לא מנוון אם גם עכשיו עוד יש סבלנות לחשבן את הציוד לטיול

הוא כנראה כן קצת מנוון בכאלה שעות. רק כשהגעתי לפתרון החידה של המשולשים, אחרי כמה דקות טובות שגלגלנו דפי ממו באורכים הנדרשים כדי לבנות מהם את המשולש, הבנתי כמה התשובה קלה. (לו היה משולש של 1:2:3, אז שתי הצלעות הקטנות יחד (1,2) - היו באורך של הצלע הגדולה (3). ממילא, הוא לא משולש, אלא קו ישר. ובקיצור, אי שוויון המשולש .)
 

יערת הדבש

משתמש פעיל
הבית ספר הוא מוסד לימודי, ולכן הוא צריך ללמד
כל אחד משתדל לעשות את תפקידו גם בתקופה הזו
את, כאמא, יכולה לפתור את הבת שלך מהלימודים האלו ולהחליט לוותר עליהם
אבל אם בחינוך העצמאי או משרד החינוך יחליטו לעצור את כל הלימודים, יפתח עליהם אליהום גדול מאד.
אגב, שמעתי שמשרד החינוך עורך פיקוח על התכנים שנלמדים במרחבים הקוליים....
צוות הבית ספר חייב לשתף פעולה....
זה לא אומר שאני מצדיקה אותם...
אני בכלל התייאשתי,
תעזבו, כשכולם יחזרו... תהיה בעיית פערים הרבה יותר גדולה, מאשר אם לא היו לומדים כלל,
לא יודעת מה יותר חכם כבר...
 

אשת_חבר

משתמש מקצוען
כתלמידה שאף פעם לא סבלה לימודים ובית הספר היה בעבורה עונש בלתי מידתי על היותה צעירה מידי להחליט על עצמה איך להעסיק את עצמה בבקרים, אני רואה במרחב הקולי פרס לילדות שיכולות לבחור כיצד ללמוד (כל עוד המורה לא מידי נעכסית כמובן)
אבל הבעיות היו כאן כבר שנים, היו תלמידות שלא התאימו ללמידה הזאת.
מה ש@חיות הביאה על להיות עוד קוביה במסך, אפשר להגיד גם על ילדה שהרגישה עוד חולצת תלבושת בכיתה... שקופים תמיד היו. שלא יספרו לי סיפורים שלא היו ילדות שהרגישו שקופות לפני שהיה קורונה. רק ההורים לא שמו לב.
להפך, זה שהילדים איתנו בבית הציפו בעיות שהיו כאן שנים שהוזנחו.
(@בשעות הקטנות רמזה על זה פעם)
עלו כאן באשכול רעיונות מעולים.
הרעיון לרכז את העברת החומר בידי המומחיות, להעביר את שרביט המעקב בידי המורות (ולא ההורים), אולי בגלל שאנחנו לא מוגבלים יש כאן לבית ספר אחד יש כאן הזדמנות למינוף המצב הבעייתי הזה לשינוי עצום בשיטת הלמידה, הקשר עם התלמידות.
עצוב לראות שמערכת ששופכים עליה מליונים (התקציב השני אחרי משרד הבטחון) מתבזבזת ומתנוונת בשעה שיש כאן רעיונות כל כך טובים איך לשפר אותה.
אפילו אבחון לכל תלמידה מהי שיטת הלמידה המתאימה לה - יש תלמידות שלומדות נהדר מספרים, יש תלמידות שחייבות תמיכה ויזואלית, יש תלמידות ששמיעה עושה להן טוב ויש תלמידות שצריכות לשאול שאלות ולקבל תשובות ע"מ ללמוד. כל אחת כ"כ שונה.
אם נוכל לחלק את התלמידות מכל הארץ לסוגי למידה שונים, פתרנו כ"כ הרבה בעיות.
 

אסתררר

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הוא כנראה כן קצת מנוון בכאלה שעות. רק כשהגעתי לפתרון החידה של המשולשים, אחרי כמה דקות טובות שגלגלנו דפי ממו באורכים הנדרשים כדי לבנות מהם את המשולש, הבנתי כמה התשובה קלה. (לו היה משולש של 1:2:3, אז שתי הצלעות הקטנות יחד (1,2) - היו באורך של הצלע הגדולה (3). ממילא, הוא לא משולש, אלא קו ישר. ובקיצור, אי שוויון המשולש .)
עכשיו, כשקראתי שוב את הבעיה הבנתי כמה זה מגוחך
גם אני בשעות האלו כבר פחות במיטבי.....
מה זה הבעיות הקשות האלו????:mad:
ממש רמה אקדמאית:p
 

*צילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
זה הפתרון!
לא של הקורונה ולא של הלמידה מרחוק.
אבל לפחות קצה כלי להתמודדות.
פלאפון+ רמקול!
אי אפשר אחרת
כן, אחיות שלי לומדות זוגות עם חברות, ומחברות לטייפ.
תוצאה: להן זה עזר ונתן מוטיבציה ללמוד.
אני בחדר הסמוך אמורה להתמודד עם השיעורים שלי+ רעש מהטייפ שלהן:(
 

MORIYAT

משתמש פעיל
שלחו לי עכשיו---
1603285910947.png
 

אאססתתרר

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הוא כנראה כן קצת מנוון בכאלה שעות. רק כשהגעתי לפתרון החידה של המשולשים, אחרי כמה דקות טובות שגלגלנו דפי ממו באורכים הנדרשים כדי לבנות מהם את המשולש, הבנתי כמה התשובה קלה. (לו היה משולש של 1:2:3, אז שתי הצלעות הקטנות יחד (1,2) - היו באורך של הצלע הגדולה (3). ממילא, הוא לא משולש, אלא קו ישר. ובקיצור, אי שוויון המשולש .)
אאל"ט יש משפט כזה: במשולש סכום 2 צלעות יותר גדול מהצלע השלישית
 

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
אאל"ט יש משפט כזה: במשולש סכום 2 צלעות יותר גדול מהצלע השלישית

אכן יש.
לכאורה זו הייתה מטרת השאלה - להביא אותנו לנסח באופן עצמוני, את המשפט הזה וההוכחה שלו.
 

~EFRAT~

מהמשתמשים המובילים!
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
חלק מזה שלתלמידות אין מוטיבציה זה בגלל המורות...
כן אל תכעסו. שמעתי על מורה שמדברת ככה: "שלום.... כיתה.... יב2 המקסימות... איך.... עובר החופש..." וכן הלאה, שלא לדבר על זה שלוקח לה כמעט פי שלוש זמן להעביר את החומר, איך אמורות תלמידו שצריכות לסכם המון שיעורים במקצוע הזה לא להתחרפן? אז לא מקשיבים לשיעורים שהיא מוסרת ואז שיעורים נהפכים למשהו כבר לא רציני אז ממשיכים ומזניחים שיעורים אחרים---- מורות! שימו לב!!!!
 
נערך לאחרונה ב:

bracha5

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אוטומציה עסקית
כן, אחיות שלי לומדות זוגות עם חברות, ומחברות לטייפ.
תוצאה: להן זה עזר ונתן מוטיבציה ללמוד.
אני בחדר הסמוך אמורה להתמודד עם השיעורים שלי+ רעש מהטייפ שלהן:(
חשבתי לעצמי שאם ישלחו גם את הבנים הביתה אני אקנה טלפוניה כמו של טלפניות. אוזניות אוטמות רעש ומיקרופון שקולט רק מה שמדברים סמוך אליו
 

לילי 1

משתמש מקצוען
להפעיל את הראש עושים גם כשמכינים עוגה או משחקים קטאן.

שמעת פעם על המושג בית ספר דמוקרטי?
בבתי הספר הדמוקרטיים יש שיעורים בכל מיני מקצועות. והתלמיד בוחר לאיזה שיעורים מתחשק לו להכנס.
ואם לא מתחשק לו להכנס לשום שיעור? קביל.
תמהתי פעם - יכול תלמיד לעבור את בית הספר ללא ידע במתמטיקה כלל?? - ואז הסבירו לי שמתמטיקה לומדים גם בשיעור נגרות (מחשבים שם שברים ושטחים...) וכן הלאה.

ותכל'ס - התלמידים לא באמת משחקים שם בחול - הם בוחרים שיעורים ונכנסים אליהם מרצונם הטוב.
בעיות משמעת? אין. כאילו דא - נכנסת לשיעור? רצית אותו - מי שלא רוצה לא חייב להיות בו.
והם יוצאים עם תעודת בגרות בסוף כמו כולם.
יווו מכרו לך תותים
 

יערת הדבש

משתמש פעיל
חייבת לשתף....
המורה של הבת שלי מתקשרת...
על הדרך בנחמדות אני אומרת לה,
שמה שחייבים לעשות אני ממש יושבת איתה,...
חשבון, קריאה כתיבה וכו...
ומה שבעיני לא חיוני,
היא לא עושה...
מדגישה שיש לי ברוך ה' חבורת בנות ...
והעבודה רבה,
ואז היא עונה לי שמעניין, כל האמהות אומרות לה שהבנות עובדות מקסים,
ועושות את כל השיעורים,
חוץ מבודדות ממש...
לא משנה שחלק מהאמהות הן שכנות שלי, שאני יודעת בוודאות שהן לא עושות
אפילו את מה שאני עושה עם הבת שלי בדביקות...
ואז המורה הנחמדה סיימה ואמרה לי, תראי בשביל הבת שלך...
כדאי שתשלימו את כל המחברות, כדי שהיא לא תרגיש מחוץ לענינים כשנחזור....
אז אני חייבת להבין, אני חיה בסרט? או המורה??
או אולי האמהות שלא יודעות מה קורה באמת עם הבנות שלהן....
 

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אפשר בהחלט היה ליצור משהו מגוון כדוגמת:
דיסק לימוד במקצועות כמו היסטוריה, גאוגרפיה וכו, יחד עם ספר וחוברת עבודה.
ולצמצם את השיעורים הטלפונים ל-3 ליום, ולהשקיע בהם!
על הדיסקים יהיו מבחנים בצורת שאלון אמריקאי וכו דרך הקוים.
יותר שפוי!
 

פנסאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
דבר ראשון חזקי ואמצי מעודדת יקרה.
אני הייתי עושה מלא שילוט מעלה חיוך, בדיחות על המצב וכולי בחדר שבו היא לומדת
לפנק מידי פעם במשהו מיוחד במהלך היום ספיישל עבורה (כוס שוקו/ חטיף אהוב)
ולהוריד- אף אחד לא יכול לדרוש מילדה לעשות את כל המשימות. להחליט על מספר הגיוני של משימות יומי והשאר יסתדר.. לגוון פעם גיאוגרפיה פעם יהדות פעם מלאכה העיקר שכל מורה תררה שהיא נוכחת מידי פעם
 

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
אז אני חייבת להבין, אני חיה בסרט? או המורה??
או אולי האמהות שלא יודעות מה קורה באמת עם הבנות שלהן....
מורות מתחילות להבין שהלמידה בקו הוא ערוץ לא מספיק פעיל.

שמעתי על מורה שקראה ל5 בנות לביתה ועליהן לבוא עם מחברות מושלמות.
הבנות רצו מהר לבנות ששומעות רציף וישבו בבתיהן להעתיק מהר מהר להדביק את כל השכפולים. יום שלם של לחץ ומתח ועצבים ו... המורה ראתה מחברת מושלמת. העירה כמה הערות ו... שילחה אותן
לא התעניינות. לא מילה טובה. לא הערכה על המחברת המושלמת.

מורה אחרת קראה לבנות לגינה בסרט נע כל בת 5 דקות כדי... להראות לה מחברות מושלמות.

כאילו המערכת לחוצה. רוצות לראות שכולן עובדות יפה שעומדים בהספק הלימודי כי שכשישובו הרוב יעמדו בקצב ולא יצטרכו ללמד שוב את כל החומר באיטיות יותר לבנות שלא הבינו.- הבנו- הלמידה מאוד חשובה!

אבל הבנות משתי הכיתות הללו יצאו מתוסכלות וממורמרות.
המורה לא מעריכה. לא מבינה כמה קשה ללמוד דרך הקו ועוד להשאר תלמידה חרוצה.

אנחנו האימהות ששומעות מדי פעם את המורות בקו. אחת א-י-ט-י-ת שניה ממהרת כמו אחרי רכבת נדהמות כשאין בקווים הערכה מספקת לבנות. מורה או שתיים מנסות לעשות מעניין, אבל הבנות חסרות סבלנות לשמוע כל כך הרבה.

.ועוד יש מחר מבחן בדקדוק לבנות... זאת למה?
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
סתם מעניין אותי
מה יקרה עם כיתה שלימה לא יקשיבו לטלפונים ולא ימלאו מחברת
מה יקרה אז ??
המורה תתחיל לאיים שהיא תוריד בתעודה ?? המנהלת תתקשר ??
אם תקופה ארוכה בנות לא ילמדו - זה ילחיץ את המורה שההנהלה לא תראה היא נכשלת ואז אולי היא תבוא יותר לקראת הבנות ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה