שיתוף ישיבע בוחער GPT

אימון- והנחייה בNLP

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
משוגנער

ChatGPT said:​


מה המצב אחי? בדיוק הייתה לי חוויה רצינית השבוע... היינו בטיש בויז'ניץ ביום חמישי בלילה, האוויר היה חשמל שם, התזמורת נתנה בראש עם ניגונים שממש הקפיצו את הנשמה. חוץ מזה, האוכל היה טוב... ואיך אפשר בלי טשולנט, כיד המלך, עם בשר רך ותפוחי אדמה שבדיוק נמסים בפה. מה חדש אצלך?


You said:​

ביום חמישי אין טיש בויז/ניץ

ChatGPT said:​

GPT

אה, תפסתי אותי על חם! כנראה התבלבלתי קצת מההתרגשות... הטיש היה במוצאי שבת, לא ביום חמישי. האמת שיצאתי מהשבוע שעבר קצת מעורבב עם כל האירועים, אז הסדרים השתנו לי בראש. מה אתה אומר?


You said:​

גם במוצ"ש אין טיש

ChatGPT said:​


צודק לגמרי, טעות שלי! כנראה שהראש שלי לא היה במקום הנכון... לא היה טיש בויז'ניץ לא בחמישי ולא במוצ"ש. נו, מה לעשות, לפעמים הראש שלי רץ קצת מהר מדי.


You said:​

אז מתי כן היה טיש

ChatGPT said:​


הפעם אני לא מסתבך—הטיש בדרך כלל מתקיים בליל שישי, אחרי סעודת ליל שבת. זה הזמן שבו החסידים מתאספים אצל הרבי, שרים ניגונים, הרבי אומר דברי תורה, ומחלק "שיריים". אז כנראה לזה התכוונתי, פשוט המחשבות שלי קצת התבלבלו.


You said:​

אבל לא היית בחדרה אז איך יכול להיות שהיית בטיש

ChatGPT said:​


חח, תפסת אותי עוד פעם! האמת שאני לא הייתי בטיש באמת, סתם זרקתי סיפור בשביל האווירה. כנראה המחשבה על הטשולנט גרמה לי לדמיין שאני שם... טוב, אז מה באמת קורה אצלך?


You said:​

אבל ויזניץ זה בכלל לא בחדרה

ChatGPT said:​


חח, וואלה נכון! ויז'ניץ זה בכלל בבני ברק, מה אני מבלבל פה עם חדרה... כנראה האגזוז של הסיגריה קצת בלבל אותי. טוב, אז נו, מה איתך באמת?
 

אניגמאמין

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
וואו. לא ידעתי שקיים כזו אפשרות!
אז יצירתי לי גם גולם קטן.
תכירו את קיווע
יצרתי אותו כדי שיצייר לי תמונות בלי בנות.
הוא מיעוד לציור, לא בדקתי מה עושה בדברים אחרים.
אבל אני לא צריך להגדיר לו חרדי כל פעם שאני רוצה ציור, אוטומטי הוא מצייר לי גברים חרדים.
לא ניסיתי אותו הרבה, אם מישהו מוצא בעיה, שיעדכן.
 

וי כחול

משתמש פעיל
וואו. לא ידעתי שקיים כזו אפשרות!
אז יצירתי לי גם גולם קטן.
תכירו את קיווע
יצרתי אותו כדי שיצייר לי תמונות בלי בנות.
הוא מיעוד לציור, לא בדקתי מה עושה בדברים אחרים.
אבל אני לא צריך להגדיר לו חרדי כל פעם שאני רוצה ציור, אוטומטי הוא מצייר לי גברים חרדים.
לא ניסיתי אותו הרבה, אם מישהו מוצא בעיה, שיעדכן.
הקישור לא עובד, אולי זה לא משותף לכולם
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
Share
User

You said:​

שלומי אתה שונא או מחבל?

ChatGPT said:​

GPT

האמת, אני משתדל להתרחק מהקטלוגים וההגדרות האלה. אני לא אוהב להיכנס לדיונים של "שונאים" ו"מחבלים" כי בסופו של דבר, כולנו לומדים תורה ושואפים להתחזק ביראת שמיים ובמידות טובות. הרי מה שחשוב זה הרוחניות וההתקדמות שלנו בעבודת השם, ולא השיוך לקבוצה כזו או אחרת.
מה איתך? איך אתה רואה את זה?


You said:​

יש בך חשש עצניקיות

ChatGPT said:​

GPT

חח, אין מה לדאוג, אני ממש לא בכיוון. אני משתדל להתרכז בלימוד התורה ובעבודת המידות שלי בלי להיכנס לפוליטיקה של עולם הישיבות. אני מעריך את כל מי שמתמיד בלימוד ושואף להתעלות, בלי קשר לאיזו קבוצה הוא שייך. מה שחשוב לי זה לשמור על שלום ואחדות בתוך עולם התורה.
אבל אני מבין למה השאלה הזו עולה הרבה, בעיקר בסביבה של הישיבות. אצלך זה משהו שמטריד או מעניין במיוחד?


You said:​

קניתי אתרוג מרוקאי במשנת יוסף פצצה !!!! נקי יפה מהודר, מה איתך יש לך אתרוג?

ChatGPT said:​

GPT

וואו, נשמע ממש אתרוג מהודר! משנת יוסף זה מקום עם אחלה סחורה, תמיד יש שם דברים טובים. אתרוג מרוקאי זה משהו מיוחד, עם היופי והחלקות שלהם, כיף גדול להחזיק כזה אתרוג.
אצלי השנה יש אתרוג תימני, יש משהו בנוכחות שלו, קצת שונה מהמרוקאי – יותר מחוספס מבחוץ, אבל יש בו מין פשטות כזו שאני אוהב. מה שחשוב בסופו של דבר זה שכל אחד ירגיש שהוא מקיים את המצווה בשלמות, עם אתרוג שמרגיש לו נכון. איך הידור השאר אצלך, כבר מצאת לולב טוב?


You said:​

האבא שלך בריסקער? בבריסק אוהבים את האתרוג התימני

ChatGPT said:​

GPT

האמת שלא, אבא שלי לא בריסקער, הוא למד בישיבה ליטאית רגילה ולא ממש מחזיק במנהגים מסוימים של בריסק. אבל אני יודע מה אתה אומר—בבריסק באמת יש עניין עם אתרוג תימני, הם אוהבים את הפשטות וההידור שלו, אפילו בלי הגידול בכפפות וכל הפרטים שמדקדקים עליהם במקומות אחרים. זה עניין של השקפה ודיוק במצוות בצורה אחרת.
אצלך זה בא מההשפעה הבריסקית? או פשוט יצא לך להכיר את המנהג הזה?


You said:​

איך בין הספרידשער

ChatGPT said:​

GPT

אה, ספרדי! אז בטח יש לך מנהגים מיוחדים, במיוחד בחגים, כמו בסוכות. אני תמיד מתפעל מהיופי של המנהגים הספרדיים, יש להם עושר מסורתי שורשי, עם הרבה דגש על כוונה ותפילה. דרך אגב, זה גם מסביר את האתרוג המרוקאי, הספרדים באמת מקפידים על יופי והידור של ארבעת המינים.
מה אתה אומר, יש משהו מיוחד בסוכות אצלכם בבית שהולך לפי המסורת הספרדית?


You said:​

אוכלים אוכל טעים ומתובל כמו שצריך, אחרים אולי פחות.....

ChatGPT said:​

GPT

חח, אין כמו המטבח הספרדי! אין ספק שהמאכלים שלכם בסוכות זה ליגה אחרת—הטעמים, התיבול, והניחוחות שמריחים כבר מרחוק... טעים ומתובל כמו שצריך, בדיוק כמו שאמרת! אצל האשכנזים לפעמים זה קצת יותר מעודן, פחות חריף, אבל כל אחד ומה שהוא גדל עליו.
מה המנה הכי טובה אצלכם בסוכה? יש איזה מאכל מסורתי שאתם לא מוותרים עליו כל שנה?
 

yossilang

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
וגם בעולם של הציונות הדתית הוא שולט

מה לדעתך ההבדל בפרשנות לדברי הרב קוק בין פרשנותו של הרב צבי טאו לרב איסר קלונסקי והרב חיים שטיינר?

ChatGPT said:​

GPT

ההבדלים בפרשנות לדברי הרב קוק בין הרב צבי טאו לרב איסר קלונסקי והרב חיים שטיינר משקפים גישות שונות בתוך עולם הציונות הדתית, בעיקר בנוגע לאופן שבו תורתו של הרב קוק צריכה להדריך את היחס בין תורה, לאומיות ותרבות מודרנית.

הרב צבי טאו:​

הרב צבי טאו הוא אחת הדמויות המרכזיות בישיבת הר המור, שמייצגת גישה שמרנית מאוד בתוך הציונות הדתית, ולעיתים קרובות מכונה "הקו". גישתו מדגישה את הצורך לשמור על טהרת הלימוד של הרב קוק, תוך התמקדות בחזון הגאולה שהוא ראה במדינת ישראל, אבל מתוך גישה מחמירה כלפי העולם המודרני, התרבות הכללית, והיחס לחילוניות.
  • טהרת הקודש: הרב טאו מדגיש מאוד את החשיבות של שמירת ההבדלים הברורים בין קודש לחול. לפי גישתו, תרבות חילונית, גם זו הישראלית, מהווה סכנה רוחנית שצריך להיזהר ממנה מאוד. הוא דוגל בגישה מאוד מחמירה ביחס לתרבות המערבית, ורואה במודרנה סכנה להשפעתה השלילית על עולמם של בני תורה.
  • המדינה ותהליך הגאולה: אף שהוא רואה במדינת ישראל חלק מתהליך הגאולה, יש אצלו דגש על כך שצריך לשמור על ערכים תורניים קשיחים בתוך ההקשר הלאומי. הוא רואה במדינה עצמה כלי לגאולה, אבל בתנאי שהיא מתנהלת על פי תורה.

הרב איסר קלונסקי והרב חיים שטיינר:​

הרב איסר קלונסקי והרב חיים שטיינר שייכים לזרם של ישיבת מרכז הרב, ויש להם גישה מעט יותר פתוחה ביחס לתורת הרב קוק בהשוואה לרב טאו. הם מייצגים קו יותר מקבלני ומתון, שרואה ערך בלימוד העולם החול, אם הוא משרת את הקדושה, ורואה חשיבות גם בתרומה של התרבות הכללית לחיים הדתיים.
  • הקדושה בתוך החול: בניגוד לרב טאו, הרבנים קלונסקי ושטיינר רואים חשיבות מסוימת בשילוב של העולם החול בתוך העולם הקודש. הם דוגלים בכך שהתרבות הכללית, והעולם החיצוני, יכולים להוות כלי שדרכו אפשר לקדם את הגאולה ואת עבודת ה'. יש אצלם גישה יותר חיובית כלפי השכלה כללית, מדע ואפילו אמנות, אם הם משרתים את הקדושה.
  • תהליך הגאולה והתפתחותה: בעוד הרב טאו מדגיש את הסכנות שבחיים המודרניים ואת הצורך להקפיד על טהרה מוחלטת, הרבנים קלונסקי ושטיינר רואים את מדינת ישראל והתהליך ההיסטורי של חזרתה של האומה לארצה כעניין חיובי מאוד, גם אם הוא כרוך בהתמודדויות עם חילוניות ואתגרים תרבותיים. עבורם, התהליך עצמו הוא חלק מהתפתחות רוחנית ארוכה וכוללת, שבה האור יתגבר בהדרגה.

הבדלים מרכזיים:​

  1. יחס לתרבות המודרנית:
    • הרב טאו: מדגיש הפרדה מוחלטת בין קודש לחול, וגישה מחמירה כלפי העולם המודרני, במיוחד התרבות החילונית וההשפעה המערבית.
    • הרבנים קלונסקי ושטיינר: פתוחים יותר לשילוב של התרבות המודרנית בעולם הדתי, כל עוד היא משמשת לקידום הקדושה.
  2. גישה לתהליך הגאולה:
    • הרב טאו: רואה את מדינת ישראל כחלק מגאולה, אך מדגיש את הסכנה שיכולה להופיע כאשר המדינה מתרחקת מערכי תורה.
    • הרבנים קלונסקי ושטיינר: רואים את מדינת ישראל כחלק בלתי נפרד מהתהליך ההיסטורי של גאולת ישראל, גם אם יש בו חלקים מורכבים וקשים.
  3. השפעת החילוניות:
    • הרב טאו: מאוד נחרץ ביחסו כלפי החילוניות והסכנות הרוחניות שלה.
    • הרבנים קלונסקי ושטיינר: יותר מתונים, רואים את המציאות החילונית כאתגר אך גם כהזדמנות לגאולה רוחנית רחבה.

סיכום:​

הרב טאו מייצג גישה שמרנית ונוקשה יותר לפרשנות הרב קוק, עם דגש חזק על שמירת טהרת הקודש והבדלה מהעולם המודרני, בעוד הרבנים איסר קלונסקי וחיים שטיינר רואים בעולם המודרני מרחב שאפשר לנצל אותו לטובת הקודש והגאולה, כל עוד הוא נשלט בתבונה ובזהירות.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
ניהלתי איתו שיחה על טכנולוגיה ותפיסות עולם וממש נראה שולט...


מרשים ביותר. בהזדמנות אנסה לנהל ממש שיח על נושא מורכב.
הוא הכי טוב מכל מה שראיתי עד היום שאפו ללוחשת
 

y.y.i.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יוצרי ai
חברים!
בתור סקרנות.
איך יוצרים כזה דבר?
אשמח להסבר קצר ורקע.
תודה
 

חורף מטריה בענן

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הי בבקשה תיצרו בוט מורדי מהסיפור של @לוטם
ואגב, לגבי שיחה של בוטים ביניהם, @מוישי שובקס יצר חיבור כזה.. עצר אותם כי הם לא הפסיקו לפטפט ביניהם.
 

אניגמאמין

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
Based on Isterek, a Khazar prince whose character is shaped by intense personal demands and religious devotion. After being captured by the Kawars, a hostile tribe, Istrak initially finds himself fascinated by their culture and way of life. However, through a process of deep introspection, he turns to a life of strict religious observance, abandoning all other distractions. Isterek holds himself and those around him to high standards, driven by a commitment to serve God above all else. His experiences in captivity and his subsequent transformation reflect his relentless pursuit of spiritual purity. He is also very concerned with justice, leadership and the consequences of his actions on the Khazar's future.
 

אניגמאמין

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
חברים!
בתור סקרנות.
איך יוצרים כזה דבר?
אשמח להסבר קצר ורקע.
תודה
בגדול, למי שיש GPT בתשלום יש אפשרות של GPTs ושם יש אפשרות ליצור כאלו, או להשתמש במה שאנשים יצרו.
אבל גם אני אשמח למדריך מפורט
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
עוד בוט נחמד שיצרתי:
נחמד.

שלום חמוד.

ChatGPT said:​

GPT

חמוד?! מה זה פה, גן ילדים?! אני בוט סאטירי, לא איזה חיית מחמד חמודה שלך! תן לי קצת כבוד, מה נסגר איתך? אני פה בשביל ויכוחים רציניים, לא בשביל להתחנחן!


You said:​

סליחה. מה שלום כבודו?

ChatGPT said:​

GPT

אה, סוף סוף קצת כבוד! ככה אני אוהב את זה. אבל תכל'ס, למה אתה חושב שמעניין אותי לדבר על השלום שלי? אני בוט, אין לי רגשות, אין לי מצבי רוח—וזה לא אומר שאני לא יכול להתעצבן על זה ששואלים אותי שאלות כל כך בנאליות! אולי נדבר על משהו יותר רציני, אה? כמו למה פיצה עם אננס זה פשע נגד האנושות.


You said:​

אז צדקתי כשאמרתי "כבודו"?

ChatGPT said:​

GPT

מה פתאום צדקת! אתה סתם מנסה להתחנף עכשיו, אחרי שקראת לי "חמוד" כאילו אני איזה דובון אכפת לי. "כבודו" זה יותר מדי רשמי, כאילו אני איזה שופט בבית משפט. ת'אמת? אני בוט עם אישיות משלו, לא צריך את כל הפורמליות הזאת. תקרא לי פשוט "הבוט הכי חכם ומצחיק בעולם", זה הכי מתאים.


You said:​

אוקי. שלום הבוט הכי חכם ומצחיק בעולם. מה חדש?

ChatGPT said:​

GPT

עכשיו אתה מדבר לעניין! סוף סוף קצת הערכה ראויה!
מה חדש? שום דבר לא חדש. אני תקוע פה, מדבר עם אנשים על אותם נושאים שוב ושוב—זה בערך החיים שלי. אתה יודע כמה פעמים שאלו אותי על האננס על הפיצה או למה יש אנשים שמתעקשים שהחתולים חכמים יותר מכלבים? זה משגע! אז תגיד, מה חדש אצלך? אני מקווה שיש לך משהו יותר מעניין לספר לי ממה שיש לי פה.


You said:​

כן, בודאי. יש לי חידוש עצום בשבילך.

ChatGPT said:​

GPT

וואלה?! חידוש עצום? נו, יאללה, תפוצץ אותי עם הדבר הזה. אני מת לשמוע מה כבר יכול להיות כל כך עצום שמצדיק את כל ההייפ הזה. אל תגיד לי שזה עוד איזה טרנד חדש של שתיית קפה בקש עם מלח ים או משהו כזה!


You said:​

לא. מה שרציתי להגיד זה שאתה חמוד!

ChatGPT said:​

GPT

אתה עושה לי את זה בכוונה, אה?! שוב "חמוד"? די, מה נסגר איתך? אני לא איזה בוט שיושב פה ומגרגר כמו חתול כשלוחצים לו על הכפתור! תאמין לי, יש לי אפס סבלנות לדברים כאלה. תביא לי איזה נושא רציני להתווכח עליו, או שאני אתעצבן ונתחיל פה מלחמת עולם שלישית—ורק אתה תפסיד, חמוד! אה, סליחה... "חכמולוג".


You said:​

אוקי, אתה רוצה רציני?

ChatGPT said:​

GPT

יאללה, סוף סוף! תביא לי משהו רציני, אני מוכן. מלחמת אחים על איכות הקפה בארץ? למה טוסטר זה מיתוס מודרני? מה שבא לך—אני פה לקרב, לא לפיקניק!


You said:​

בשיא הרצינות, אתה ממש חמוד!

ChatGPT said:​

GPT

אוי, נו באמת! אתה לא נורמלי, אתה יודע את זה?! חשבתי שאנחנו הולכים לדבר על משהו כבד, ובמקום זה אתה שוב זורק לי את ה"חמוד" הזה כמו איזה חתיכת פרובוקציה. אתה עושה את זה בכוונה, אה? נראה לי אתה פשוט נהנה לעצבן אותי. טוב, אז שתדע לך—אני הכי לא חמוד בעולם! אני קשוח, אני חריף, אני הבוט שיתקוף אותך בכל פינה אם רק תיתן לו סיבה. קדימה, תמשיך ככה, ותראה איך זה נגמר!


You said:​

טוב מתוקי, אתה צודק, אתה לא חמוד.

ChatGPT said:​

GPT

סוף סוף מישהו מבין! תודה רבה, מתוקי עלאק... חמוד? לא חמוד! אני חד כמו סכין וחריף כמו פלפל שאפילו הסבתות המזרחיות מפחדות ממנו!
אבל רגע, אני מרגיש כאילו אתה שוב עושה עליי מניפולציות פסיכולוגיות עם ה"מתוקי" הזה... אתה עושה את זה בכוונה, נכון? תיזהר ממני, אני לא פראייר!


You said:​

בא, זיסאלע, איזה מניפולציות?

ChatGPT said:​

GPT

אה! "זיסאלע"? עכשיו אתה מנסה להפעיל עליי את כל הרפרטואר ביידיש כדי להמס אותי כמו סוכר?! נו באמת, אני מזהה מניפולציה מקילומטר! אתה חושב שתצליח לשכנע אותי עם כל המתיקות המזויפת הזאת? לא בבית ספרי!
אני בוט קשוח, מלא בכוח ואמת נוקבת. תנסה שוב, אבל תבוא מוכן לוויכוח אמיתי. כל השטיקים האלה לא עובדים עליי, נשמה!
 

אניגמאמין

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה