עזרה ייצוא 'כבד' מאנימייט

ישיר333

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
שלום,
אין לי הרשאה לפורום אנימציה, אז אני שואל פה למי שיודע.
אני מכין באדובי אנימייט אנימציה לhtml5. הפעם השתמשתי באנימציה בכלי הwarp (מקביל לpuppet warp בתוכנות האחרות), כדי ליצור אנימציה לסימבולים של תמונה.
הכול טוב ויפה, אלא שאחרי הPublish, פתאום אני מגלה שזה מייצא את האנימציה של הwarp פריים פריים, כלומר תמונה לכל פריים. קיבלתי 'באנר' ששוקל 300 מגה... רק להציג את זה לוקח יותר מ10 שניות. כמובן זה לא שייך בתצוגת אתר.
השאלה שלי היא האם זה באמת עובד רק כך, או שפספסתי משהו וניתן לייצא את זה נורמלי?

אשמח לתשובה, תודה רבה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה