גם לי, ושוב התנהגות כזו נקראת דרישת תשומת לבלי זה כן נראה תיאור רגיל וטבעי לגיל של הילדה.
גם לי, ושוב התנהגות כזו נקראת דרישת תשומת לבלי זה כן נראה תיאור רגיל וטבעי לגיל של הילדה.
זה הפרשנות שלך שזה נקרא תשומת לב.גם לי, ושוב התנהגות כזו נקראת דרישת תשומת לב
אלא איך? מה התת מודע של הילדה כשהיא מנדנדת ?זה הפרשנות שלך שזה נקרא תשומת לב.
אני לא מפרשת את זה ככה.
אני יענה לך אבל קודם מעניין אותי האם שאת מנדנדת לה' על שידוך/פרנסה/בריאות/דירה/הצלחה במשהו/שתמצאי משהו שחסר לך, זה גם רצון בתת מודע לתשומת לב מה'?אלא איך? מה התת מודע של הילדה כשהיא מנדנדת ?
כשאני מבקש מהקב''ה בקשה אני מבקש בקשה נטו גשמית, שהתוצאה הנלווית היא גם יחס ממנו , בשונה מילדה שמנדנדת, שיש יותר הגיון להניח שזה נובע מהרצון לתשומת לב שמתלבשת בבקשה גשמיתאני יענה לך אבל קודם מעניין אותי האם שאת מנדנדת לה' על שידוך/פרנסה/בריאות/דירה/הצלחה במשהו/שתמצאי משהו שחסר לך, זה גם רצון בתת מודע לתשומת לב מה'?
אשמח לשמוע פרטים על איזה טפול עושים לילד בן שנתיים וחצי..אני הלכתי עם הילד לטיפול בשיטה מסוימת
ולמה אתה לא מניח שהפעוט/ה-ילד/ה מבקשים בקשה נטו גשמית?כשאני מבקש מהקב''ה בקשה אני מבקש בקשה נטו גשמית, שהתוצאה הנלווית היא גם יחס ממנו , בשונה מילדה שמנדנדת, שיש יותר הגיון להניח שזה נובע מהרצון לתשומת לב שמתלבשת בבקשה גשמית
לזה התכוונתי שבגיל הזה היות והתת מודע דורש המון תשומת לב ,יש צד גדול להניח שזה נובע מזה, גם כאשר זה נראה סתם בקשה מודעת, בניגוד לבקשה מהקב''ה ששם זה נטו בקשה מודעת.ולמה אתה לא מניח שהפעוט/ה-ילד/ה מבקשים בקשה נטו גשמית?
ולמה אתה לא מניח שהפעוט/ה-ילד/ה מבקשים בקשה נטו גשמית?כשאני מבקש מהקב''ה בקשה אני מבקש בקשה נטו גשמית, שהתוצאה הנלווית היא גם יחס ממנו , בשונה מילדה שמנדנדת, שיש יותר הגיון להניח שזה נובע מהרצון לתשומת לב שמתלבשת בבקשה גשמית
זה לגריעותא לא למעליותא.כשאני מבקש מהקב''ה בקשה אני מבקש בקשה נטו גשמית, שהתוצאה הנלווית היא גם יחס ממנו , בשונה מילדה שמנדנדת, שיש יותר הגיון להניח שזה נובע מהרצון לתשומת לב שמתלבשת בבקשה גשמית
גם לי אחד על אחד כאילו כתבו על הבן שלי בן 3.5גם לי !
היא לא מסכנה!על איזו ילדה אתן מדברות??
ילדה בת 2 וחצי?
בקושי פעוטה..
מסכננונת
קשה לה שלקחו לה את מקומה כתינוקת.. (האח הקטן אחריה..)
היא בעצמה תינוקת..
וכנראה מירב תשומת הלב כבר לא כלפיה
בטח כשהיא מתנהגת ככה..
היא פשוט משוועת לתשומת לב ואהבה אמיתית !!!!
חצי בלת”קילדה בת שנתיים עקשנית בטירוף , צריך ללכת איתה בין הטיפות ,מתלוננת המון
מביאה לה מים - אני רוצה בכוס ורודה
אומרת לה שהכוס הורודה מלוכלכת - משתטחת על הרצפה בצרחוות .
יום שישי - נדבקת אלי בזמן הבישולים - אמא חיבוקי . היא לא מרפה לרגע
בשעות הערב - תעלי למיטה . לא רוצה , אני רוצה מוצץ (היא לא יודעת מה זה ) רק בגלל שאחותה בת שנה משתמשת בו .אני רוצה בקבוק , אני רוצה שמיכה
וכל זה בצרחות שאין לתאר . אני צריכה כל פעם מחדש להיות בחדר לידה עד שתרדם (לפעמים לוקח שעה ,שעה וחצי
מתעמתת על כל דבר פעוט
חוזרת מהמעון אמא אני רוצה שלוק , ואם העזתי להגיד לה לא עכשיו היא תמשיך לנדנד .
אתמול היתה לנו נסיעה אחיה הגדול ישב ליד אמא במושב האחורי ---- צרחות אימים אני רוצה ליד אמא . כך שעה של נסיעה
אני תוהה לעצמי באיזו דרך אלך איתה , לא רוצה להרוס אותה , אין לי פניות בכלל לאהוב אותה , כשאני בסביבתה אני במתח .
איזו גישה של חינוך תוכל להועיל פה ?
תודה לכן
אמא סססחווטה
אי המלצה גדולה מאד מאד.חצי בלת”ק
ממליצה בחום על גישת שפר או שרמן.
זה אותו דבר כמעט..
ממליצה לך על האתר של דקלה יוספסברג
שמעתי שבפרוג מתנגדים לשפר, בכ”א כותבת את דעתי.אי המלצה גדולה מאד מאד.
יש הרבה מידע כאן בפורום, מומלץ לקרוא.
באופן כללי זו גישה שמנתקת את הקשר הבריא והטבעי והיא גרועה דווקא כי היא "עובדת".
לא מנסיון - שמעתי הרבה המלצות על הדרכת הורים של ליבי כץ.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: