רכישות בחו"ל יותר זול מאליאקספרס - Temu

מקליד...

משתמש פעיל
לאחרונה נתקלתי בסירוב חוזר (מס' פעמים) בלקבל קופון הנחה, נתקלתם בזה?
כן, קיבלתי סירוב גם ממחלקה בכירה מעל 6 פעמים רצוף (במהלך של כ 4 ימים) הם מסיימים את הצ'אט עם הודעה שנשלח לאישור ותקבל הודעה בשעות הקרובות, ולמחרת אין כלום בצ'אט מסבירים שזה בסוף נדחה, ומבקש שוב וחוזר חלילה...
רק בפעם השמינית היום שהם ראו כנראה שהעגלה מלאה ואני לא קונה כלום עד הקופון אישרו לי..
בהצלחה, ואסור להתייאש.. :sneaky: הם לא שווים כ"כ הרבה בלי קופון, לדעתי
 

עוגת בוקר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אוטומציה עסקית

תמי שלזינגר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני הזמנתי פעם ראשונה בטימו...קיבלתי מייל שחבילה נמסרה אבל לא קיבלתי שום חבילה (חיפשנו גם בבנינים ליד אולי הניחו שם) , גם לא שלחו הודעה או ניסו להתקשר. נאדה.
לא הסכימו להחזיר לי את הכסף בטימו, רק אחרי שפתחתי סכסוך בפיפאל פתאום נחתה לי החבילה מאחורי הדלת עם הודעת sms שהחבילה נמסרה.
תודה רבה באמת :)
מסקנה- תרכשו רק דרך פיאפל. לפחות יש לכם ביטוח לכסף...
 

ה. רז

משתמש סופר מקצוען
אני הזמנתי פעם ראשונה בטימו...קיבלתי מייל שחבילה נמסרה אבל לא קיבלתי שום חבילה (חיפשנו גם בבנינים ליד אולי הניחו שם) , גם לא שלחו הודעה או ניסו להתקשר. נאדה.
לא הסכימו להחזיר לי את הכסף בטימו, רק אחרי שפתחתי סכסוך בפיפאל פתאום נחתה לי החבילה מאחורי הדלת עם הודעת sms שהחבילה נמסרה.
תודה רבה באמת :)
מסקנה- תרכשו רק דרך פיאפל. לפחות יש לכם ביטוח לכסף...
לי קרה אותו מקרה בדיוק פעם - עם שיין.
גם לא הגיעה החבילה וגם הם לא רצו להחזיר ולא לחפש את החבילה... רק אחרי פתיחת סכסוך בפייפאל - פתאום החבילה הגיעה!
 

ספיידרמן

משתמש מקצוען
אני הזמנתי פעם ראשונה בטימו...קיבלתי מייל שחבילה נמסרה אבל לא קיבלתי שום חבילה (חיפשנו גם בבנינים ליד אולי הניחו שם) , גם לא שלחו הודעה או ניסו להתקשר. נאדה.
לא הסכימו להחזיר לי את הכסף בטימו, רק אחרי שפתחתי סכסוך בפיפאל פתאום נחתה לי החבילה מאחורי הדלת עם הודעת sms שהחבילה נמסרה.
תודה רבה באמת :)
מסקנה- תרכשו רק דרך פיאפל. לפחות יש לכם ביטוח לכסף...
בלי לחץ,אני מזמינה שם המון,
לפעמים הם מעדכנים שהחבילה הגיעה לפני שבפועל מסרו אותה. תחכו יום יומיים וזה מסודר.
 

נפטון

משתמש פעיל
יש משהו מתסכל באתר
התחלופה והמלאי שאוזל בקצב מסחרר.
אני מוסיף דברים לסל מבזבז זמן למצוא את הכי זול ולמחרת זה כבר לא זמין.
 

מביאה את המשיח

משתמש פעיל
כן, קיבלתי סירוב גם ממחלקה בכירה מעל 6 פעמים רצוף (במהלך של כ 4 ימים) הם מסיימים את הצ'אט עם הודעה שנשלח לאישור ותקבל הודעה בשעות הקרובות, ולמחרת אין כלום בצ'אט מסבירים שזה בסוף נדחה, ומבקש שוב וחוזר חלילה...
רק בפעם השמינית היום שהם ראו כנראה שהעגלה מלאה ואני לא קונה כלום עד הקופון אישרו לי..
בהצלחה, ואסור להתייאש.. :sneaky: הם לא שווים כ"כ הרבה בלי קופון, לדעתי
איך מתחילים את השיחה
לכתוב 'אשמח לקבל קופון?'
 

FSHLOMO

משתמש צעיר
UX UI
D I G I T A L
יש מצב להזמין שם גם פחות מ75 שקל ולקבל מלוח חינם או שזה המינימום?
 

מקליד...

משתמש פעיל
איך מתחילים את השיחה
לכתוב 'אשמח לקבל קופון?'
לא רעיון חכם לשאול מישהו שנכשל 7 פעמים רצוף בזה.. :sneaky: אבל אני מתחיל ב"שלום, אני רוצה לסיים קניה וצריך קופון"
כאילו משדר להם במהלך כל השיחה שמבחינתי אני תמיד מקבל קופון ולא ניגש לעגלה בלי זה..
יש מצב להזמין שם גם פחות מ75 שקל ולקבל מלוח חינם או שזה המינימום?
קודם כל זה משתנה לרעה.. (אצלי זה 95 מינימום, ושמעתי פה על כאלה שזה 120..
ואין דרך גם במשלוח בתשלום.. האופציה היחידה שהיא גם קצת סיכון קלוש זה לקנות גם משהו יקר שאתם לא צריכים, וכשמגיע - מיד להחזיר.. זוכיתם במחיר כאילו לא שילמתם, וקיבלתם את הפריטים שרציתם
 

☺סמיילי

משתמש רשום
קודם כל זה משתנה לרעה.. (אצלי זה 95 מינימום, ושמעתי פה על כאלה שזה 120..
ואין דרך גם במשלוח בתשלום.. האופציה היחידה שהיא גם קצת סיכון קלוש זה לקנות גם משהו יקר שאתם לא צריכים, וכשמגיע - מיד להחזיר.. זוכיתם במחיר כאילו לא שילמתם, וקיבלתם את הפריטים שרציתם
לפני הקופנים, תבקשו מהם להוריד את הגבלת הקניה:sneaky:
 

מקליד...

משתמש פעיל
לפני הקופנים, תבקשו מהם להוריד את הגבלת הקניה:sneaky:
לא חסר לי דברים להזמין משם... תמיד בסוף קניה אני נזכר בעוד 10 דברים לפחות שרציתי.. המחיר מעצבן אותי, והידיעה שמזכירה אחת משנה את זה ברגע ל 20% פחות - לא נותנת לי מרגוע ללחוץ על שלח הזמנה
 

מאפינס

משתמש פעיל
הבעיה אצלי עכשיו שביצעתי הזמנה לפני 10 ימים והיא עדיין לא עלתה למטוס!!
 

ספיידרמן

משתמש מקצוען
תכתבי נגרם לי עוגמת נפש בקניה הקודמת אשמח לקבל קופון כפצוי.....
אפשר גם בטוב...לכתוב מחמאה על המוצרים, או תגובה טובה על שירות מהיר,
"תוכל לשמח אותי היום עם קופון?"
"אני רוצה לעשות קניה והמחיר הסופי יקר לי-אפשר קופון?"
אצלי תמיד עובד...
קודם כל זה משתנה לרעה.. (אצלי זה 95 מינימום, ושמעתי פה על כאלה שזה 120..
ואין דרך גם במשלוח בתשלום.. האופציה היחידה שהיא גם קצת סיכון קלוש זה לקנות גם משהו יקר שאתם לא צריכים, וכשמגיע - מיד להחזיר.. זוכיתם במחיר כאילו לא שילמתם, וקיבלתם את הפריטים שרציתם
מבקשים להוריד את ההגבלה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

תודה
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה