טימו יותר זול מאליאקספרס - Temu

מקליד...

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
שימו לב משהו הזוי!!!
סיימתי השניה הזמנה, ובמייל קיבלתי אישר קניה, במקרה ממש קפץ לי לעיניים בהודעה המילים: "רמת גן" אני מסתכל ורואה שהם שינו לי את הכתובת ל: "ממלכת ההפתעות" ברחוב הרואה, רמת גן משהו כזה... וממש לא משמעם לי לשחק עם ההגדרות של הכתובת למשלוח!!
והקטע ההזוי פה זה שלפני יומיים עשיתי קניה והיא כן מופיעה לכתובת שלי.
תדעו לבדוק את זה שלא תדפקו!!

עריכה: קלטתי... הם שינו לי את זה אוטומטי לאיסוף עצמי.. שימו לב שזה לא מגמה קבועה ;):(
 

anaelkm2

משתמש רשום
לא חסר לי דברים להזמין משם... תמיד בסוף קניה אני נזכר בעוד 10 דברים לפחות שרציתי.. המחיר מעצבן אותי, והידיעה שמזכירה אחת משנה את זה ברגע ל 20% פחות - לא נותנת לי מרגוע ללחוץ על שלח הזמנה
לידיעת כולם!! תשמעו משהו מעלף!!!!
יש להם שירות שנקרא התאמת מחיר, המדיניות שלו היא שכאשר הזמנתם מוצר שעלה למשל 90 ש"ח ובתוך 30 יום מההזמנה [לא בתוך יומיים או שבוע שגם זה מכובד, 30 יום שלימים!!!] ירד המחיר, למשל ל70 ש"ח אתם זכאים להחזר של ההפרש הזה- 20 ש"ח !!
אני למשל הזמנתי דברים ב600 ש"ח בערך, נאמר משהו כמו 15 פריטים, 3 ימים אחרי ההזמנה ניגשתי לעשות "התאמת מחיר" כמובן שזה מתבצע אוטומטית לכל המוצרים בקנייה בלי שאבדוק מוצר מוצר.. והופ 52 ש"ח מכלל הפריטים ירדו.. יש פריט שירד ב10 ש"ח אחד ירד ב5 ש"ח כמה שירדו ב1 ש"ח, הנה 52 ש"ח :)
מאז אני תמיד בודק אחרי הזמנה כל כמה ימים האם יש ירידת מחיר ועושה התאמת מוצר..

איך עושים את זה? [לוחצים למעלה על הלחצן של התמיכה, אחר כך רואים את ההזמנות האחרונות בתיבות מלבניות גדולות כאלו, לוחצים על ההזמנה ואיך רואים שם אופציה "המחיר ירד- ניתן לבקש התאמת מחיר" לוחצים על זה בוחרים לאיפה להחזיר את הכסף, לחשבון בנק\פאיפל או לארנק של טמו וזהו בלי דיבורים ובלי צ'אט איתם... אוטומטית! *אם האופציה לא מופיעה אז המחיר לא ירד..]

תהנו מקווה שהועלתי :)
 

יעלישקה

משתמש מקצוען
אם מחקתי את פרטי חשבון אשראי שלי, (מחשש גנבות, אין לי פייפאל) לא יצליחו לי לעשות החזר כספי אם נרצה להחזיר? מה עושים?
 

anaelkm2

משתמש רשום
לא קשור לזה שמחקת, הרי הם העבירו את פרטי האשראי שלך לצורך קניית הפריט נכון?
אז הוא שמור אצלם, וברגע שהם עושים זיכוי זה אוטומטית לאשראי שממנו קנית את ההזמנה..
אל דאגה..
 

מצויינת

משתמש פעיל
הזמנתי בטמו (לא פעם ראשונה)
תמיד שלחו לי עם געש
עכשיו עם ILine
מישהו מכיר את החברה?
יביאו לי עד הבית?
(עד עכשיו האופציה הראשונית שלי היתה עד הבית, ויכלתי לשנות
הפעם שהזמנתי, האופציה הבסיסית היתה לנקודת איסוף, ושינית לעד הבית...)
וכן
פעם שביקשתי התאמת מחיר, קיבלתי לחשבון
הפעם (וביקשתי יום למחרת ההזמנה, כך שהיא עוד היתה שם, הסכימו רק לקרדיט, לא נתנו אופציה אחרת)
משהו השתנה שם?
 

ערסל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בהזמנה יחידה שהזמנתי שם
נתנו התאמות מחיר רק לקרדיט (האמת גרושים, לא סכומים רציניים כמו בסיפורים כאן, וגם אם היו לי כמה פריטים מאותו סוג, נתן רק על אחד מהם...)
ומהרגע שהחבילה הגיע, נעלם הכפתור של התאמות מחיר
ואין לי אפשרות לבקש יותר

לפי הסיפורים כאן הבנתי שזה אמור להיות עד חודש מההזמנה
זה קרה לעוד מישהו?
 

אנטוריום

משתמש מקצוען
לפי הסיפורים כאן הבנתי שזה אמור להיות עד חודש מההזמנה
זה אמור להיות, ככה כתוב באתר..
כדאי לבדוק אם יש את האפשרות הזאת בתוך "הצגת פרטי הזמנה"
וגם אם היו לי כמה פריטים מאותו סוג, נתן רק על אחד מהם...)
היה פריט שראית שירד המחיר ובכל אופן לא החזירו את ההפרש?
 

ערסל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
תבדקי איתם בצ'אט
זה לא מטריד אותי עד כדי כך
רק היה לי מוזר
נשמע שהתנאים שם שונים מאחד לשני
לא ברור לפי מה...

זה אמור להיות, ככה כתוב באתר..
כדאי לבדוק אם יש את האפשרות הזאת בתוך "הצגת פרטי הזמנה"
ברור שבדקתי שם
הדף היה פתוח לי בדפדפן
וכל בוקר רעננתי אותו
ביום שהחבילה הגיע, האופציה הזאת נעלמה

תכל'ס זה די הזוי שהם הצליחו לגרום לי להשאיר את זה פתוח עד שהחבילה הגיע
זה בדיוק המטרה שלהם...

היה פריט שראית שירד המחיר ובכל אופן לא החזירו את ההפרש?
החזירו את ההפרש על פריט אחד, ולא על כל השלוש
ככה ב2 מוצרים
 

מטרות

משתמש פעיל
נעלם הכפתור של התאמות מחיר
ואין לי אפשרות לבקש יותר
לפי הסיפורים כאן הבנתי שזה אמור להיות עד חודש מההזמנה
זה קרה לעוד מישהו?
איך עושים את זה? [לוחצים למעלה על הלחצן של התמיכה, אחר כך רואים את ההזמנות האחרונות בתיבות מלבניות גדולות כאלו, לוחצים על ההזמנה ואיך רואים שם אופציה "המחיר ירד- ניתן לבקש התאמת מחיר" לוחצים על זה בוחרים לאיפה להחזיר את הכסף, לחשבון בנק\פאיפל או לארנק של טמו וזהו בלי דיבורים ובלי צ'אט איתם... אוטומטית! *אם האופציה לא מופיעה אז המחיר לא ירד..]

תהנו מקווה שהועלתי :)
 

המליונרית

משתמש מקצוען
קיבלתי קופון של 20%
וכשמילאתי את העגלה ראיתי סכום מסוים עוד לפני שקיבלתי את הקופון. וכששילמתי עם הקופון לא ראיתי שירד לי המחיר
חשבתי שירד לי מהסכום שבעגלה
מה יכול להיות הסיבה?
 

710

משתמש פעיל
אפשר לשנות את השם של האשכול
זה לא יותר זול מאלי
במיוחד שאחרי כמות מסוימת הם לא מביאים עוד קופונים
זה יוצא שבסילים של אלי אפשר לקנות בכמעט בחצי מחיר מטימו!!!

אכן השירות והנוחות בטימו בהרבה יותר מאלי
לגביי המהירות
מוצרי CHOICE של אלי מגיעים יותר מהר מטימו
 

מקליד...

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אפשר לשנות את השם של האשכול
זה לא יותר זול מאלי
במיוחד שאחרי כמות מסוימת הם לא מביאים עוד קופונים
זה יוצא שבסילים של אלי אפשר לקנות בכמעט בחצי מחיר מטימו!!!

אכן השירות והנוחות בטימו בהרבה יותר מאלי
לגביי המהירות
מוצרי CHOICE של אלי מגיעים יותר מהר מטימו
נכון, חוץ מהסיבה העיקרית: משלוחים עד הבית!!
שבשבילי זה סוג של חלום שלא דמיינתי בהזמנות מחו"ל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה