המצב האידיאלי על פי תורה:
ציבור שומרי התורה והמצוות הוא ציבור צייתני וממושמע, כזה ששומע להוראות גם אם הוא לא מבין אותם. ובכלל זה להוראות התורה, להוראות הרבנים, ולהוראות הרופאים.
המצב שנוצר בגלל כל מיני פרקשים ועוד חכמולוגים:
אין שום דבר מובן מאליו. הכול נתון לויכוחים ולהתפלספויות. ואם הרב אמר, אז מה? מאיפה הוא יודע, למה הוא החליט, עד שלא תסביר לי ואני אבין את הכול מהתחלה עד הסוף -אני לא צריך לציית. ואם משרד הבריאות אמרו, אז מה? אני לא מבין את זה אז אני לא צריך לשמוע להם.
כי כשמערערים סמכויות, התוצאה היא שמזלזלים בכל סוגי הסמכויות.
ציבור שומרי התורה והמצוות הוא ציבור צייתני וממושמע, כזה ששומע להוראות גם אם הוא לא מבין אותם. ובכלל זה להוראות התורה, להוראות הרבנים, ולהוראות הרופאים.
המצב שנוצר בגלל כל מיני פרקשים ועוד חכמולוגים:
אין שום דבר מובן מאליו. הכול נתון לויכוחים ולהתפלספויות. ואם הרב אמר, אז מה? מאיפה הוא יודע, למה הוא החליט, עד שלא תסביר לי ואני אבין את הכול מהתחלה עד הסוף -אני לא צריך לציית. ואם משרד הבריאות אמרו, אז מה? אני לא מבין את זה אז אני לא צריך לשמוע להם.
כי כשמערערים סמכויות, התוצאה היא שמזלזלים בכל סוגי הסמכויות.