איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דביר עמר:
השר גולדקנופף בביקור בישיבת אביתר:
"המתנחלים הם המגנים על הארץ. אתם ההצלה וההגנה עלינו, פעם אמרו שהשומרון הוא סכנה, רייגן - בידן - קלינטון - ב"ה עברנו את כולם ונמצאים פה בארץ ישראל עם ממשלה חזקה".
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
חנן גרינווד:
זירה משנית? לא כל כך. הצלה ללא גבולות יו"ש מפרסמת נתונים מפחידים מהמחצית הראשונה של 2024:
13 נרצחים בתוך יו"ש בפיגועים.
1868 יידויי אבנים (31 נפגעים).
456 בקבוקי תבערה.
299 מטענים. שני חיילים ולוחם ימ"מ נהרגו ממטענים. בארבעה מקרים נפצעו חמישה אזרחים.
109 פיגועי ירי (בהם 12 עם נפגעים, שישה נרצחו, 30 נפצעו).
150 צמיגים בוערים והצתות.
4 פיגועי דקירה עם נפגעים.
19 ניסיונות פיגועי דקירה שסוכלו.
4 פיגועי דריסה עם נפגעים (שני חיילים נרצחו באחד הפיגועים, המחבל טרם נתפס).
5 מקרים של דריסה על ידי עבריינים ערבים שהוגדרו כאירועים פליליים.
בתמונה: 18 הנרצחים בכל רחבי ישראל בחצי השנה האחרונה, מתוכם 13 בתוך יו"ש.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
ארבעה מסתננים לא חמושים ניסו לחצות את הגדר באזור פקועה שבחטיבת מנשה. מארב שהיה באזור ירה בהם, פצע אותם ואחד מהם אף נתפס.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
'וואלה':
עלייה בהתראות מפיגועים ביהודה ושומרון: כוחות צה"ל חיסלו אתמול מהקרקע ומהאוויר תשעה מחבלים סמוך לטול כרם, לאחר שנחשפה התארגנות טרור לפני יציאה לפיגוע באחד היישובים באזור. עד כה, לא ברור האם מדובר בפיגוע ירי או פיגוע חדירה. החולייה הראשונה מזוהה עם חמאס והחולייה השנייה עם ג'יהאד האסלאמי.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
סוכנות הידיעות הפלסטינית "שהאב" דיווחה כי צה"ל סגר את הכניסה לכפר סלפית שבשומרון, מקום מגוריו של המחבל עמאר רזק כאמל עודה, בן 35, שרצח שניים ופצע שניים נוספים במסע דקירות בחולון.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
׳ויינט׳:
בתקיפות אתמול בטול כרם חוסלו בין השאר עלי חליל וג'מאל אבו הנייה - שרצחו ביריות את אמנון מוכתר בקלקיליה. בין ההרוגים האחרים היו הייתם בלידי - מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס בטול כרם - ואחמד אל-סבעא, מראשי הג'יהאד האיסלאמי בנור א-שמס. צה"ל ושב"כ אמרו לאחר מכן כי החוליה "תכננה פיגוע גדול בטווח זמן מיידי".
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אמיר בוחבוט:
נתוני איו״ש (מתחילת המלחמה) מעל 280 מחבלים מחוסלים רק במנשה.
מעל 50 תקיפות אוויריות רק במנשה.
מעל 450 מחבלים פצועים רק במנשה.
מעל 50 מבצעים רחבים במחנות הפליטים במנשה.
מעל 60 תקיפות אוויריות ולמעלה מ-500 מחוסלים בכל איו״ש.
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
מקורות פלסטינים מפיצים מה שנטען כפוסט של המחבל שביצע את הפיגוע בחולון הבוקר, עמאר עודה. בפוסט עודה מקלל את אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית ומביע ביקורת נגדו על המלחמה ברצועת עזה. "הכלבים אוכלים את גופות הילדים ואתה מטיל על בני עמך את האחריות לעצור את המלחמה. תתבייש לך".
 

התותח מאמזון

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
הודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ: אתמול (ש׳) חוסלו תשעה מחבלים בטול-כרם שבמנשה, בהם מחבל שלקח חלק בהריגתם של רס"ל במיל אלחנן אריאל קליין ז״ל, רב-פקד ייטב לב הלוי ז״ל ואמנון מוכתר ז"ל

צה"ל ושב"כ חיסלו אתמול (ש׳) תשעה מחבלים בשתי תקיפות כלי טיס של חיל האוויר במרחב טול-כרם שבחטיבת מנשה. בסיום החיסול הממוקד מהאוויר של חוליית המחבלים שהייתה בדרכה לבצע פיגוע טרור, כוחות הביטחון החלו במבצע התקפי לסיכול טרור בטול-כרם שבמנשה. במסגרת המבצע, כלי טיס חיסל מהאוויר חוליית מחבלים חמושים שירו לעבר כוחותינו במרחב טול-כרם. אותרו אמצעי לחימה רבים על המחבלים שחוסלו.

בחיסול הממוקד של צה"ל ושב"כ בשעות הבוקר אתמול, חוסלו חמישה מחבלים, ביניהם: המחבל היתם בלידי, מחבל מרכזי של ארגון הטרור חמאס בטול-כרם. המחבל היה חלק מחוליית המחבלים שביצעה את מתווי הטרור בהם נהרגו רס"ל (מיל) אלחנן אריאל קליין ז״ל, שנהרג בפיגוע טרור סמוך ליישוב עינב שבמרחב חטיבת מנשה, ולוחם הימ"מ רפ"ק ייטב לב הלוי ז״ל, אשר מת מפצעיו לאחר שנפצע באורח אנוש במהלך היתקלות עם מחבלים בפעילות מבצעית בטול-כרם. המחבל היתם בלידי אחראי למספר רב של פיגועי טרור ברחבי יהודה ושומרון, בהם נפגעו אזרחים ישראלים.

בנוסף, חוסל מחבל הגא"פ עא גאבר צבאע, מחבל בתשתית הטרור של מחנה נור א-שמס, אשר היה מעורב בפיגועי ירי ומטענים רבים לעבר יישובים ישראלים, בהם היישובים בת חפר, אבני חפץ ועינב.

כמו כן, בתקיפה חוסלו המחבלים עלי חליל וגמאל אבו הניה, רוצחיו של אמנון מוכתר ז"ל שנרצח בקלקליה. לאורך החודשים האחרונים זוהה שיתוף פעולה בין תשתית החמאס בטול-כרם למחבלים נוספים בנור א-שמס במטרה להוציא פיגועי טרור לעבר יעדים ישראלים.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דורון קדוש:
צה״ל הקפיץ בימים האחרונים מספר פלוגות מפיקוד העורף ומגדוד אריות הירדן, כדי לתגבר באופן מיידי את ההגנה על יישובי קו התפר באזור השרון. זאת בעקבות התרעה מיידית שנכנסה לאחר החיסולים האחרונים על כוונות לבצע פיגועי חדירה ליישובי קו התפר - בהכוונת איראן וחמאס.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה