איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עוד מדורון קדוש:
ההתרעה שהתקבלה בשב״כ, בעיקר על כוונות של מחבלים מאזור טול כרם, לחדור ליישובים באזור קו התפר בשרון - ולכן החיילים שהוקפצו לאזור לנו בימים האחרונים בתוך שטחי היישובים, במטרה לתת מענה מיידי ומהיר לאירוע מתפרץ, מתוך הבנה שהמרחק בין אותם יישובים לשטח הפלסטיני הוא מרחק אפס.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
גורמי ביטחון ל׳גל״צ׳:
איראן וחמאס מנסות בכל דרך למשוך את תשומת הלב הישראלית ליהודה ושומרון ולגרום לפריצת אינתיפאדה בשטחים - כי הן סבורות שכך יצליחו למנוע מתקפה ישראלית בלבנון. יהודה ושומרון שוב מאיימת להפוך לזירה ראשית במלחמה.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
דורון קדוש:
ניסיון פיגוע ירי הבוקר לעבר מושב בקעות בצפון בקעת הירדן, לא נגרם נזק ואין נפגעים. כוחות צה"ל חוסמים צירים ומבצעים סריקות במרחב.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
׳ערוץ 14׳:
הסנקציות על מתיישבים - למעלה משבוע לחזרת רה"מ מארה"ב ולמרות ההבטחה שיפגוש את ראשי הרשויות ממועצת יש"ע לדיון אסטרטגי עם שובו - גם אמש נדחתה פגישה שתוכננה עם ראשי הרשויות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
פורעים פלסטינים הבעירו צמיגים הלילה בכביש הראשי בשכם בניסיון למנוע את כניסת כוחות צה"ל ומתפללים יהודים למקום, דחפורים של צה"ל הרימו את הצמיגים הבוערים והניחו אותם בשוק של שכם
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
בשעה האחרונה פשטו כוחות גדולים של צה”ל, ברעש גדול, על ג’נין. רכבי צבא משוריינים חצו במפתיע “דרך רכבים פרטיים פלסטינים”, ירו לעבר שנאי חשמל והרימו רחפנים לאוויר, כפי שמדווחים הפלסטינים.
ע”פ הפלסטינים הכוחות פיזרו “שטרות” בערך של מינוס מיליון דולר עם דיוקנו של אסמאעיל הניה – ככל הנראה במסגרת פעילות נגד חלפנים המסייעים במימון טרור בג’נין.

א"ע.
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
בי"ד אייר ערך צה”ל מבצע נרחב בג’נין.
במהלך המבצע עצרו כוחות צה”ל את ופאא’ ג’ראר, אשתו של עבד אלג’באר ג’ראר, בכיר בחמאס בג’נין הכלוא בישראל.

לרוע מזלה המחבלים בג’נין הפעילו מטען חבלה לעבר הג’יפ הישראלי👆 בו שהתה לאחר שנעצרה. כתוצאה מכך נקטעו רגליה והיא הועברה לטיפול בבית החולים (בצה”ל שחררו אותה מהמעצר בשל כך).

היום דיווחו הפלסטינים כי ג’ראר מתה מפצעיה…
כך שלמעשה אשת בכיר בחמאס נהרגה מפיצוץ של מחבלים בג’נין...
חרבם תבוא בליבם וכו'...
(אבו עלי)
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
המשטרה תפסה 20 שוהים בלתי חוקיים מיהודה ושומרון שהועסקו במאפיה, מסעדות ואתר בנייה בתל אביב. כמו כן, נעצרו והובאו לחקירה ארבעה מעסיקים ואדם שהלין את השוהים הבלתי חוקיים.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
הלל ביטון רוזן: לאחר שעות של מבצע חטיבתי, כוחות צה"ל מבצעים כעת ׳סיר לחץ׳ על מבנה בכפר עאקבה בגזרת ג׳נין, עד כה חוסל מחבל אחד
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בג'נין נמשכת פעילות צה"ל לסיכול טרור מאז אתמול אחה"צ. דחפורים של צה"ל מבצעים חישוף לכבישים בג'נין. מטעני חבלה מופעלים מדי פעם בפעם לעבר הדחפורים.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הלל ביטון:
‏במהלך המבצע החטיבתי במרחב ג׳נין, כלי טיס של חיל האוויר תקף שני מחבלים שנסעו על אופנוע וסיכנו את כוחותינו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה