הפעם לא טעות, סתם כתבה מרגיזה ב- jdn - מזויף מתוכו... ההדגשות לא במקור.
נתיב המיליונים כך זה עובד –
תחקיר JDN.
מיליונים זורמים לחשבונות העמותות, קמפוסים מפוארים קמים בקמפיין בזק, ונראה שאנחנו בפני עידן חדש. מי האנשים שמאחורי המהפיכה?
תחקיר עומק מרתק!
עד לא מזמן, איש לא קינא במנהל עמותה או לחילופין בראש כולל ממוצע. השהות בניכר תקופות ארוכות, והלחץ הכבד היו אצלם דבר שבשגרה. עשרות אלפי שקלים היו נשרפים על טיסות לחו"ל, דרייבערים, והוצאות מחיה. הם נאלצו להיטלטל חודשים בין דלתות הגבירים, רק בשביל לחזור עם סכומים זעומים, ולהתארגן לסיבוב הבא…
בשנה וחצי האחרונות התוודענו לעידן חדש. עידן המאצ'ינג.
בתחקיר מיוחד יצא JDN להתחקות על השיטה, ועל העומדים מאחוריה.
'שיטת המאצ'ינג',
אומר.... ...... מנכ"ל ..., 'מכילה אמירה מאוד פשוטה אבל דרמטית. אתה לא לבד. אתה מנהל כוורת. עשרות הפעילים שלך יביאו כל אחד – קצת. אבל מכולם יחד תוכל לרדות מטילי זהב'…
ההבדל הוא אדיר', טוען ...... 'בקמפיין מאצ'ינג, כולם תומכים בך. לא עוד חייל בודד, במערכה שבכלל לא שלך, לא עוד כאבי לב, במאבק הישרדות שאין לך ממנו כל רווח אישי. בקמפיין מאצ', ההתלכדות סביב המטרות שלך – מדהימה וסוחפת את כולם, וזה מה שמביא את התוצאה'.
...., שעל שמו רשומים גיוסי ענק בהיקפים של מליוני ש"ח, טוען שמעבר לרווח הכלכלי, מתלווה כבונוס תועלת נוספת, שלפעמים עולה על הרווח הכספי – הלא היא – ההתלכדות… הסחף והאש בעיניים למען המטרה המשותפת, הם ללא ספק ערך שקשה לזלזל בו.
...... הוא גם זה שעומד מאחורי השקת המחלקה למוסדות קטנים שמחוללת מהפך בעולם ה
מצ'ינג.
...
'היום, כאבי הלב מיותרים. אין צורך עוד להזיע', אומר לנו ......, 'אפשר פשוט לעשות ....'…'
לפרטים ופתיחת קמפיין, לחצו
כאן וצרו קשר באמצעות האתר.
אכן, כתבת תחקיר מרתקת!