לא. הוא מלא בשגיאים.העיתון הזה, מלא בשגיאות מידי יום ביומו...
לא. הוא מלא בשגיאים.העיתון הזה, מלא בשגיאות מידי יום ביומו...
ניתן למצוא בו קטעים ללא שגיאות/ים. כל יום.לא. הוא מלא בשגיאים.
איך מנקים אבק?...שגיאה נפוצה:
נודה לתרומתך הנכבדה. במקום - נודה על תרומתך הנכבדה.
איך מודים לתרומה?
זה רק מראה עם מי יש להם עסק - לא עם התורם, אלא עם התרומה. וד"לאיך מודים לתרומה?
"וְהָיָה לְאָבָק עַל כָּל אֶרֶץ מִצְרָיִם..."איך מנקים אבק?...
ודאי.כן כן... האסיר ריצה את עונשו. זה הנכון!!!
"לרב תרבה נחלתו"."נודה מקרב לב לרב..." - לא נכון!
או שכותבים לר'... או להרב...
גם זה השתרבב מאידיש: אדאנק פאר די תרומה.נודה לתרומתך הנכבדה. במקום - נודה על תרומתך הנכבדה.
איך מודים לתרומה?
שגיאה נפוצה:
נודה לתרומתך הנכבדה. במקום - נודה על תרומתך הנכבדה.
איך מודים לתרומה?
לא הבנתי איפה הטעות
כן כן... האסיר ריצה את עונשו. זה הנכון!!!
עיין: https://milog.co.il/רצה/e_1202/מילון-עברי-עברי
לא יודע מאיפה ההנחה שמילוג מלא טעויות, וכן שהאקדמיה ללשון לא מקבלת את זהמילוג- מלא טעויות הוא
והאקדמיה ללשון לא מקבלת זאת
לרצות- הכוונה לפייס, להשביע רצון.
אדרבה, נחכה שהמומחים מהפורום יכריעו.לא יודע מאיפה ההנחה שמילוג מלא טעויות, וכן שהאקדמיה ללשון לא מקבלת את זה
אתה יכול להקריב לי את הבקבוק ?
לא נראה לי שאלו דוגמאות לטעויות נפוצות בין מבוגרים עם אינטיליגנציה בסיסית ומעלה, ולכן, אין טעם לגלות את אזנם של הניקים בפורום שמדובר בטעויות.הוא הריק (ה"א חרוקה או צרויה), או הוא עמד להריק (ה"א קמוצה) עלי.
- למה הירקת עליו ?
אני ממש לא מומחית, אבל לא הבנתי מה הבעיה ב"ריצה את עונשו", איך אומרים זאת בצורה תיקנית?אדרבה, נחכה שהמומחים מהפורום יכריעו.
מצוי בעיקר אצל ילדים.- למה הירקת עליו ?
- כי הוא הוזיז אותי...
זו טעות שקורית גם אצלנו, בעלי האינטלגנציה הפוסט-בסיסית, שאומרים "מבוגרים עם אינטלגנציה".מבוגרים עם אינטיליגנציה בסיסית
אם מדובר בציטוטים של דמויות, אפשר שהתכוונו לצטט את הדמויות כהוויתם ולא לשים בפיהם לשונות שאינם מתאימות להם.ספר מקסים עם שפה קולחת, תיקנית ועשירה, אבל...לא ללא טעויות פה ושם. טעויות שמטבע הדברים ומשפעת קלחת הקולמוסין (מושג תיקני?) מצוי שקורות תדיר
אפשר לחשוב, מה הבעיה הגדולה להגיד כך? במקרה זה המשמעות של "בעלי" ו"עם" זהה. לא צריך להיות נוקשים וקטנוניים..בעלי האינטלגנציה הפוסט-בסיסית, שאומרים "מבוגרים עם אינטלגנציה".
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: