טעויות ושגיאות באתרים עיתונים ומגזינים

-אפרת-

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
שמו אותם באותו תא לדעתכם?:unsure:
נעצר גדי.png
 
נערך לאחרונה ב:

יעקב משה אדלר

משתמש צעיר

הכוורת של גפני ופורום החווה הדגלאי​


מישהו יודע באיזו חווה מדובר? יש מצב שהפורום מתכנס ב"חוויה בחווה" בבית חלקיה?
זו לא שגיאה, זו מליצה יפה, ואין שום בעיה להשתמש בה.
באמת הגזמתם
 

בדינג

משתמש מקצוען
D I G I T A L
זו לא שגיאה, זו מליצה יפה, ואין שום בעיה להשתמש בה.
באמת הגזמתם

זו לא מליצה מקובלת. מבוגרים כמוני (....) זוכרים את פורום החווה המקורי אצל אריק שרון שנקרא על שם חוות השקמים שבה הוא התגורר, והסגל שלו היה מתכנס שם בחווה. זהו מקור "המליצה". לא חושב שזה נהפך למליצה מקובלת.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
מהי העמדה של שטראוס?

שטראוס עדכנה כי ביצעה בדיקה שגרתית במפעל השוקולד של עלית, במהלכה התגלו מספר דגימות של סלמונלה בקו הייצור במפעל המשמש כחומר גלם לייצור מוצרים. החברה ציינה כי לאחר הגילוי הופסקו לאלתר ייצור מוצרי השוקולד השונים במפעל וגם נחסמו להפצה מוצרים מסוימים. החברה גם התנצלה, הפנתה את לקוחותיה לאתר ומסרה את הטלפון של שירות הלקוחות, אך בינתיים, החברה לא ממש נותנת מענה ללקוחות וכרגע לא ברור האם היא תעניק פיצוי ובאיזה סדר גודל. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי הפרשה, ואתם שימרו על עצמכם וגשו להידבק במידה שאתם חווים תסמינים.

שמתם לב מה כתוב בשורה האחרונה?....
פתרון מדהים לחווים תסמינים,
לגשת להידבק.....
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה