נכתב ע"י מי;589344:הכל נכון, אבל יחד עם זאת חשוב להבין כי "סופר דרינק" תעשה טעות חמורה אם היא תנסה לשדר שהיא שוות ערך ל"קוקה קולה".
כל עסק צריך למצוא את האסטרטגיה הפרסומית המתאימה לו, ולא לנסות לספר על עצמו מה שהוא לא. אמת בפרסום, כבר אמרנו? זה לא כלל מוסרי, זה כלל עסקי.
אבל זה מה שסופר דרינק מנסה לעשות וזה לגיטימי, טבעי, מקובל ורצוי. עובדה - אני מכירה את השם "סופר דרינק" ואם הם לא היו מנסים לגדול בכל דרך אפשרית, אולי הם היו נשארים שם לא מוכר ולא ידוע.