מידע שימושי טינקו S7 או דרימי H14?

לא אני

משתמש סופר מקצוען

קולה

משתמש חדש
אשמח למידע האם הדגם של הקיטור בטינקו s7
יש לו יתרון על הדרימי 14 מבחינת עוצמת הניקיון
או יתרון אחר כלשהוא?
 

מאמימוש

מקסימום כוחות לאמא
מנוי פרימיום

קוראים לי #C

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
יש למישהו מידע על טינקו S5 אקסטרים?
מה ההבדלים בינם לבין הPRO
והאם כדאי להזמין מאמזון או מהאתר של טינקו שם זה עולה סביבות ה 1100
 

ח.ג.ג'.

משתמש מקצוען
מעדכנת אחרי כמה ימי שימוש ברובורוק קומבו:
השואב-שוטף עושה עבודה טובה. הניקוי העצמי טוב, מצליח להוריד שערות שהסתבכו במברשת והמטלית יוצאת יבשה ונראית נקיה. הוא מצליח לשאוב לכלוך בלי שהמעברים נסתמים או שהמברשות נתקעות.
את השואב היבש ניסינו בינתיים רק על שטיחים והוא עושה רושם טוב, מרגישים את המשיכה והוא בהחלט מוציא אבק מהשטיח. מיכל האבק שלו קצת קטן ויש צורך לרוקן לעיתים די תכופות. (הוא מפסיק לעבוד ומתריע שהמיכל מלא, זה פיצ'ר נחמד. לא ממשיכים לשאוב בכאילו ואז מגלים שלא עשינו כלום).
בסך הכל עושה רושם שזה מכשיר טוב למי שלא משתמש הרבה בשואב אבק. זו השקעה קטנה יחסית של מחיר ובעיקר מקום לעומת שואב אבק חוטי או אלחוטי נפרד, אבל המיכל הקטן ואולי גם ידית האחיזה יהיו פחות נוחים למי שמשתמש הרבה. גם העובדה שזו אותה בטריה לשני המכשירים יכולה להגביל את מי שמשתמש הרבה בשניהם (הבטריה אמורה להספיק למשהו כמו 45 דקות שטיפה או 60 דקות שאיבה במצב אוטומטי. זה מספיק בכיף בשביל לשטוף אזורים ציבוריים ואחר כך לשאוב כמה שטיחים וישאר עודף, אבל מי שרוצה לשטוף את כל הדירה ואז גם לשאוב את כל הספות, יכול להיות שיצטרך לחכות ארבע שעות באמצע לטעינה).
האפליקציה דרושה בשביל לשנות שפה לעברית, ובשביל לשנות כמה הגדרות כמו למשל משך הייבוש. בשימוש שוטף אין צורך באפליקציה, אבל היא יכולה להוסיף אפשרויות.
 

תלמיד מירושלים

משתמש צעיר
יש בדיטוי פרי ב200 דולר H 12 או טינקו לא יודע איזה דגם זה מישהוא יכול להיסתכל ולומר לי אם על א מהם דובר פה
יותר בשביל ניקיון יומי אחרי ארוחה זה יכול לעבוד או רק לבתים נקיים בשביל לנגב אבק <???
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה