חחחלא הבנתי למה ציטטת את הזה על אחריותך בלבד..
אבל בסדר.
תודה על הפרגון.
מחמם את הלב
רק עכשיו אני קולטת שציטתי את השורה הלא נכונה.
ערכתי את ההודעה
התכוונתי לזו:
וחוצמיזה שאני כמעט מתחילה להיעלב כי גם אני כתבתי טור כזה....
חחחלא הבנתי למה ציטטת את הזה על אחריותך בלבד..
אבל בסדר.
תודה על הפרגון.
מחמם את הלב
וחוצמיזה שאני כמעט מתחילה להיעלב כי גם אני כתבתי טור כזה....
נכון מאד.זו פילוסופיה שאינה נגמרת---
מה שכן,
אם סופרת נוגעת בנושא שחלקן מאד אוהבות, ודדאי תהיינה כאלה שגם מאד לא תאהבנה אותו.
כלומר-
כל מאד בדרך כלל ידבר לקהל מסוים ומאידך לא יתאים לקהל אחר שלא מתחבר למכנה המשותף של הקהל הראשון.
סופר שרוצה שכולם יאהבו את מה שכותב - ילך על הגשר. על שביל האמצע, לא על הנועזות שמחלקת את העולם, אלא על הבנאלי והמוכר, עם טיפי חידושים.
סופר שהצליח זה רק כזה שלקח את הריזיקה שלא כולם יאהבו אותו ואת דבריו. לא תמיד זה מצליח ולפעמים אותו סופר יצירתי נופל בצד של 'הרוב לא אוהבים' אבל בלי לקחת את הסיכון הזה הוא לא לוקח סיכוי של לגעת בקהלים ולהיות כוכב.
קלי קלות להסביר.
את הטור שלך ממש אהבתי, עוד לפני שידעתי מי הכותבת.
כי גם אני כתבתי טור כזה...
סקרנתן!אם אני מזהה,
את כתבת בצורה מדהימה, מלאה אמונה ואהבת ד'.
וגם - יש תמהיל ומינון של טור מהסה"כ של העיתון.
חשוב לי לומר כי אולי ככה הדברים ישתנו@צחור
הבנתי שהטעם שלך שונה, ראיתי שחשוב לך לומר את זה. אבל למה בצורה פוגענית?
מסכימה איתך לגמרי לגבי קטיפה.המעניין הוא, שכשהייתי קונה את קטיפה, הטורים שקראתי הם של הנשים הלא מוכרות. הטורים שכתבו נשים שהכרתי שעממו אותי רצח! סליחה על הביטוי.
זה שאת מוכרת לא גורם לי להתעניין במה שחשבת כשרדפת אחרי אוטובוס, או כששכנה שלך פגשה אותך.
אז אם אין משהו לעניין כל שבוע - תפחיתי את המינון לפעם בשבועיים. אבל אל תהרסי לעצמך.
נכון. הטורים האלו מרתקים!מסכימה איתך לגמרי לגבי קטיפה.
וכנגד אני מעלה את הטורים של לבית. שהן של סופורות לא מוכרות שבכלל לא מספרות על חייהן האישייים אלא קטעים מתוך חייה של דמות דמיונית וכל אחד מהטורים יותר יפה מהשני, כך במשך שנים (עכשיו זה על ילדת נוף- עם הפרעות קשב. ועל חסידות מפוברקת בצפת אבל בהסטוריה היו כבר המון המון טורים כאלו מרתקים)
זו סדרה. זה לא טור.עכשיו זה על ילדת נוף- עם הפרעות קשב
כנראה שאתן צודקות.זו סדרה. זה לא טור.
אני מניחה שכיון שהוא היה יותר אישי וביוגרפי הוא נחשב לטור. אבל גם אני מתלבטת בנוגע להגדרתו המדויקת.אז מה שהופך את יומן כליות למשל לטור ולא סדרה זה בגלל שזה היה באמת? או שזו גם סדרה?
אני מניחה שכיון שהוא היה יותר אישי וביוגרפי הוא נחשב לטור. אבל גם אני מתלבטת בנוגע להגדרתו המדויקת.
מניסיון, כבתבתי 2 כתבות בבקהילה ב"ה, הכתבה הראשונה היה מאד מאד קשה להכניס אותה!! ובכתבה השנייה ענו לי תוך רגע עם תשובה חיובית ולאח"מכ גם עיתון ידוע אחר היה מעוניין בה!למה כתבה כן?
וטור לא?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: