בחור חושב -חשוב
משתמש פעיל
ובכלל האם כבודו יכול להביא לנו מקצת משמות הרבנים הללו
למה הם קמו? עם כל מה שאני אוהב ומכבד את החיילים אבל עדיין צריך לזכור על את סדר הדרגות...למרות הכול, צריך גם לדעת לכבד את אלו שבפועל מוסרים את עצמם במלחמות ולהראות להם הערכה,
שמענו על כמה גדו"י/רבנים, שאפילו קמו לכבוד חיילים לתת מקום באוטובוס וכו' 'וכמים פנים על פנים'.
אתה לא מרגיש בטוח כחרדי?אפשר לאמר שזה תחילתו (ממש קצה הקרחון) ,שבו החברי כנסת באמת לוקחים את המושכות לידיים ומשימים את זה בשטח ....
אבל יש עוד קברת דרך ארוכה שבו חרדי ירגיש בטוח בעצמו בהיותו חרדי...
עדיין החברי כנסת צריכים להמשיך להיות עם רגליים על הקרקע ולעשות מיספר פעולות במקביל(לצאת במסע הסברה וכו)
צודקיתכן שההגדרה סלידה לא מדויקת
יש מנעד רגשות שיכול להתחיל משנאה ותיעוב כלפי דמות יהודית מידי מצד חילוני מנותק רגשית
ועד לחוסר נוחות קל של אברך ליטאי מול קנאי מאה שערים עם חלאט מבודלל וזקן פרא
בתור בחור ישיבה בוא נכניס אותכם לפרופרווציתאין הנידון בכלל דומה לראייה,
לא אמרתי שצריך להחשיב ולהעריך אותם, לא מיניה ולא מקצתיה, וזה בלשון עדינה.
אבל כן ראיתי רבנים (ממש לא מהדתי לאומי) מבוגרים שהקימו אנשים צעירים וגם בעצמם קמו, לא קימה בתור 'והדרת', אלא שלא היה מקום לחיילים לשבת ופנו להם מקומות, וזה החידוש.
והסיבה, כי למרות חיי הדחקות ומסירת נפש יומיומית של בני תורה וב"ב,
שכאן בעולם הזה אין בכלל יכולת לאמוד את החשיבות כיאות, 'כי עין לא ראתה אלוקים זולתך',
אבל החייל נמצא בשדה הקרב ולוחם בפועל, ומוכן למסור את עצמו למען אחיו, תרצו או לא זה עובדה!
זה יותר עניין של מענשליכקייט, להראות להם שמעריכים את החלק הטוב שבהם,
ובפרט בזמן מלחמה, בתקופה הזאת הוא חווה התמודדויות וקשיים שאנחנו לא יכולים בכלל להבין אותם,
וכן, לזה צריך רגישות והערכה, וכלל אין זו סתירה לריחוקם מהיהדות.
ברור שאם החייל גם היה חושב עם הבנה יהודית, והיה מבין שלומדי תורה הם השמירה האמיתית, ושבלעדיהן אין כלום, והמלחמה במקרה הטוב זה רק סוג של השתדלות, אז גם הם היו קמים בפני כל לומד תורה ועוד איך,
אבל לא בגלל שהוא לא מתנהג כיאות, תהיינה הסיבות ככל שתהיינה, אז גם אנו נתנהג בלי רגישות, כנלענ"ד!
איך יודעים שהנקודה שהוא העלה נכונה? אם אין מה לומר לגופו של עניין עוברים לתקוף לגופו של איש.לא מצאתם מישהו אחר לצטט?
מדובר באחד מגדולי האשר קרך במגזר, וגדולי הדור יצאו נגדו אישית,
את הסיפור הזה הוא שמע בילדותו (בפוניבז'?) כי לאחר מכן עזב את סביבת המגזר והלך לחפש את מקומו על במות ואולפני התקשורת החילונית !
הטענה שהוא טען היא הטענה הכי לא נסבלת שקיימת.איך יודעים שהנקודה שהוא העלה נכונה? אם אין מה לומר לגופו של עניין עוברים לתקוף לגופו של איש.
אין לי מושג מיהו האיש הזה, אך לדעתי הנקודה היא נקודה אמיתית כואבת ולצערנו נכונה.
לא נכון, כי על אלה שהוא מדבר עליהם נאמר הלוא "מנשאיך ה' אשנא ומתקוממיך אתקוטט"איך יודעים שהנקודה שהוא העלה נכונה? אם אין מה לומר לגופו של עניין עוברים לתקוף לגופו של איש.
אין לי מושג מיהו האיש הזה, אך לדעתי הנקודה היא נקודה אמיתית כואבת ולצערנו נכונה.
השורה האחרונה שהוא מדבר, אחרי ההתפלגויות.(עריכה: לא מסכים על כולם אבל על רובם כן, מה שבטוח שכל הרדיפות שהוא מזכיר נעשו ע"פ דעת תורה בין אם אני מסכים בין אם לא, אבל אותו לא מעניינת דעת תורה)
משנאיך השםלא נכון, כי על אלה שהוא מדבר עליהם נאמר הלוא "מנשאיך ה' אשנא ומתקוממיך אתקוטט"
(עריכה: לא מסכים על כולם אבל על רובם כן, מה שבטוח שכל הרדיפות שהוא מזכיר נעשו ע"פ דעת תורה בין אם אני מסכים בין אם
אף פעם לא הרגשתי מאויימת כך שגם לא ארגיש בטוחה ע"י זה...חוק הגזענות עבר בטרומית - בדרך לאישור בקריאה שנייה ושלישית.
השאלה היא עד כמה באמת נרגיש בטוחים ומוגנים ע"י החוק הזה?
צודקת, הניסוח קצת לא מדויק השאלה היא האם החוק הזה יגן מפני מסיתים נגד המגזר החרדיאף פעם לא הרגשתי מאויימת כך שגם לא ארגיש בטוחה ע"י זה...
לא מדויק,לדעתי זה די נאיבי להאמין שאפשר לדרוש מאנשים לשנות את החשיבה שלהם כלפי הציבור החרדי
החוק הזה רק יצור יותר תסיסה בתקשורת כלפי הציבור החרדי
(לא רק שהם טפילים/פרזיטים/מוצצי דם אז הם גם סותמים לנו את הפה...)
אותי מזמן לא מעניין כל שטות שאומרים בתשקורת ואני ממשיכה בחיים כרגיל
כמובן שאם יש דברים חריגים/נגד גדו"י אז צריך וראוי לגנות ולצאת נגד ע"ע החרם נגד אנג'ל שתמכתי בו מאוד
אבל להתרגש מכל שטות - לא מעניין אותי, במחילה........
מי אמר לך שיש יותר שנאה?לא מדויק,
נכון שיש שנאת עמי הארץ את ת"ח
אבל יש בנוסף אנשים שמנסים כל הזמן לתדלק את זה, למה היום שונאים חרדים הרבה יותר מלפני שנה וחצי?!
אם החוק יגרום לכך שתהיה הפחתה ברמת ההשחרה שעושים לציבור החרדי הפוליטיקאים והתקשורת, והיה זה שכרנו
אתה מכיר חיילים??? להגיד מוסר את עצמו על אינטרסנת בן 18 חסר ערכים בלי להכיר אותו זה לא רציניאין הנידון בכלל דומה לראייה,
לא אמרתי שצריך להחשיב ולהעריך אותם, לא מיניה ולא מקצתיה, וזה בלשון עדינה.
אבל כן ראיתי רבנים (ממש לא מהדתי לאומי) מבוגרים שהקימו אנשים צעירים וגם בעצמם קמו, לא קימה בתור 'והדרת', אלא שלא היה מקום לחיילים לשבת ופנו להם מקומות, וזה החידוש.
והסיבה, כי למרות חיי הדחקות ומסירת נפש יומיומית של בני תורה וב"ב,
שכאן בעולם הזה אין בכלל יכולת לאמוד את החשיבות כיאות, 'כי עין לא ראתה אלוקים זולתך',
אבל החייל נמצא בשדה הקרב ולוחם בפועל, ומוכן למסור את עצמו למען אחיו, תרצו או לא זה עובדה!
זה יותר עניין של מענשליכקייט, להראות להם שמעריכים את החלק הטוב שבהם,
ובפרט בזמן מלחמה, בתקופה הזאת הוא חווה התמודדויות וקשיים שאנחנו לא יכולים בכלל להבין אותם,
וכן, לזה צריך רגישות והערכה, וכלל אין זו סתירה לריחוקם מהיהדות.
ברור שאם החייל גם היה חושב עם הבנה יהודית, והיה מבין שלומדי תורה הם השמירה האמיתית, ושבלעדיהן אין כלום, והמלחמה במקרה הטוב זה רק סוג של השתדלות, אז גם הם היו קמים בפני כל לומד תורה ועוד איך,
אבל לא בגלל שהוא לא מתנהג כיאות, תהיינה הסיבות ככל שתהיינה, אז גם אנו נתנהג בלי רגישות, כנלענ"ד!
בא נאמר שיש טענה כזאת:הטענה שהוא טען היא הטענה הכי לא נסבלת שקיימת.
יש בעיה, רוצים למצוא לה פיתרון. בא מתנגד הפיתרון וטוען: עד שאתם מטפלים בבעיה הזו, בואו ותטפלו בבעיה גדולה הרבה יותר, שאין שום פיתרון כרגע שיכול לפתור אותה.
אז מה, הבעיה הראשונה שהועלתה היא פתאום לא בעיה?
אין שום קשר בין הבעיה שהחוק בא לפתור - גילויי שנאה בין מגזריים, לבעיה שהאיש הנ״ל העלה - גילויי שנאה מגזריים.
וגם לא מדובר על בעיות זהות שאם אחת תיפתר, גם השנייה תיפתר.
אז מה הקשר להעלות את זה כטענה להתנגדות לחוק? מה, אם יש גילויי שנאה תוך מגזריים, אז פתאום זה בסדר שכל זב חוטם מחוץ למגזר יטנף עלינו? זו בעיה וזו בעיה. את הראשונה מנסים לפתור כרגע (מקווה שבהצלחה, זה לא הדיון), והשנייה היא הרבה יותר מהותית ואי אפשר לפתור אותה בחקיקה, והלוואי שיום אחד אנשים יתעשתו ויפתרו אותה.
להקריב את החיים זה קצת יותר מגרם של הנאהאתה מכיר חיילים??? להגיד מוסר את עצמו על אינטרסנת בן 18 חסר ערכים בלי להכיר אותו זה לא רציני
רובם ככולם לא מוכנים להקריב גרם של הנאה בשבילך,
הם מוותרים על הרבה רגעי שינה שמירות כל הלילה שבתות ועודהם לא יוציאו שקל עליך, ולא יותרו על רגע של שינה,
אף אחד לא הולך להיות קרבי בעל כורחואלא מה חלקם נמצאים שם ע״פ בעל כרחם, חלקם מלחץ חברתי, חלקם מרצון לקידום כלכלי/חברתי/פוליטי/אישי
ואחרי הכל יש חלק קטן שהולך בשביל קידום אבל להגיד שרובם ככולם ככה ממש לאחלקם בשביל ריגושים ואקשן, ועוד ועוד
גם אם אתה לא מכיר אותם באישי מספיק שתראה או תשמע אותם אחרי צבא כדי לדעת מה הלך הרוח שלהם
תכיר אותם תדבר אחרת...להקריב את החיים זה קצת יותר מגרם של הנאה
הם מוותרים על הרבה רגעי שינה שמירות כל הלילה שבתות ועוד
אף אחד לא הולך להיות קרבי בעל כורחו
ואחרי הכל יש חלק קטן שהולך בשביל קידום אבל להגיד שרובם ככולם ככה ממש לא
ועוד גם אלו שהם אינטרסנטים, הם מסכנים את החיים שלהם ולא הכל אינטרסים אלא הם הולכים להיות קרביים גם בשביל הכבוד וגם בשביל המדינה וגם בשבילי ובשבילך ושהאנשים יחיו במדינה הזו (דרגות ב"לשמה" )
נ.ב. אני לא בעד קימה לחיילים
אני מכיר אותם והרבהתכיר אותם תדבר אחרת...
תבקש מהם לשמור לך בהתנדבות
או לתרום כסף לאברכים
או אפי׳ לתרום מזמנם כמה דק׳ כדי לסייע לילדים מתקשים
רובם ככולם לא יעיפו עליך מבט
גם המעט שבמעט שאיכפת להם מהמדינה היו מעדיפים להעיף אותך מהמדינה
כלומר כשהם מדברים על המדינה לא מתכונים אליך
מסכים איתך וע"ז כתבתי:הבחור נמצא בשדה הקרב ולוחם בפועל ומוכן לעבוד על עצמו בשביל אחיו שכידוע הלומד תורה מעלה עצמו ומעלה את העולם כולו איתו תרצה או לא זו עובדה!
למרות חיי הדחקות ומסירת נפש יומיומית של בני תורה וב"ב,
שכאן בעולם הזה אין בכלל יכולת לאמוד את החשיבות כיאות, 'כי עין לא ראתה אלוקים זולתך',
שלומדי תורה הם השמירה האמיתית, ושבלעדיהן אין כלום,
ובדיוק ע"ז כתבתירובם ככולם לא מוכנים להקריב גרם של הנאה בשבילך,
הם לא יוציאו שקל עליך, ולא יותרו על רגע של שינה,
אלא מה חלקם נמצאים שם ע״פ בעל כרחם, חלקם מלחץ חברתי, חלקם מרצון לקידום כלכלי/חברתי/פוליטי/אישי
חלקם בשביל ריגושים ואקשן, ועוד ועוד
לא אמרתי שצריך להחשיב ולהעריך אותם, לא מיניה ולא מקצתיה, וזה בלשון עדינה.
ובכלל הצבא הוא המקום הגרוע ביותר מבחינה רוחנית והדברים ידועים וא''כ ברמה מסוימת גורמים שיצטרכו שמירה ואכמ''ל והדברים פשוטים .
מי שאני ראיתי זה יהודי חושב וחשוב באמת אבל זקן שקנה חכמה מפעם, ייד שהלך בדרך ישראל סבא הרב הוותיק החסידי שהעמיד את השחיטה ועוד בחיפה, ויש עוד גדו"י.ובכלל האם כבודו יכול להביא לנו מקצת משמות הרבנים הללו
חבל להמשיך את הוויכוח ע"ז!זה יותר עניין של מענשליכקייט, להראות להם שמעריכים את החלק הטוב שבהם,
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: