דרוש מידע חוצפה של דפוס: יש לי חובה בכלל לשלם לו?

מצב
הנושא נעול.

ILSK

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
שאלתי את האדון שציטטתי בתגובתי
ולא לגבי שאלת פותח האשכול
תיקראו את הודעה מס 24. וגם את שלי, ב- 25
הכל בסדר
סליחה
לא קראתי את כל ההודעות בפרוטרוט
 

מטעמים

משתמש מקצוען
אי אפשר להתעלם מטענתו של בעל הדפוס,
אנחנו שולחים הרבה להדפסה דרך המייל,
ממה שידוע לי, ברגע שהיה כתוב במייל את המילה "להדפסה" ויש קובץ מצורף, הרכבת יצאה מהתחנה.
מי אמר שהוא לא הדפיס מיד עם קבלת המייל?
יש בתי דפוס שמדפיסים מיד ובכלל לא עונים לטלפונים כי הם עסוקים להדפיס את מה שהם קיבלו במיילים...
 

חסיד אמיתי

משתמש מקצוען
מי אמר שהוא לא הדפיס מיד עם קבלת המייל?

בעל הדפוס בעצמו אמר שהוא היה סגור כל אחה"צ, ורק בערב הגיע, ומיד ראה והדפיס
וזה באמת שאלה האם הוא ראה וחשב לעשות קופון רח"ל או שלא ראה והיה עלי לראותו [כי זה היה בתוך אותו שרשור או שלא היה עליו לראות?
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען
בכמה כסף מדובר?
אולי זו סערה בכוס מים?
שלא שווה כזה פולמוס לגופו של דבר, על אף שלגופו של ענין יש לדון בפני דיינים מומחים.
את האמת נגיד שלא מדובר בסכום מדי גבוה, סכום של כמה עשרות שקלים. וכנראה באמת נשלם את זה וזהו. אבל הכעיס אותנו ההתנהגות של בעל הדפוס.
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען
המייל של הביטול היה באותו שרשור או מייל חדש?
אם זה לא באותו שרשור, אתה מצפה שבעל הדפוס יעבור על כל המיילים לפני כל הדפסה כדי לראות אם בוטל משהו?

בדקתי עכשיו במייל ואני מגלה פרט מעניין שלא היה זכור לי:

שלחנו לו מייל אחד עם קובץ להדפסה.
אחרי כמה דקות ממש, שלחנו מייל נוסף, וכתבנו שהיה טעות בקובץ שנשלח במייל הקודם, ולכן שלא ידפיס מהמייל הקודם אלא מהמייל הנוכחי.
ולאחר שעה כשביטלנו את ההזמנה, ביטלנו את זה על המייל האחרון.
ואילו בעל הדפוס, כשהוא כתב שההדפסה מוכנה, הוא הגיב בכלל על המייל הראשון - כלומר ככל הנראה הוא הדפיס את הקובץ הראשון, שאותו בכל מקרה ביטלנו כמה דקות אחרי ההזמנה. כך שבכל מקרה הוא לא עשה בסדר, שהוא הדפיס מהקובץ השגוי, במקום מהקובץ הנכון.

בקיצור: חתיכת סיבוך...
 

צחית

משתמש מקצוען
בדקתי עכשיו במייל ואני מגלה פרט מעניין שלא היה זכור לי:

שלחנו לו מייל אחד עם קובץ להדפסה.
אחרי כמה דקות ממש, שלחנו מייל נוסף, וכתבנו שהיה טעות בקובץ שנשלח במייל הקודם, ולכן שלא ידפיס מהמייל הקודם אלא מהמייל הנוכחי.
ולאחר שעה כשביטלנו את ההזמנה, ביטלנו את זה על המייל האחרון.
ואילו בעל הדפוס, כשהוא כתב שההדפסה מוכנה, הוא הגיב בכלל על המייל הראשון - כלומר ככל הנראה הוא הדפיס את הקובץ הראשון, שאותו בכל מקרה ביטלנו כמה דקות אחרי ההזמנה. כך שבכל מקרה הוא לא עשה בסדר, שהוא הדפיס מהקובץ השגוי, במקום מהקובץ הנכון.

בקיצור: חתיכת סיבוך...
תגידו תודה שלא מחייב אותם כפול;)
וכמובן שפעם הבאה לא עושים אצל בן אדם ללא שרות
ככה עסקים ילמדו לתת שרות
 

שיר השירות

משתמש מקצוען
את האמת נגיד שלא מדובר בסכום מדי גבוה, סכום של כמה עשרות שקלים. וכנראה באמת נשלם את זה וזהו. אבל הכעיס אותנו ההתנהגות של בעל הדפוס.
בשביל עשרות שקלים הוא מתקשר וצווח?
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען
:eek:

נראה שאם זה היה מאות שקלים
היית פותח על זה מפלגה

בשביל עשרות ש"ח אתה מטריח כאן אנשים חשובים?
בשביל אנשים חשובים כמוך אז הסכום היה כמה מליוני דולרים....

[אתה מהאנשים שמוחלים תמיד לאלה שמנסים לעשוק אותם בשיטת "מצליח"....?]
 

צחית

משתמש מקצוען
:eek:

נראה שאם זה היה מאות שקלים
היית פותח על זה מפלגה

בשביל עשרות ש"ח אתה מטריח כאן אנשים חשובים?
ביהדות כתוב שדין פרוטה כדין מאה
ופעם הטריחו אולי גם היום דיינים יותר חשובים ממך להתעסק בזה
 

יש כזה שם???

משתמש מקצוען
זה נכון דין פרוטה כדין מאה
אבל
לצעוק על זה מצד בעל הדפוס
ולפתו על זה אשכול בפרוג מצד הלקוח יומיים לפני רא השנה
ה-ג-ז-מ-ת-ם-!
מצד בעל הדפוס אתה צודק שהוא הגזים.
אבל מצידי? במה הגזמתי???
רציתי לשמוע לפני שאנחנו שואלים רב, מה מנהג העולם, מה מנהג הדפוסים. והחכמנו פה רבות, מדרכי ההתנהגות וההתנהלות של דפוסים, לגבי הזמנות, ביטולים, דרך המייל, טלפון, ועוד. מה רע?!
 

דרדס:)

משתמש פעיל
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
בדקתי עכשיו במייל ואני מגלה פרט מעניין שלא היה זכור לי:

שלחנו לו מייל אחד עם קובץ להדפסה.
אחרי כמה דקות ממש, שלחנו מייל נוסף, וכתבנו שהיה טעות בקובץ שנשלח במייל הקודם, ולכן שלא ידפיס מהמייל הקודם אלא מהמייל הנוכחי.
ולאחר שעה כשביטלנו את ההזמנה, ביטלנו את זה על המייל האחרון.
ואילו בעל הדפוס, כשהוא כתב שההדפסה מוכנה, הוא הגיב בכלל על המייל הראשון - כלומר ככל הנראה הוא הדפיס את הקובץ הראשון, שאותו בכל מקרה ביטלנו כמה דקות אחרי ההזמנה. כך שבכל מקרה הוא לא עשה בסדר, שהוא הדפיס מהקובץ השגוי, במקום מהקובץ הנכון.

בקיצור: חתיכת סיבוך...
אז יכול להיות שהוא בכלל לא ראה את המייל השני ולכן גם את הביטול,
או שהוא הוריד את הקובץ ואח"כ הדפיס, אולי... לא יודעת איך בתי הדפוס עובדים...

סתם כך, גם לי קרה פעם טעות כזאת, ובית הדפוס לקח את זה על עצמו ולא דרשו ממני לשלם...
 

חנה ש.

צלמת אוֹמָנית
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
יוצרי ai
אם הוא צועק כנראה הוא מרגיש עשוק.
בגלל שיש לו ממילא הדפסות, לדעתי זה לא הכסף זה העיקרון.
יכול להיות שהיה סגור בצום ופתח והדפיס ישר.
זה יכול להרגיז כשאתה עושה עבודה וצריך לזרוק אותה לפח.
ולא כל דבר זה "חוצפה".
דבר ראשון - הכסף זה לא העניין!
דבר שני - לכבד את האדם.
 

מטעמים

משתמש מקצוען
לעולם לא תדעו מה עובר על בן אדם.
לא סתם כתבו חכמינו לדון לכף זכות!

מי יודע מה עבר עליו באותו יום? מה המצב של העסק? באיזה לחצים הוא נמצא? כמה לקוחות הזמינו ולא שילמו?
הרבה יותר פשוט לשלוח לו את הכמה עשרות שקלים, לשכוח מהסיפור ולא להתחפר בו יותר מידי.
זה גם מועיל רוחנית, וגם מחזק נפשית.
 

דוב ס

משתמש מקצוען
בלת''ק חלקי
ראוי לציין הנהגה שישנה בדפוס שאני מדפיס בו
אני שולח את החומר
הם מחזירים מחיר ובקשה לאישור
ורק אחרי שאני מאשר הם מדפיסים
הדבר הזה הרבה פעמים מממש מעצבן בגלל דחיפות ההדפסה
אבל אני בעצמי ראיתי מזה תועלת
כגון ששלחתי הוראות הדפסה קצת שונות
או שהיה טעות בקובץ וכו'
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  56  פעמים

לוח מודעות

למעלה