אבי מירושלים
משתמש פעיל
ואם את ה55 נתנו הוועדה זה עוזר לביטוח לאומי?זה נעשה בד"כ ע"י רופא התפתחותי, זה ציון מסוים, רמת תפקוד שהרופא נותן לילד.
גם לפי זה משקללים בביטוח לאומי קצבה.
מהאתר ביטוח לאומי:
צפה בקובץ המצורף 1356358
ואם את ה55 נתנו הוועדה זה עוזר לביטוח לאומי?זה נעשה בד"כ ע"י רופא התפתחותי, זה ציון מסוים, רמת תפקוד שהרופא נותן לילד.
גם לפי זה משקללים בביטוח לאומי קצבה.
מהאתר ביטוח לאומי:
צפה בקובץ המצורף 1356358
בלת"קההורה מחליט אם הילד ילמד במסגרת חנמ או במסגרת רגילה עם סל שילוב.
לא… 55 בציון DQ נותן רק רופא התפתחותי שעורך אבחון התפתחותי.ואם את ה55 נתנו הוועדה זה עוזר לביטוח לאומי?
אבחון שבודקת רמת משכלמה זה אומר?
לא מדוייקאבחון שבודקת רמת משכל
אני חושבת שכדאי מאוד לאסוף המון המלצות מרופאים, גננות ועוד לשלוח את הבקשה בצירוף כל ההמלצות ויכול מאוד להיות שכך הם יזכו אותה בגן שפה בעזרת השםילדה בת שלוש וחצי מוציאה מילים בודדות ממש מהפה, גם מה שכן מדברת לא כ"כ ברור, קושי בתקשורת עם בני גילה, חשש לדיספרקסיה
מלא מסמכים מקלינאית תקשורת, רופאים, ביניהם רופא התפתחותי מומחה, כולם פה אחד כותבים שהילדה זקוקה דחוף למסגרת קטנה שמתמחה בבעיות שפה, בנוסף מאובחנת עם בעיה התפתחותית כללית.
הייתי השנה לפני פסח בוועדת זכאות, ומה התשובה??? זכאית ללימוד בכיתה רגילה עם עזרה עם גננת שילוב.
הלם!!!!
טוענים שיכולה לפנות לוועדת ערעור, הייתי שם כבר שנה שעברה, זה בדיחה, זה לא עוזר כלום.
למה למה כל דבר אני צריכה לריב, מה קורה כאן???? כאילו שזה כיף לי, שאני מבקשת סתם, למה כל רופא שאני פוגשת שואל אותי למה היא לא בגן שפה, ומצד שני איזה כמה אנשים שלא ראו אותה מחליטים פה אחד שכמה שעות בודדות בשבוע יספיקו לה????
אשמח אם יש פה מישהו שהתנסה בסיוט הזה או כל מידע למי לפנות יעזור לי מאוד! תודה!
מדובר על עירית בית שמש.
לצורך וועדות זכאות יש להגיש: (הם לא מוותרים על אף אחד מהקבצים הנ"ל)דחוף יש פה מישהו שמבין בועדת שילוב??
אוטוטו נגמר הזמן להגשת הטפסים לועדה
1.האם טופס לוועדת שילוב זה בעצם טופס וועדת זכאות ואפיון??
2. הילד בן 2.9 והשאלות נראות לגיל יותר גדול אולי זה לא הטופס הנכון??
3 שאלה חשובה :האם כדאי לבקש גן שפה שבטוח אקבל לפחות סל שילוב ??
(ממה שקראתי בתגובות שהרבה שביקשו גן שפה קיבלו סל שילוב וסל שילוב זו זה מה שהילד צריך!!!!!
תודה ענקית למי שיענה!!
מעולה וואו תודה איזה מפורט !!!לצורך וועדות זכאות יש להגיש: (הם לא מוותרים על אף אחד מהקבצים הנ"ל)
בדיקת שמיעה
בדיקת ראיה
ויתור סודיות
שאלון הפניה (ילדי מעון/גן פרטי /טהרת הקודש ללא סמל אין צורך במילוי שאלון זה)
מסמך קביל-קלינאית תקשורת/רופא התפתחותי/ריפוי בעיסוק/אבחון פסיכולוגי
זה מה שאני שלחתי בזמנו...
לגבי השאלה מה שווה לבקש, זה מאוד תלוי באופי הבעיה, אין ענין סתם לבקש גן שפה אם וודאי שלא צריך, בעיקר אם אין מספיק מסמכים שמוכיחים את הצורך.
המון בהצלחה!
כמו שכתבתי בעיקרון מי שממלא את הטופס זה גננת בגן עיריה בלבד עם סמל גן(צריך לדבר עם הגננת) לא מעון, לא גן פרטי, לא טהרת הקודש, כל אלו לא צריכים למלאות את השאלון בכלל.מעולה וואו תודה איזה מפורט !!!
ולגבי השאלה ששאלתי -האם בטופס של ועדת שילוב כתוב בכותרת "ועדת אפיון וזכאות" או שצריך תופס אחר לחלוטין
תודה רבה רבה!!!!!
אני מירושליםכמו שכתבתי בעיקרון מי שממלא את הטופס זה גננת בגן עיריה בלבד עם סמל גן(צריך לדבר עם הגננת) לא מעון, לא גן פרטי, לא טהרת הקודש, כל אלו לא צריכים למלאות את השאלון בכלל.
אצלי היא היתה בגן פרטי ולא מילאתי כלום(אבל כמובן צירפתי מלא מידע רפואי כמו שביקשו וויתור סודיות)
בכל אופן אני כל הזמן הייתי בקשר עם מזכירת ועדות אפיון וזכאות בעיריה, תבדקו באתר העיריה שלכם מי אחראי על זה ותיצרו איתה קשר הכי מהר שאפשר, היא תדריך אתכם מדויק.
באתר עירית ירושלים כתוב:אני מירושלים
ידוע לך מי האחראי ?כי לא מוצאת
ומאד מאוחר להגשה כבר
תודהה
ויסברג חגית | 02-6578585 | <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> | רכזת ועדות זכאות ואפיון ,ועדות חריגות |
איזה נשמה טובה את !!!!באתר עירית ירושלים כתוב:
תתקשרי כמה שיותר מהר...מקווה שיענו..
ויסברג חגית 02-6578585 <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> רכזת ועדות זכאות ואפיון ,ועדות חריגות
מציינת שאני לא מירושלים רק בדקתי באתר העיריה..
אכן לא עונים שלחתי מיילבאתר עירית ירושלים כתוב:
תתקשרי כמה שיותר מהר...מקווה שיענו..
ויסברג חגית 02-6578585 <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> רכזת ועדות זכאות ואפיון ,ועדות חריגות
מציינת שאני לא מירושלים רק בדקתי באתר העיריה..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: