נכתב ע"י אביחי בס;1979703:סליחה שאני כך כותב, אבל הילדה שפן נסיונות? עכבר מעבדה?
כמו שכתבו לכם פה, אם אתם לא רוצים לנסות בדרכים הטבעיות, לכו לגורמים המתאימים: מאבחנים, נוירולגים פסיכולוגים, אבל תפסיקו לעשות נסיונות על הילדה!
נכתב ע"י שלכת;1979651:שבוע טוב לכל המשתתפות בתהליך...
אני רוצה ייעוץ קצר רק ממי שבאמת מנוסה:
עד כה נתתי לבתי רק לפני ששלחתי אותה לגן, ולכן הסתמכתי על תגובות הגננת הנלהבות. בשבת נתתי לה רק חצי כדור, יותר בשביל לראות בעיניים שלי (אח"כ בעלי אמר לי שזה ממש לא פשוט הלכתית) וחוץ מהתופעות לוואי שהזכירו לי שאכן בלעה את התרופה לא ראיתי שום שינוי בהתנהגות שלה. האם יתכן שמינון כזה לא משפיע עליה כלל? ואם כך, יתכן שהשיפור שהגננת דיווחה עליו לא היה קשור לתרופה בכלל אלא לשיחה שניהלתי עם בתי כמה ימים לפני שנתתי לה ריטלין?
(השיחה עם הגננת הייתה לאחר יום עם השפעה של חצי כדור ועוד חצי יום עם כדור שלם, והיא טענה שיש כבר כמה ימים שיפור ניכר בהתנהגות...)
מה אתן אומרות?
נכתב ע"י שלכת;1979824:אם תשאל מי שמנוסה, תבין שזה מאוד לא חד משמעי ויוצא שגם נוירולוגים ממליצים בסוף על פתרון שהוא בעצם ניסוי על הילד, אעשה בדיקות לשלול תופעות שאינן רצויות רק אחרי שאראה אם זה משפיע על בתי בכיוון הרצוי, ואז אדע אם משתלם לעבור את כל התהליך המייגע של הבירוקרטיה הנוגעת בדבר.
תבין שגם לחכות עם הילדה במצב שהיא דחויה זה גם הזנחה. אם אחכה עד שד"ר נוירולוג יפנה מזמנו לקבל אותנו יכולים לאבד את הילדה, חלילה, מהרבה בחינות.
נכתב ע"י שרינה;1979704:אני יכולה לומר לך מנסיון.הגננת של הילדה שלי שנה שעברה כל הזמן התלוננה שהילדה קפיצית ולא מסוגלת לשבת וכו.ואמרה שאם המצב ימשיך ככה,אני אצטרך לקחת אותה לאבחון וכו.השנה יש לילדה גננת מדהימה עם הרבה סבלנות.שמבינה שהילדות הן לא בובות חרסינה.ומותר להן לקום שניה בריכוז.והיא אפילו עושה להן שולחן לעשות יצירות למי שאין סבלנות בזמן הריכןז.אבל הילדה שלי ברוך ה יושבת מקסים ובינתיים ירדנו מהרעיון של האבחון.דעתי היא שכנראה הגננת של הילדה שלך קצת יותר מידי קפדנית והכניסה אותך ואת כול מי שמסביבה למין סחרחורת ש"הילדה הזו חייבת ריטלין." (וסתם מעניין לדעת מה היה בשנים קודמות איתה?)
מקווה בשבילך שבשנים הבאות ילמדו אותה מורות עם טיפ טיפונת סבלנות יותר מהרגיל
ובלי קשר תשתדלי כמה שיותר למנוע ממנה מתוק.זה ודאי עוזר
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: