אבל עם טיפה רצינות, אם מחפשים פתרונות - ביקרתי באירופה באי אלו ערים שם קומה מינוס של העיר משמשת כרשת תחבורה מסועפת מכל מקום לכל מקום בכל זמן, והמעניין שהדברים נעשו לפני הרבה שנים (בלונדון הרכבת נוסדה בשנת 1863 תרכ"ג)
ורק בישראל יש רכבת אחת תחתית (הכרמלית בחיפה) וגם היא יותר סמל תיירות מאשר אמצעי תחבורה (אגב הכרמלית 'משתפצת' עכשיו, וכבר לא תהיה אדומה)
אויש, את כנראה לא מודעת כמה אושר ושמחה גורמת רכבת קלה אחת לאורך ציר אחד ראשי...
היא לא חוסמת רק ציר אחד, אלא עיר שלמה.. ולא רק עיר שלמה אלא גוש דן אחד שלם פקוק בגללה כמה שנים. (נחכה לראות מה יהיה שהיא תפעל...)
אז בואי נחשוב רק לרגע, סתם בדמיון פשוט... להרים רשת רכבות תחתיות מתחת כל בני ברק... בדמיון זה אחלה, במציאות זה עיר חסומה טוטאלית ל- 20 שנה לפחות... ואני לא מדמיינת את שרשרת קריסת התשתיות.
את מבינה למה בנו את הרכבת התחתית בלונדון ברכ"ג, היום כבר לא היום עושים את זה... יכול להיות שאם בבני ברק בתרכ"ג היו בונים איזה רכבת לרפואה, היינו היום באמת שמחים ומאושרים.