בודאי יעזור כי במקום שיגיעו לגן וורשא - 402 עם חמישה נוסעים, 350 עם שלושה, 318 עם שנים, 613 עם שבעה וכו' וכו' מכל ערי הארץ, יגיע אוטובוס אחד שיצא מהתחנה המרכזית עם כל החמישים יחד שהתקבצו מכל הקווים הנ"ל. כך שיש בזה הרבה הגיון.אני לא כ"כ מבין בענייני תחבורה, אבל מה זה יעזור, מדוע עכשיו אין מקום לאוטובוסים הבינעירוניים, ואילו לאוטובוס פנימי מהתחנה המרכזית החיצונית (על חשבון איזו עיר? איזו עירייה תסכים להקצות משטחה לטובת עיר אחרת?) כל 2 דק' יהיה מקום בעיר.
לעומת תחנה מרכזית נניח באיזור פז'ו או בית העלמין או ז'בוטינסקי או בכל מקום אחר, אז יש שטח נרחב בעיר שאליו ילכו ברגל ולא יצטרכו אפי' קו פנימי, וזה יוריד משמעותית את מס' האוטובוסים הנצרכים ליסוע בתוך העיר.
רק מה? הבני =ברקים התרגלו שלוקחים אותם מהבית עד הבית (ולא ברכב פרטי).
נכון, זה לא קל לאסוף שמונה זאטוטים ישנוניים ולהעביר לאוטובוס אחר, אבל גם לשבת שלוש שעות על אוטובוס אחד עם תינוק צורח זה לא קל.
חני