אני לא מאמינה עד שאשמע את הצד השני.נקודה!
את גם מאד רוצה שהגננת תאמין לכל מה שהילד מספר מהבית.
אני לא חושבת שהמקרה דנן לא קיצוני ויכול לעבור לסדר היום....
אבל שתקום אמא אחת מכאן ותאמר שמעולם לא צעקה על הבן שלה ומעולם היא לא נגעה בילד
אם יש משהי לא הייתי מצדיעה לה לגמרי....
"חונך שבטו שונא בנו"...
אולי הילד בעייתי ואולי מתנהג שלא קשורה ? מה את מצפה שהיא תרביץ מכות לילד ? תוציא אותו החוצה, תשפוך עליו מילות שלא עולות על שפתיים חרדיות...
מערכת החינוך כיום מאד מוגבלת במיוחד בנים ואין להם באמת יכולת להרביץ לילד ואסור שזה יקרה
אבל ..מותר לגננת לגעת בילד , כאילו מה? אולי גם אסור לשים בפינה ?? אולי גם אסור לתת עונש
יש לך פתרון אחר מעשי? מוזמנת להציע...וליישם אותו
כאילו בחינוך החילוני יוצא שם ילדים מחונכים הפלא ופלא
את כנראה לא שומעת ולא רואה חדשות שלהם...
הציבור החרדי מוכיח באלפי תלמידיו!!! את החינוך כמו שצריך!
שתגדלי תביני...
אבל כן צריך לשים עין ולבדוק ולא לבדוק את הגננת בעשרים וחמש עיניים גם היא בנא !
תנו בהם אמון! או שתשמרו על הילדים בבית - הכי טוב לכם - לרוגע לא בטוח לילד!
לברר תמיד מותר.שביעית, אני לא יודעת מה קרה
אבל אל תשפטו מהר מידי!!
לבת שלי היתה גננת שהיו לה כמה אמצעי הרגעה מעניינים:
א. ילדה שמרביצה לילדות אחרות- שומרים לה את הידיים בשקית. הגננת היתה מביאה שקית והילדה שמה את הידיים בשקית לאות הרתעה.
ב. היתה בגן פינה נחמדה שהיא ליד החלל שבו הריכוז, ילדה שהיתה מפריעה בצורה קיצונית היתה הולכת לשם "לנוח" קראו לפינה הזאת פינת חשיבה. אני מדגישה זה נמצא בטווח ראיה של הריכוז של הגן.
ג. במקרים קיצוניים מאוד (היו באותה שנה 2 היפריות קשות) הגננת (או הסייעת) היתה מחזיקה את הילדה על ברכיה ומרגיעה אותה כך כמה דקות. קראו לזה לקשור את הילדה. אגב- זה מה שאמורים לעשות עם ילדים היפרים שמאבדים שליטה.
התקשרה למשרד אמא אחת בזעזוע על הגננת הנוראה שקושרת לילדות את הידיים, סוגרת אותן בחדר עונש, וקושרת אותן לכיסא. בהנהלה נבהלו מאוד, ולא ידעו איך להתקדם.
שמעתי מהענין ונחדרתי איך אנשים מאמינים לילדה בת שלוש ומסיקים מסקנות במיידי.
אצל הגננת הזאת היו לי כמה בנות, והערצתי אותה על אופן החינוך שלה, אהבה, חם, מילה טובה וגבולות.
לא בטוח שכל מה שהילד מספר לגמרי משקף את המציאות.
מצד שני- לסובב אוזן היא אלימות לכל דבר. ואני ממש לא רוצה לחשוב שכך עושה גננת בגן לצורך חינוך הבן שלך ועוד 25 נשמות רכות...
חוץ מ-א שכתבת נשמע בסדר. סביר.שביעית, אני לא יודעת מה קרה
אבל אל תשפטו מהר מידי!!
לבת שלי היתה גננת שהיו לה כמה אמצעי הרגעה מעניינים:
א. ילדה שמרביצה לילדות אחרות- שומרים לה את הידיים בשקית. הגננת היתה מביאה שקית והילדה שמה את הידיים בשקית לאות הרתעה.
ב. היתה בגן פינה נחמדה שהיא ליד החלל שבו הריכוז, ילדה שהיתה מפריעה בצורה קיצונית היתה הולכת לשם "לנוח" קראו לפינה הזאת פינת חשיבה. אני מדגישה זה נמצא בטווח ראיה של הריכוז של הגן.
ג. במקרים קיצוניים מאוד (היו באותה שנה 2 היפריות קשות) הגננת (או הסייעת) היתה מחזיקה את הילדה על ברכיה ומרגיעה אותה כך כמה דקות. קראו לזה לקשור את הילדה. אגב- זה מה שאמורים לעשות עם ילדים היפרים שמאבדים שליטה.
התקשרה למשרד אמא אחת בזעזוע על הגננת הנוראה שקושרת לילדות את הידיים, סוגרת אותן בחדר עונש, וקושרת אותן לכיסא. בהנהלה נבהלו מאוד, ולא ידעו איך להתקדם.
שמעתי מהענין ונחדרתי איך אנשים מאמינים לילדה בת שלוש ומסיקים מסקנות במיידי.
אצל הגננת הזאת היו לי כמה בנות, והערצתי אותה על אופן החינוך שלה, אהבה, חם, מילה טובה וגבולות.
לא בטוח שכל מה שהילד מספר לגמרי משקף את המציאות.
מצד שני- לסובב אוזן היא אלימות לכל דבר. ואני ממש לא רוצה לחשוב שכך עושה גננת בגן לצורך חינוך הבן שלך ועוד 25 נשמות רכות...
.
אם יש מקום לשלילה מוחלטת של כל מגע אזי הספור אחר.
במידה ואנו כן נוטים לתת לגננת ללטף לחבק. לטפוח על כתף.
יתכן והיא אכן נגעה באוזן ומבחינתה חשבה שזה בסדר אך לא היתה כלל מטרה להכאיב.
היא לא היתה מודעת מספיק שזה כואב.
..............
נשמע ספור של חוסר רגישות מחוסר מודעות מספקת.
שכמובן היא חייבת הנחיה אך לא כיתת יורים...
אפ'חד לא אמר שהיא מפלצת.נשמע ספור של חוסר רגישות מחוסר מודעות מספקת.
שכמובן היא חייבת הנחיה אך לא כיתת יורים...
אז - זה כבר לא ענין של מידות. אלא של נפש.היא לא היתה מודעת מספיק שזה כואב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: