דרוש מידע השמדת ישראל דרך המחשב שלי

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
נערך לאחרונה ב:

stars

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
:eek:

לא התכוונתי לזלזל..
כנל
אגב משקפיים עגולים מסמלים חוכמה
צודקים.
הן מפורסם ההסבר לכך שבארבעת הבנים שבהגדה מוצב החכם ליד הרשע ולא ליד התם או זה שאינו יודע לשאול, משום משעדיף החכם להיות ליד הרשע, ובלבד שלא יהיה ליד הטיפש...
[מכל מקום זה היה בצחוק...]
 

מצב כפית

משתמש מקצוען
לא מבינה כלום בנושא הזה
זה מסוכן?
כמה?
למה (ל' בשווא) עלול להזיק???
 

ג'ינג'י

משתמש מקצוען
לא מבינה כלום בנושא הזה
זה מסוכן?
כמה?
למה (ל' בשווא) עלול להזיק???
מאמר מצויין בנושא:
 

לוטוס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כמה שאלות בבקשה
המתקפה נגמרה או שיש עדיין ממה לחשוש?
ואיך אפשר לדעת אם מישהו פרץ לי למחשב
 

רבקי הנדלר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי

הייי

משתמש מקצוען
עוד עדכונים?
מה אומרים במחלקת הסייבר במדינה?
תכל'ס הם לא הצליחו לעשות כלום מלבד גניבת כתובות אינטרנט (דומיינים) אין להם שום גישה למידע עצמו
זה לא אומר שהם לא יכולים אולי לעשות את זה בהמשך... אבל הפעם הם יצאו פטפטנים הרבה מעבר למה שהם באמת עשו... ובאמת אני לא מבין, אין להם אנשים שיגידו להם איך מדברים בעברית? יש מספיק חברה בעזה שדוברים עברית טוב... (אבל אם נזכר בשיר שהם פרסמו בעבר, גם אליהם חמאס לא ידע להגיע...)
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה