אכן.הנקודה היא שעד היום מי שבד"כ נסע מרחקים קצרים בירושלים שים מעל 6 ש"ח לנסיעה כי ממוצע הנסיעה בעיר ארוך יותר. הרפורמה מביאה שוויון לזה. רק כמובן אם תתוסף מדרגת מחיר לעד 5 ק"מ.
לא זה לא הגיוני שאנשים דלי אמצעים שנוסעים מרחקים קצרים ישלמו בקביעות יותר ממקביליהם בעיר אחרת שנוסעים באותו טווח מרחק רק בגלל שהם גרים בעיר גדולה שאחרים נוסעים בה נסיעות ארוכות מאד שמשפיעות על הממוצע הכללי של אורך הנסיעה.אכן.
1. אך יותר הגיוני להשוות את כל התעריפים באותה העיר מאשר להעלות את התעריף בעיר אחרת לצורך השוואת התעריפים בכל הארץ.
2. מי אמר שהנסיעות הקצרות בעיר הם לא המיעוט (הקיים לשכונות מלאים זוועות.!)
בבקשה תכתבו את הדברים החשובים האלו כאןלא זה לא הגיוני שאנשים דלי אמצעים שנוסעים מרחקים קצרים ישלמו בקביעות יותר ממקביליהם בעיר אחרת שנוסעים באותו טווח מרחק רק בגלל שהם גרים בעיר גדולה שאחרים נוסעים בה נסיעות ארוכות מאד שמשפיעות על הממוצע הכללי של אורך הנסיעה.
הרבה יותר הגיוני שכל אדם ישלם ע"פ אורך הדרך שלו, ולכן המעבר לתמחור ע"פ מרחקים הרבה יותר נכון, רק שיוסיפו מדרגת מחיר מוזל יותר לנסיעות בטווח קצר. (וממילא זה יכסה את הערים הקטנות, יחד עם הענקת שוויון לדרי הערים הגדולות שנוסעים לטווח קצר)
זה לא משנה אם הנסיעות הקצרות הן המיעוט או הרוב, כל אדם ישלם בהתאם לטווח הנסיעה שלו.
תאורתית זה יכול להיות נכון.לא זה לא הגיוני שאנשים דלי אמצעים שנוסעים מרחקים קצרים ישלמו בקביעות יותר ממקביליהם בעיר אחרת שנוסעים באותו טווח מרחק רק בגלל שהם גרים בעיר גדולה שאחרים נוסעים בה נסיעות ארוכות מאד שמשפיעות על הממוצע הכללי של אורך הנסיעה.
הרבה יותר הגיוני שכל אדם ישלם ע"פ אורך הדרך שלו, ולכן המעבר לתמחור ע"פ מרחקים הרבה יותר נכון, רק שיוסיפו מדרגת מחיר מוזל יותר לנסיעות בטווח קצר. (וממילא זה יכסה את הערים הקטנות, יחד עם הענקת שוויון לדרי הערים הגדולות שנוסעים לטווח קצר)
זה לא משנה אם הנסיעות הקצרות הן המיעוט או הרוב, כל אדם ישלם בהתאם לטווח הנסיעה שלו.
ההיגיון הוא הגיון בריא רק שחסרה לו כמו שפירטו כאן מספר פעמים באשכול עוד מדרגה של נסיעות קצרות מ15 ק"מ. מה שלכאורה יניח את דעתם של נוסעי הערים הקטנות.תאורתית זה יכול להיות נכון.
דברי נכתבו בעקבות כך שהתשלום אינו פר ק"מ ואינו יכול לכלול מדידה של באיזה תחנה אתה\הוא יורד.
ולכך קובעים מחיר אחיד לפי הממוצע בכל אותו האשכול.
אך מה ההיגיון לקבוע מחיר אחיד לכל הארץ כשבמודיעין למשל לא ניתן כלל לנסוע את מס' הק"מ הקיימים בירושלים??
אני יסביר את דברי.ההיגיון הוא הגיון בריא רק שחסרה לו כמו שפירטו כאן מספר פעמים באשכול עוד מדרגה של נסיעות קצרות מ15 ק"מ. מה שלכאורה יניח את דעתם של נוסעי הערים הקטנות.
האורך נמדד במרחק אווירי.יש בעיה ברעיון הזה לדוגמא- המרחק בו עלית לאוטובוס יכול להיות ארוך יותר עם בתחנה השניה האוטובוס העלה הרבה נוסעים והמונה עלה או האוטובוס עושה סבובים מידי במקום לחתוך האנשים ישלמו על הסיבוב?
(אולי הם בנו על זה שלא יהיה לנו זמן בערב פסח...)הטיוטה פתוחה להערות רק עד עוד 3 ימים!!
מי שרוצה לנסות לתקן, עכשיו הזמן!!!
הטיוטה פתוחה להערות רק עד עוד 3 ימים!!
מי שרוצה לנסות לתקן, עכשיו הזמן!!!
בינתיים התקבלו 56 הערות.
שעות אחרונות, כעת
איזה חוק צריך לעבור אישור הכנסתזה צריך לעבור אישור של וועדת הכלכלה הכנסת חוזרת מפגרה רק ב 8 במאי ורק אז יוכל להתקיים דיון
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: