פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יוסי יהושע: משיחות עם טייסי מילואים מתברר שהסרטון שבו הם לא מוכנים לסייע ליבשה פגע בהם קשה מאוד
״אני מסתובב עם דמעות בעיניים. ולא רק אני. לאן הגענו. איך ממצב שבו החלום של כל טייס מסוקים לסייע ללוחמים הפכו אותנו לכאלה שמפקירים אותם״?! אמר סא"ל נ׳.
איפה היו הדמעות בעיניים כשנחתמה עצומת ה-160 שמסרבים לשרת? למה כשמשקפים את האמת במדיה כולם נזעקים וכשמדובר באמת האנושית והטבעית זה רק אות גבורה לטייסים המקצועיים שאינם מוכנים לשרת 'דיקטטורה'???
לשמוע את זעקת הדב הנגזל מראשי המחאה האנרכיסטית זה מעלה כל פעם מחדש את הבחילה לעזה יותר...
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
יניר קוזין: הבית הלבן העביר לנשיא הרצוג מסר כי לא יהיה וטו אמריקני שיחייב את הממשלה לעצור את החקיקה המשפטית. בנוסף לכך, הנשיא ביידן אמר להרצוג בפגישתם כי הברית הביטחונית עם ישראל לא תיפגע.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

ראש להק מבצעי אוויר תא''ל עומר טישלר בשיחה לפקודים: מספר הסרבנים נמוך בהרבה ממה שמוצג בתקשורת, מי שיסרב לא יוחזר לשירות​



ראש להק מבצעי אוויר תא"ל עומר טישלר בשיחה לפקודים: מספר הסרבנים נמוך בהרבה ממה שמוצג בתקשורת, מי שיסרב לא יוחזר לשירות בלי אישור חריג של מפקד חיל האוויר

 

עימוד נקי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים

היועמשי"ת היא סכנה למדינת ישראל!

היא החליטה לפטר את מדינת ישראל. אם היא ממשיכה לייצג רק את הצד השני, היא תגלה שהיא יועמשי"ת של פחות מחצי עם ישראל עם פחות מחצי מהכלכלה פחות מחצי מהביטחון ופחות מחצי מהכנסת.

היא גרמה נזק אדיר לביטחון האישי והלאומי, לכלכלה הישראלית וללכידות של החברה.

מיארה היא לא פטריוטית ישראלית יותר. היא ישראלית אבל מבחינתה שתלך המדינה. גם היטלר … אבל הוא נהיה שליט רק ב-1933.

טוב, אז שנייה לפני שכל התקשורת מצטטת את המאמר וטוענת להסתה חמורה ביותר לרצח אפילו יותר משל השר אמסלם, אדגיש, כל הדברים האלו לא אמיתיים חס ושלום!

אני חלילה אני לא חושב ואומר כך על אף אחד ואחת מישראל! לא על היועמשי"ת וכמובן שלא על ביבי, שעליו נאמרו בדיוק המשפטים הללו!

המשפט הראשון על ידי השר לשעבר וחבר הכנסת אביגדור ליברמן. המשפט השני על ידי לא אחר מהאדם שטען על אמסלם כמסית לרצח, יאיר לפיד. המשפט השלישי של רמטכ"ל וראש ממשלה לשעבר אהוד ברק. והמשפט הרביעי על ידי הרמטכ"ל לשעבר דם חלוץ.

אז אם כבר מדברים על הסתה, בואו שמאלנים, אתם האחרונים שיכולים לדבר!
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
לאחר שגייסו בתוך כיממה קרוב ל-10,000 חתימות של קצינים, מפקדים, לוחמים וחיילים מעשרות יחידות וחטיבות פנו אנשי פורום המילואמניקים במכתב אל מפקדי היחידות ואל הרמטכ"ל הרצי הלוי ובו ביקשו להדגיש כי יתייצבו ללא תנאי לכל קריאת מילואים.

"על אנשי המילואים להכיר בחשיבות עולם המילואים וחשיבותו לביטחון המדינה ומתוך כך גם למרות הדעות השונות קיימת חובה וזכות להתייצב ככל שיידרשו", אמרו בפורום.
 

אברהם חסיד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
ישראל כהן: שינוי כיוון? העיתון ׳יתד נאמן׳ מבהיר מחר במאמר מערכת שלאחר אישור תיקון עילת הסבירות בכנסת, צריך יהיה לחשב מסלול מחדש בכל נושא הרפורמה המשפטית. (בכפוף לכך שנושא בני הישיבות-חוק הגיוס יוסדר).

ישי כהן על המאמר הבוקר ב׳יתד׳: ‏מאמר מערכת ב׳יתד נאמן׳ - בעיקר בנושאים פוליטיים - לא נכתב ללא הוראה מבתי ההנהגה הרוחנית. מלבד הקריאה הבוקר ״לחשב מסלול מחדש (בחקיקת הרפורמה) ולשאול האם בכל מחיר״, יש כותרת נוספת: להעביר את חוק הגיוס מבלי להתעקש על פסקת ההתגברות. מסר בעיקר לח״כ משה גפני שעד כה התעקש בנושא. מעניין.

יאיר שרקי על המאמר ב׳יתד׳: בין הנימוקים להרהורי הנסיגה הליטאיים מהרפורמה: גם אחרי התיקון, בית המשפט ממילא לא פוסק לפי דין תורה. המונח דמוקרטיה ושלטון הרוב איננו קדוש בעיננו והגלגל עשוי להתהפך. החשש מהתגרות בארה״ב, וגם: אין לנו עניין בנתניהו באופן אישי
ציטוט ממדור מקור נאמן -יתד נאמן
"ולסיום מחרחרי ריב שונים שראו את המאמר ניסו להסיטו לכיוונים שונים ולהיתלות בזוטות כדי להראות שיש פערים בין הדברים שנכתבו לבין עמדותיהם של ח"כי דגל התורה והתבטאויותיהם בעבר בנושאי פסקת ההתגברות.
לשם כך "מקור נאמן" חורג ממנהגו ומשיב ישירות :
מי שמשלה את עצמו שהמאמר והנציגים יכולים לדבר בשני קולות טועה ומטעה. ישנו קול אחד והוא מתואם כתמיד גם כותבי המאמר וגם הנציגים שואבים מאותו מעיין של גדולי ישראל. כל פירוש פומבי אחר לוקה ברשעות חמוצה וד"ל".
עד כאן הציטוט
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

יחצ”ן הסרבנות, ניר דבורי, ממשיך בכל הכוח.​

hePicture47038.jpg
ערוצי חזבאללה עוקבים באדיקות ומפרסמים הכל בתרגום מהיר לערבית.
##
דעו לצרוך תקשורת באחריות!
הספינים בעניין היקפי הסרבנות מעולם לא היו כה עוצמתיים.
זכרו את ניסיון העבר הלא כל כך רחוק.



שימו לב גם לסתירה בין הציוץ בטוויטר על כך שהמעשה כבר נעשה (כבר חתמו) ובין הדברים בתוך הכתבה: “צפויים לחתום… מתכוונים להודיע….”

hePicture47039.jpg




אבו עלי אקספרס
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
מאות טייסים במילואים נערכים להודיע בסוף השבוע על החלטתם להפסיק לשרת המילואים במחאה נגד חקיקת צמצום עילת הסבירות, כך דווח בכאן חדשות.

על פי הדיווח, כ-500 טייסים מתכוונים להודיע כי הם מסרבים להמשיך בשירות המילואים במצב הנוכחי באמצעות הגשת מכתבים אישיים למפקדיהם.

עוד דווח כי קבוצת הטייסים, מתכננת לקבל את החלטה ביחד, וחבריה מנהלים היום (שישי) דיונים קדחתניים.

עד כה, כ-100 טייסים במילואים הודיעו על סרבנותם להמשיך ולשרת, בנוסף לכ-160 קציני במטה חיל האוויר.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים


ח"כ בועז ביסמוט בשבת תרבות ברמת אביב: "האנשים האלה פה יקרים לי. אני אצא פה באני מאשים נחרץ! אני מאשים אדם אחד במדינה שהביא אותנו למצב הזה - אני אגיד היום משהו חמור: יש את חסן נסראללה, הוא לא פחות מסוכן ממנו - קוראים לו אהוד ברק! תראה לאיזה מצב הוא הביא אותנו! שמעת מה הוא אמר בפורום 555? כל זה היה מתוכנן! אדם שמדבר על גופות צפות בירקון, על מרי אזרחי, יש פה הסתה פרועה במדינה היום".
 

rikigra

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
*דוברות המשטרה( אגף התנועה)*
*צפי לשיבושים ועומסי תנועה בכביש 1 מת"א לירושלים*.
היום (שישי 21/7) בעקבות צעדת מחאה המתוכננת לצאת משער הגיא לכיוון ירושלים ובמהלכה יצעדו המוחים על הכביש צפויים שיבושי תנועה ועומסים.
*ציבור הנהגים מתבקש להישמע להוראות השוטרים ולבחור בדרכים חלופיות במידת האפשר.*

*מסלול הצעידה יתחיל מכביש 38 בואכה כביש 1.*
* *הנוסעים לשבת קודש לירושלים נא להקדים את הנסיעה**
 

אייזי

משתמש מקצוען
עמית סגל ב׳ידיעות׳: בסיבוב הזה לומדים מתנגדי הממשלה והרפורמה שיעור כואב במגבלות הכוח של ההפגנות, האליטות ומוקדי ההשפעה. יום השיבוש האחרון היה חצי כוח, ניסיונות ההשבתה היו מועטים וכושלים. הציבור מביע התנגדות עזה להתנגדות הכוחנית בכבישים וברכבות.
עוד מעמית סגל ב׳ידיעות׳: השבוע נפל דבר, כשהרמטכ״ל הרצי הלוי השמיע קול צלול וברור שמגדיר קריאה לאי התייצבות כפגיעה בביטחון המדינה. זו הייתה אמירה חשובה אל מול שלושה מקודמיו - ברק, יעלון וחלוץ - שמעודדים סרבנות. הלוי הקשה מאוד את החיים על הקוראים לאי התייצבות. זה כבר לא עימות שלהם עם פוליטיקאים יריבים, אלא עם המפקד העליון של הצבא.

נדב אייל בטורו ב׳ידיעות׳: אחרי השיחה של נתניהו וביידן, בירושלים הוציאו הודעה שהיוותה סיבוב ניצחון מפואר. לא רק שנתניהו מוזמן לפגישה נשיאותית ערב ההצבעה על עילת הסבירות, אלא הוא גם ״עדכן״ את הנשיא על כוונתו לנסות לגבש הסכמה רחבה על מינוי השופטים. זה מאוד לא מצא חן בעיני הבית הלבן, לכן התגובה הגיעה במהירות: טום פרידמן נפגש עם ביידן ופרסם את המאמר החריף.
עוד מנדב אייל ב׳ידיעות׳: אני מתרשם מגורמים בוושינגטון שביידן לא היה אמור להתחייב בשיחה על פגישה במועד ובמקום מסויים. אבל לביידן חוקים משלו והוא ונתניהו מכירים שנים רבות. הדינמיקה של השיחה הייתה לבבית מדי ונתניהו סגר פינה. פשלה של הבית הלבן אומר לי גורם בכיר בוושינגטון.
 

אייזי

משתמש מקצוען
׳ווינט׳: עשרות מפגינים נגד הרפורמה מול ביתו של השר גלנט במושב עמיקם.
 

אייזי

משתמש מקצוען
׳ידיעות׳: ההפגנות ביום ראשון - תומכי הרפורמה מארגנים הפגנה גדולה בקפלן בת״א. המשתתפים צפויים לקרוא לממשלה בשעות הקריטיות בטרם ההצבעה, להשלים את החקיקה ולא להיכנע. את העצרת מובילים ארגוני הימין השונים.

סימה קדמון ב׳ידיעות׳: בכל מה שקשור למערכת הפוליטית - ההתנגדות לרפורמה המשפטית מיצתה את עצמה. כל התרגילים הפרלמנטריים של האופוזיציה כבר נוסו והקרבות הקטנים אולי שיבשו קצת לקואליציה את לוחות הזמנים - אבל לא יותר. ביום ראשון בבוקר יחלו הדיונים ובשני בצהריים הכנסת תצביע.
עוד מסימה קדמון ב׳ידיעות׳: גם המנופים שהיו קודם קצת התרופפו. בניגוד להצבעה הקודמת, בליכוד אין התארגנות של ח״כים להיעדר או להתנגד. גם נשיא המדינה לא נראה כמי שמתכוון לשאת את נאום חייו ולדרוש מנתניהו לעצור. כל מה שנשאר עכשיו כדי לעצור זה הסרבנות והמחאה.
 

אייזי

משתמש מקצוען
הנשיא הרצוג אמש בניו-יורק על חוקי הרפורמה: ברגעים אלה ישנם מאמצים לנסות למצוא פתרונות. מקווה שהמנהיגים יהיו אחראים.

ח"כ קארין אלהרר ברשת ב': "בניגוד למה שהצהיר אתמול נתניהו, אין הידברות איתנו על עילת הסבירות
 

אייזי

משתמש מקצוען
׳ווינט׳: לילה של הפגנות וחסימות כבישים וצמתים. ההפגנות נמשכו עד 1.30 בלילה. צומת קפלן בת״א ואיילון נחסמו לתנועה במשך כשעתיים. 14 מפגינים נעצרו. הפגנה התקיימה גם נגד השר בן גביר שהגיע למושב נווה אילן.

עוד מ׳ווינט׳: עשרות בני אדם הפגינו הלילה בניו יורק סמוך לאירוע של הפדרציות היהודיות, בו נוכח ונאם הנשיא הרצוג. המפגינים הניפו דגלי ישראל וקראו ״דמוקרטיה או מרד״ ו״בוזי בוזי תתעורר אל תשב על הגדר״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  32  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה