פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
המועצה לשלום הילד: "אין לעשות שימוש בילדים כגימיק ש'מצטלם היטב' או כניצול לקידום מטרות של מבוגרים, תהיינה המטרות צודקות ככל שתהיינה בעיני המבוגרים. אין לשתף ילדים ותינוקות בהפגנות בהן יש סכנה להיפגעות" .
 

מישהו מהצפון

משתמש פעיל
למרות המחאות
השקל מתחזק
מדדי ת"א מתחזקים
ומדד הפחד של המשקיעים נותר על כנו.
סיכום:
זה כבר לא מצליח להם!
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
שימו לב:
נפתח אשכול ל'רץ ברשת' בענייני המחאה ושות'. אין להעלות לכאן שום דבר שאינו דיווח.
כמו''כ אחדד כי אין לדון בשו''א בשום דיווח שעולה בפורום.
משתמש שיעבור על הכללים יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום.
 

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
11.7.2023 17:02
איתי גדסי: ‏דין אחד לאיילון ונתב״ג ודין אחד לבני ברק. איפה היועצת המשפטית? שוטרים מפנים כעת בכח מפגיני ימין מול מפעל קוקה קולה בבני ברק.
ינון מגל: הסיבה להפגנה בב״ב - ‏בעקבות הקריאה של מנכ״ל קוקה קולה: ״דמוקרטיה או מרד״, חסמו צעירים חרדים לפני זמן קצר את הכניסה למפעלי החברה בב״ב.
 
נערך לאחרונה ב:

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
שר הרווחה יעקב מרגי אמר במליאת הכנסת על התמונה של התינוקת במעבר חצייה כאקט מחאה: "הנושא הזה הועבר לבדיקה מיידית ולחקירה, יש גבולות גם למחאה, אם מישהו ניסה לומר להו השבוע שאין גבולות למחאה אנחנו אומרים לו כן, יש קווים אדומים למחאה".
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים

"איפה הייתם באיילון": מפגינים חסמו משאיות 'קוקה קולה' בבני ברק - ופונו | תיעוד

המפגינים החרדים חסמו משאיות של החברה ברחוב כהנמן בני ברק | השוטרים פינו את המפגינים, שהטיחו בהם: "איפה הייתם באיילון" | צפו בתיעוד



אכיפה בררנית - אמרנו?!
 

RPO

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
אשת התקשורת הדר מילר ב׳ערוץ 14׳: ״מי שאחראית על המצב כרגע היא ממשלת ישראל. אם בממשלה של 64 מנדטים לא מצליחים לקדם מדיניות ימין - אפשר לקפל את הבסטה. במקום להאשים את היועמ״שית, המפכ״ל, הניצב ואחרים במצב, הגיע הזמן שהממשלה תתחיל למשול ולקדם את המדיניות שלה״.

סוף סוף מישהו שם מעיז לומר זאת!!!!!!!!!!!!
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
השכמה מוקדמת ליועמשי"ת:
פעילי אם תרצו ותקומה 2023 הגיעו לעשות השכמה ליועמ"שית בשבע בבוקר מחוץ לביתה. מתן ג'רפי רכז משימות ארצי בתנועת אם תרצו: "אכיפות בררנית היא שחיתות שלטונית. לא נאפשר ליועמ"שית להתחמק מתפקידה, לא ייתכן שלא הוגשו כתבי אישום נגד חוסמי כבישים. די לאנרכיה, דורשים דמוקרטיה!"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה