פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

פשוש

משתמש מקצוען
סקר ׳חדשות 13׳: 60% מתנגדים לחסימות כבישים במסגרת המחאה.
כאן 11׳: עשרות רופאים חתמו על עצומה: אם היועמ״שית תפוטר - נתפטר.
׳כאן 11׳: 89 תיקים הועברו לפרקליטות - אפס כתבי אישום הוגשו מתחילת המחאה נגד הרפורמה. יותר ממחצית מהתיקים בעבירות תקיפת שוטרים.

כל רגע
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
אבישי גרינצייג בטוויטר:
מפלגת הליכוד צורפה כמשיבה לעתירה נגד המשך כהונת נתניהו כראש ממשלה, על ידי העותרים. אין לליכוד קשר אמיתי לעתירה, ולא מבוקש להורות דבר וחצי דבר נגד הליכוד. אז למה עו״ד דפנה הולץ לכנר צרפה את הליכוד כמשיבה?

1. הגרסה הרשמית: לטענת עו״ד הולץ לכנר, כיוון שהליכוד בחרה בנתניהו, היא צרפה אותה כמשיבה כדי שתוכל לשמור על זכויות הליכוד. זו טענה קלושה במיוחד.
2. אפשרות: ברשימת ניגוד העניינים של השופטת כנפי שטייניץ נמצאת מפלגת הליכוד. ברגע שצירפו את הליכוד כמשיבה, שטייניץ לא יכולה לדון בתיק.

לפי ההסבר (המופרך) של הולץ לכנר, היה צריך לצרף את כל 64 חברי הכנסת שנתנו לנתניהו את המנדט להקים ממשלה בראשותו. אבל היא צרפה רק את הליכוד ולא את יתר המפלגות. זה שהליכוד בחרה בנתניהו לראשות *המפלגה*, ממש לא הופך את הליכוד כצד לעתירה בעתירה נגד כהונת נתניהו כראש *הממשלה*​
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
סקר “מעריב”, שנערך על ידי מכון לזר מחקרים, בראשות ד”ר מנחם לזר, בתשובה על השאלה: האם אתה מסכים או לא מסכים עם הטענה שהמחאה מחלישה את צה”ל ובכך מסכנת את מדינת ישראל? התשובות היו: מסכים – 53%, לא מסכים – 39% ולא יודע – 8%
 

י"כ

משתמש מקצוען
סקר מנדטים חדש ב׳מעריב׳: ׳הליכוד׳ 28. ׳המחנה הממלכתי׳ 26. ׳יש עתיד׳ 18. ש״ס 9. יהדוה״ת 7. ערבים 6. ׳ישראל ביתנו׳ 6. ׳הציונות הדתית׳ 5. רע״מ 5. ׳מרצ׳ 5 ו׳עוצמה יהודית׳ 5.
סקר מנדטים חדש ב׳ערוץ 13׳: ׳המחנה הממלכתי׳ 27. ׳הליכוד׳ 25. ׳יש עתיד׳ 21. ש״ס 9. יהדוה״ת 7. רע״מ 7. ׳ישראל ביתנו׳ 6. ׳עוצמה יהודית׳ 5. ׳הציונות הדתית׳ 5. ערבים 4 ו׳מרצ׳ 4.
סקר מנדטים חדש ב׳ערוץ 14׳: ׳הליכוד׳ 30. ׳המחנה הממלכתי׳ 28. ׳יש עתיד׳ 14. ש״ס 9. יהדוה״ת 7. ׳ישראל ביתנו׳ 7. ׳עוצמה יהודית׳ 6. ׳הציונית הדתית׳ 5. רע״מ 5. ערבים 5 ו׳מרצ׳ 4.​

יש פער גדול בין הסקרים , והכל לפי השתייכות פוליטית של הערוץ / העיתון , צפוי..
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
'כאן': טייסי מילואים הודיעו למפקד חיל האוויר שלא יתייצבו לאימונים מהשבוע הבא במחאה על הרפורמה. גורם צבאי אמר שמדובר בטייסים בודדים.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מוטי קסטל: הנה זה הגיע: רוטמן מודיע הערב לחברי ועדת החוקה: מוצו הדיונים בוועדה. הצבעות בועדת החוקה כבר ביום שני הקרוב.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
שר המשפטים לוין: השבוע התקדמנו עוד צעד בדרך לתיקון מערכת המשפט ולחיזוק הדמוקרטיה בישראל. מודה על התמיכה הרבה. המשיכו להשמיע את קולכם. חייבים לעשות צדק.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
אלדד יניב: אתם רוצים להפקיר אותנו ולא לטוס, אל תטוסו. נמות ביחד. לפחות נמות יחד בדמוקרטיה שבה הצבא לא נותן פקודות לכנסת.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
14.7.2023 17:55

׳ערוץ 12׳ בתיעוד: שיירת רה״מ נתניהו מפלסת את דרכה דרך ההפגנה בצומת פוריידיס. מאבטחים של רה״מ עם נשקים שלופים דוחפים את המפגינים שמתבצרים על הכביש.
זה היה הפגנה על האלימות בחברה הערבית לא על הרפורמה.
 

פרטנרית

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
לירן תמרי: ‏לאחר 28 שבועות של מחאה רגועה יחסית נגד הרפורמה בירושלים הלילה הדברים נראית אחרת. כמות גדולה מאוד של מפגינים, אווירה של מצב חירום אמיתי. לא בלתי נמנע שהערב נראה עימותים בבירה.
 

פשוש

משתמש מקצוען
כמה משתתפים בהפגנה בקפלן? ׳ווינט׳: למעלה מ-100.000 איש. ׳וואלה׳: כ-190.000 איש. ׳הארץ׳: עשרות אלפים בקפלן. ׳מעריב׳: מאות אלפי מפגינים בת״א. ׳ישראל היום׳: יותר מ-100.000
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
פעיל הליכוד איציק זרקא על המפגינים: "לא סתם 6 מיליון הלכו. אני גאה! על 6 מיליון אשכנזים שנשרפו, הלוואי שתישרפו".

יריב לוין: אני מגנה בכל לשון את ההתנהגות וההתבטאויות המזעזעות של איציק זרקא הערב. אין מקום להתנהגות ולהתבטאויות כאלה בשום מקום ובשום מצב. בניגוד לדרך שבה פועלים ראשי האופוזיציה, שמגבים אלימות, סרבנות והסתה משמאל, אני לא אעבור לסדר היום על התבטאויות אלימות ופוגעניות, אפילו אם הן באות מאיש ימין.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה