פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מי הדליף את התכתובות הפנימיות?
"אחד ממנהלי הקבוצה ביקש לצרף פעיל מחאה בולט, אבל בטעות הוסיף אדם ששמו דומה, אבל הוא בכלל מתנחל דתי. משם קצרה הייתה הדרך אל המסכים".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
אבל הנתונים שהביא הרמטכ"ל הוכיחו שאין כלום
וכנראה עמדתו עכשיו תהיה קיצונית יותר
הוא חלק מהמערכת, ואין סיבה שיעזור לממשלת הימין...
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל בטורו: את הפגנות הימין נגד ההתנתקות ארגן קומץ פעילים חרד"לי־מתנחלי, ואת הפגנות המרכז-שמאל קומץ פעילים שנודדים מבלפור דרך פתח תקווה עד קפלן. נדמה שקרב הרגע שבו הפלירטוט של החבורה הטחונה הזו עם אלימות ואנרכיה יתחיל לעלות למפגין הממוצע על העצבים. הרוב רוצים לשמור על הדמוקרטיה ולחזור הביתה בשלום, לא לשרוף את המועדון. לכן גנץ הממלכתי הוא ראש ממשלה בסקרים, וברק מקום עשירי במרצ ז"ל ומנהל בכיר בקבוצת ווטסאפ של גמלאים.

׳ידיעות׳ בכותרת ראשית: תוכנית הגיבוי של יריב לוין - למרות תבוסת הקואליציה בהצבעה לוועדה לבחירת שופטים, שר המשפטים לוין פועל למציאת חלופות שיאפשרו לקדם לפחות חלקים מתוכניתו המקורית. מקור בליכוד: ״אם המשא ומתן יתפוצץ, רה״מ יעניק ללוין רוח גבית למציאת נוסחה חדשה להקמת הוועדה״.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
נדיר!
משנת חייו של אהוד ברק על רגל אחת:
''בן גביר, סמוטריץ', רוטמן ולוין צריכים להיות מורחקים בסוף המחאה מהחיים הציבוריים. העבירו את חומש בניגוד לחוק, מקדמים את חוק מדינת המשטרה, ולכן המחאה צריכה להתעצם. הם רוצים לשנות את שיטת המשטר בישראל, נתניהו הוא הכתובת להכול'' .
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
צעדת שמאלנים בוגדים...
WhatsApp-Image-2023-06-18-at-15.45.25-724x1024.jpeg
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל: בכירים בקואליציה: שוקלים להציב את ח״כ בוסו כנציג הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים. המהלך נובע מתוך חשש כבד של גורמים בקואליציה כי מועמדות ח״כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית בוועדה הינה סדין אדום ותגרום לחלקים בקואליציה לעשות דיל חשאי עם האופוזיציה ולהכשיל את בחירת קרויזר ולגרום לכך שייבחר נציג נוסף לאופוזיציה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל: בכיר בעוצמה בביקורת חריפה על דרעי: הוא פוגע ברפורמה בגלל עניינים אישיים שלו. מהרגע הראשון מה שמעניין אותו זה רק סבירות וסבירות וסבירות . עילת הסבירות חשובה וחשוב שדרעי ייכנס לממשלה אבל יותר חשוב הועדה למינוי שופטים ולא אתפלא אם החברה שלו הצביעו בעד אלהרר רק כדי לשתף פעולה עם השמאל .
 

פרוגפרוגנדה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בכיר בעוצמה בביקורת חריפה על דרעי: הוא פוגע ברפורמה בגלל עניינים אישיים שלו. מהרגע הראשון מה שמעניין אותו זה רק סבירות וסבירות וסבירות . עילת הסבירות חשובה וחשוב שדרעי ייכנס לממשלה אבל יותר חשוב הועדה למינוי שופטים ולא אתפלא אם החברה שלו הצביעו בעד אלהרר רק כדי לשתף פעולה עם השמאל .
בגלל זה
בכירים בקואליציה: שוקלים להציב את ח״כ בוסו כנציג הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים. המהלך נובע מתוך חשש כבד של גורמים בקואליציה כי מועמדות ח״כ יצחק קרויזר מעוצמה יהודית בוועדה הינה סדין אדום ותגרום לחלקים בקואליציה לעשות דיל חשאי עם האופוזיציה ולהכשיל את בחירת קרויזר
 

איכא מאן דאמר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בן כספית: ‏בכירים בליכוד: ״התרגיל המסריח שעשה יריב לוין נגד נתניהו עוד יילמד בבתי ספר לפוליטיקה. יריב לוין הוא הנזק הגדול ביותר של הקואליציה הזו. הקים סיעה בתוך הליכוד ומתמרן נגד נתניהו. לוין רוצה להפיל את נתניהו״


אין מה לומר: אנו נרגשים ביותר מה'דאגה העמוקה' של בן כספית לנתניהו.
זה לא בן כספית, זה "בכירים בליכוד".
צריך להבין את החוצפה, קודם הם הצביעו לנציגת האופוזיציה, ואחר כך הם מתדרכים ומאשימים בכישלון את לווין.
אבדה הבושה.
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עמית סגל: ליברמן צדק: בשבוע שעבר אכן הועברה לקואליציה הצעה שהייתה מסכלת כל אפשרות של בגצ למנוע את מינוי דרעי. במקביל, ההצעה הייתה הרבה פחות נדיבה, והרבה יותר קמצני, בכל הנוגע לסבירות החלטות אחרות של הממשלה במליאתה ושל הדרג המבצע בכלל. גורמים באופוזיציה: ההסכמה הייתה על תנאי ובכפוף לבטחונות ששאר החקיקה תיגנז עד תום הכהונה.


ז"א שלמען חברותו של דרעי בממשלה כל הרפורמה דינה לטמיון..
שערוריה מה שקורה כאן.
400,000 שהצביעו לדרעי בשביל שיהיה שר (מה שבש"ס מפמפמים כל הזמן) עדיפים על פני 2,600,000 (הכוללים גם את ה-400,000) שהצביעו בשביל רפורמה.
הזוי.
ואיפה לוין שידפוק על השולחן?! אא"כ דרעי כבר קנה את אמונו של ראש הממשלה על פני לוין ושניהם יחד ימסמסו, למרות כל ההצהרות הלוחמניות של היום, את הרפורמה.
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
היועצת המשפטית לכנסת, עו"ד שגית אפיק, הוציאה הערב מכתב תגובה לטלי גוטליב: "התקבלה החלטה בקרב ראשי הקואליציה כי כלל חברי הכנסת של הקואליציה יסירו מועמדותם; כמו כן התקבלה גם החלטה של הסיעה, והוחלט להחיל משמעת סיעתית בעניינה של החלטה זו. לסיעה וליו"ר סיעה ישנן סמכויות להחיל מגבלות כלפי חבריה על מנת לאכוף משמעת קואליציונית, והן חלות גם במקרה הזה"


ואיפה מי שיזכר להעניש את גלנט על שעשה מעשה הרבה יותר מחוצף וחמור -מבחינת הסכמות קואליציוניות- מזה???!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה