פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

Sara Rivka

משתמש מקצוען
ההפגנה וחטיפת המגאפון - חנה, אשתו של ח״כ רוטמן ברשת ב׳: ״זו הייתה תקיפה. לא מבינה איך הם מסתובבים חופשי. נצמדו והקיפו אותנו, צעקו - ״דמונ-רוטמן - הלוואי שהחיים שלך יהיו קצרים״. פעם ראשונה שאני חווה את זה, תמיד היו פרגונים״.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
'ויינט': נתניהו ביטל את השתתפותו בכינוס השנתי של הוועד היהודי-אמריקני (AJC) שייערך בשבוע הבא בתל אביב - מחשש להפגנות.
 

ספידי

משתמש מקצוען
יו"ר ועדת החוקה, ח''כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית, הגיב הבוקר (ראשון) על התקרית בניו יורק ביום שישי האחרון, במהלכה חטף מגפון ממפגינת שמאל בניו יורק.
"קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו יורק", כתב רוטמן בפייסבוק. ''הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאשתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות. המאבטחים הזמינו משטרה, תיארנו להם איפה אנחנו, והמשכנו ללכת, כשאנחנו מתעלמים מהמפגינים".
לדברי רוטמן, "'באיזשהו שלב המפגינים הבינו שאנחנו לא מתרגשים מהם, ואז הם הצמידו לנו לאוזן מגפון (תקיפה לכל דבר) וצעקו. גם אני וגם המאבטחים אמרנו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק, והם המשיכו".
"אחרי כל האזהרות, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן. לאחר כחצי בלוק הגענו למקום שיכולנו להיכנס אליו ולהמתין למשטרה. המשטרה ליוותה אותי למלון, והאירוע נגמר".
רוטמן, שהגיע לניו יורק על מנת להשתתף במצעד התמיכה השנתי בישראל שיתקיים הערב בעיר, ציין כי הוא מתקבל "בשמחה רבה, בכבוד ובהערכה" על ידי הקהילה היהודית המקומית: "יש תמיכה רבה ועידוד בקידום הרפורמה, אבל אפילו המעט שלא מסכימים באו וכיבדו".
"התוקפים האלימים הגיעו מישראל. כמו שבישראל הם מייצגים קבוצה קטנה ואלימה, כך גם כאן. מותר להפגין, אסור לתקוף פיזית ולהטריד חברי כנסת. העובדה שיאיר לפיד ובני גנץ לא מגנים את המתקפות האלימות על חברי כנסת, ואפילו מעודדים אותם, מעידה יותר מכל דבר אחר שהם הפכו להיות אופוזיציה למדינה".
 
נערך לאחרונה ב:

ספידי

משתמש מקצוען
יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הגיב על התקרית בניו יורק: "אני מבקש לחזק את ח"כ ‎שמחה רוטמן, שמוביל וימשיך להוביל בשליחות כולנו בכנסת את התיקונים ההכרחיים במערכת המשפט. האלימות כלפיו חצתה כבר מזמן את כל הקווים האדומים, ואני מקווה שרשויות החוק בארץ ובארה"ב ימצו את הדין עם קומץ הטרולים האלימים שמכרסם ביסודות הדמוקרטיה ויעקרו את האלימות מהשורש".
 

ספידי

משתמש מקצוען
ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) כתב: "הירידה לחייו של רוטמן הפכה למכוערת מזמן. ההיצמדות עם מגפון לאוזן של כל אדם, ובמיוחד לאדם דתי בליל שבת, היא נבזית. האלימות והאיומים כלפיו בתקופה האחרונה זה הדבר הכי רחוק ממחאה לגיטימית כלפי נבחר ציבור. תחסכו מכולנו את זעקת הקוזק הנגזל הערב".
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
למרות ההפגנות והאיומים, יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן בצעדת למען ישראל בשדרה ה-5 בניו יורק (חזקי ברוך) .
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מחוץ לכנס של קבוצת בשבע בניו יורק מתכנסת הפגנה נגד הרפורמה המשפטית

4 מפגינים ניסו להכנס לכנס ולהפריע לקראת נאום רוטמן. נחסמו ע״י המאבטחים.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
‏גורמים בטחוניים לינון מגל: ״מפגיני השמאל שכרו 20 חדרים במלון הילטון בניו יורק לצורך המחאה״.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מוטי קסטל: השיחות בבית הנשיא בדרך לפיצוץ: בקואליציה יגישו בעוד יומיים שלל שמות כמועמדים לוועדה לבחירת שופטים כדי להיערך לכל תרחיש. מי שירכז את השמות והבקשות מהסיעות יהיו השר אמסלם ויו"ר הקואליציה כץ. בהיעדר הסכמות הקואליציה תחוקק חד צדדית את סעיף היועמ"שים ועילת הסבירות ותמנה מטעמה 2 נציגים לוועדה לבחירת שופטים.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן:
מאירועי ליל שישי בניו יורק:
1. קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק.
2. הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאישתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות.
3. המאבטחים הזמינו משטרה, תיארנו להם איפה אנחנו, והמשכנו ללכת, כשאנחנו מתעלמים מהמפגינים.
4. באיזשהו שלב המפגינים הבינו שאנחנו לא מתרגשים מהם, ואז הם הצמידו לנו לאוזן מגפון (תקיפה לכל דבר) וצעקו.
5. גם אני וגם המאבטחים אמרנו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק והם המשיכו.
6. אחרי כל האזהרות, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן. לאחר כחצי בלוק הגענו למקום שיכולנו להיכנס אליו ולהמתין למשטרה.
7. המשטרה ליוותה אותי למלון, והאירוע נגמר.
בשולי הדברים, אך בכלל לא בשולי חשיבותם.
העובדה שיאיר לפיד ובני גנץ לא מגנים את המתקפות האלימות על חברי כנסת, ואפילו מעודדים אותם, מעידים יותר מכל דבר אחר שהם הפכו להיות אופוזיציה למדינה.
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
'מעריב': מקורבי נתניהו תוקפים את לוין בשיחות סגורות וטוענים כי הוא "מטרפד את הצעות פשרה שעולות ואת המגעים המסוגלים למנוע את פיצוץ ההידברות".
עוד ב'מעריב': גורמים בסביבת לוין אמרו כי "הכל הולך לפיצוץ. לא רואים הסכמות באופק, ולוין לא ויתר ולא יוותר על הוועדה לבחירת שופטים".
 

Two-Or Music

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הסיעה לראשי האופוזיציה: להפסיק את המשא ומתן על הרפורמה המשפטית בבית הנשיא.

"הניסיון להגיע להסכמה בבית הנשיא רק יחזק את שלטון נתניהו, ויעניק לגיטימציה לכל ההפיכה המשפטית. זאת עזרה לנתניהו בניסיון שלו למסמס את המחאה, ומכה קשה לרצון לכונן חוקה ולהקים בית משפט לחוקה".
הוא פנה ליאיר לפיד ובני גנץ: "אני חוזר ואומר לראשי האופוזיציה, תפסיקו עם המשחק הזה, אתם פשוט פוגעים ביכולת שלנו לערער את שלטון נתניהו ואתם גם פוגעים בסיכוי לא רק לדבר אלא לכונן חוקה בעתיד. כל המהלך הזה של טלאי על טלאי להעביר כמה סעיפים גורם רק נזק".
:ROFLMAO::D:LOL:
 
נערך לאחרונה ב:

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
קשה להיכנס למוח של נתניהו.
הרי את הרפורמה הוא יהיה חייב להעביר באיזשהוא שלב לפני הבחירות הבאות, אחרת אף אחד ממצביעי הימין הקשיח לא יאמין לו עוד. אז האם לא עדיף לו לקבל את כל הצעקות מהשמאל האנרכיסט ולסבול את הקשיים עכשיו, וכשיגיעו הבחירות שאח"כ יוכיח לבוחרים מהימין הרך איך שהרפורמה לא סיכלה את הדמוקרטיה אלא השביחה אותה???!!!
לעומת זה. במקרה שהוא דוחה אותה עכשיו, ואז באם לפני הבחירות הוא ינסה להעביר משהו מזה, גם הימין יהיה מאוכזב מההתנהלות התבוסתנית הנמשכת הזו וגם הימין הרך יהיה עדיין שבוי בקונספציה שהרפורמה היא דיקטטורית ולא תהיה לו כל אפשרות להוכיח אחרת, ואז הוא מפסיד את כלל הקולות הללו (חוץ מאלו שהאידיאולוגיה היחידה שמנחה אותם היא 'רק ביבי' ולא מעניין אותם האם הוא כובש את רמאללה, ג'נין ועזה ומושיב שם את נערי הגבעות, או לחלופין מוסר את ירושלים, תל אביב וראשון לציון לאיראן בתוספת הסכמה לכמה פצצות איראניות שינחתו בארץ בתיאום אתו. הם בכל מקרה יזעקו 'ביבי מלך ישראל')
לשם מה התבוסתנות הזו והשאיפה לגמד את הרפורמה לגודל מזערי שכזה שגם יהיר זחוח לפיד בימים קצת פחות טרופים היה קופץ על כך ועוד מתלונן שלא שינו כלום מהשיטה הדורסנית של הממשל הבג"צי?!
הרי עד עתה לא היה שום דבר שהקואליציה בתה-64 קבעה לאופוזיציה המצומקת על אפה וחמתה של זו השניה. להיפך, בכל דבר עוד נכנענו ועוד הגשנו את הלחי השניה ואת האוזניים לקטיפתם ע"י צרחות חוליגניות בארץ ובעולם.
אלא אם כן, ומזה יש הרבה מה לחשוש שנתניהו החליט שבשבילו 30 שנות ראשות ממשלה מספיקות לו, והוא מעוניין להעביר את השנים הנותרות בשקט תעשייתי (תמים שכמותו, מה שיעשה או שלא, תמיד ירעישו נגדו...) ואולי עוד לבצע פעולה מרחיקת לכת מבחינה ימנית מדינית שתשאיר קצת טעם טוב אצל אויביו (וכנ"ל, זה לא יעזור) ושם של יונה צחורה במדשאות הבית הלבן וברחוב דאונינג. והימין? שישתוק קצת...
דרושים רק כמה חברי כנסת/שרים אידיאולוגים שאינם מלחכי פינכה ולא הגישו עצמם להוות פודלים למר נתניהו, שיבהירו לו את עמדתם ויעמידו אותו על המקום ועל ערכי הימין ועל רצונו לשלוט ולא יתנו לכל גחמה תבוסתנית של ראש הממשלה לנהל את המדינה ואת חבריו השרים.
להודיע ולהבהיר ברגישות ובנחישות כי גמרנו להיכנע ובאם הוא רוצה 64 אצבעות וממשלה מתפקדת, עליו להתחיל ליישם את מה שהוא פימפם לאורך כל מסע הבחירות כשהוא רצה את קולותינו. אחרת אנו מ-ו-ר-ד-י-ם.
ולא לתדרך ולתקוף בשיחות סגורות נגד מי שרק רוצה ליישם את הבטחת הבחירות ורצון השותפים.

קרדיט: אבי קל.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ח״כ אוהד טל (הציונות הדתית): 30 אנשים הגיעו מישראל בטיסות וישנו במלונות יוקרה (מעניין מי שילם את כל זה...) עם משרוקיות, חולצות 'די לכיבוש', שלטי 'בושה' ודגלי פלסטין ליוו אותנו לאורך המצעד בניו יורק. הם עשו קצת רעש אבל זה היה זניח ושולי בים האהדה ודגלי ישראל שהיו שם .
 

פרוגפרוגנדה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
Fx24Ib0X0AMcABr
טוב מאוד השמאל גם יהיה שם כנראה
תתכוננו בכלי התקשורת לכתבות נגד אלימות הימין
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מפגיני 'קפלן' פרצו לועידת ידיעות אחרונות, ולא מאפשרים לשרה עידית סילמן לנאום. סילמן: "אתם לא מפחידים אותי. טוב שהאירוע משודר מול כל המדינה שרואה את ההתנהגות המחפירה שלכם" אותן הפנים שצרחו מול רוטמן באוניברסיטה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה