פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

Two-Or Music

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מיכאל שמש: שאלתי את ח״כ רם בן ברק מי בחר בקארין אלהרר למועמדת לוועדה לבחירת שופטים. האופוזיציה? סיעת יש עתיד? לפיד? ‎האם בכלל התקיים דיון?

התשובה היא: לא
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
טיפשי לעשות מזה 'עניין'
הרי כל השמאל והתקשורת הפוליטית קיצונית זה מה שעושים בחודשים האחרונים:
מדברים על איזה 'תרחיש' אימה מוזר, שכן מותר שיהיה או שמסוכן לעשות צעד כזה
מדברים על זה שוב ושוב וממש 'מנרמלים' את השיח על הצעד ההזוי הזה
ואחרי שבוע-שבועיים מאיימים עם אקדח מעשן עם הצעד הזה
(סרבנות, ביזיון בתי עלמין צבאיים ביום הזיכרון, השקעות, חסימות צירים הזויות, ועוד ועוד)
זה כבר לא ילך יותר מדאי קיצוני כנראה,
אבל לעשות 'עניין' משטות שכזאת זה לא לעניין
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
לפיד המסית הראשי היום בכנסת:
"אתם מדברים על זה שמישהו הדביק מדבקות על האוטו של ח"כ רוטמן? רוטמן הותקף בידי מדבקה. אנו לא מקבלים מכם שיעורים בנימוס".
האלימות הגסה שהיתה שם, וההתפארות ברשתות על חברה שהצליחו לגעת בו, לצעוק לו באוזן וכל מיני דברים הזויים שברור איפה היו מסתיימים לולי האבטחה
ממשיך לפיד לתדלק ולגמד בחוצפה שקרנית הזויה "הותקפת ע"י מדבקה ברכב.."
שמאלני לשמו
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
יו"ר 'המחנה הממלכתי' ‏גנץ: מברך על הודעת יו"ר הכנסת על קיום הבחירות לנציגי הכנסת לוועדה לבחירת שופטים בעוד שבועיים. זוהי אבן דרך חשובה לביצור שלטון החוק.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מיכאל שמש: מזכיר הממשלה העביר מסר לאופוזיציה: ״בלי הסכמות על היועמ״שים לא תקבלו חבר בוועדה והליכוד ימנה שני חברי קואליציה״.
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען
בגדול הוא צודק,
רק יטענו לך,

א. בקפלן - רובם מקומיים.
ב. היום יש עשרות אלפים לפי הערכות המשטרה. בזמנים היותר טובים עד מאה אלף, בפיק אולי מאתיים.
ג. חלק גדול מגיעים ברכבת עד המקום ולכן אין עומסים חריגים.
ד. השטח מכיל יותר אנשים בקלות. כמו שבירושלים העומסים פחות מורגשים.

אבל תכל'ס - תמיד היה ברור שהערכות המארגנים בהפגנות הם פייק.
והעיתונאים פשוט זרקו מספרים שלי קשר.
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
דפנה ליאל: ‏הלחץ מימין מתחדש - מחר אחה״צ תתקיים צעדה גדולה בתל אביב תחת הכותרת ״צעדת המשילות״. אישרו השתתפות: בן גביר, קרעי, ביסמוט, בוארון, גוטליב וקלנר.
 

פרוגפרוגנדה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
א. בקפלן - רובם מקומיים.
גם הבני ברקים מקומיים
ג. חלק גדול מגיעים ברכבת עד המקום ולכן אין עומסים חריגים.
הרכבת הייתה מפוצצת באנשים לכל חלקי הארץ
(אגב במוצ"ש אין רכבת)
ד. השטח מכיל יותר אנשים בקלות. כמו שבירושלים העומסים פחות מורגשים.
הוא לא דיבר על בני ברק אלא על כל גוש דן שהייתה פקוקה אתמול
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ביצוע "64 מנדטים": כעת ברחבי העיר תל אביב, מתוך "צעדת המשילות" של ארגון 'אם תרצו'
בעד הרפורמה.
 

ספידי

משתמש מקצוען
סקר של ׳ערוץ 12׳ מתוך מצביעי ׳הליכוד׳ - ביום שאחרי, מי לדעתך צריך להחליף את נתניהו: ניר ברקת 22%. יוסי כהן 15%. גלנט 9%. יריב לוין 8%. גלעד ארדן 3%. מירי רגב 3% וישראל כץ 2%.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
תקרית חריגה בארה״ב - ׳ווינט׳: יו״ר ועדת החוקה שמחה רוטמן חטף מגפון אמש ממפגינה נגד הרפורמה המשפטית בניו יורק - היא הגישה נגדו תלונה במשטרה.

יקי אדמקר על התקרית בניו יורק:
‏להיצמד לחבר כנסת כשהוא בהליכה ברחוב יחד עם אשתו ולצעוק לעברו קריאות במגפון ללא הפסקה - זאת התקיפה. לא התגובה של רוטמן, ממש לא.

אבי גרינצייג: ‏מגפון באוזן הוא תקיפה פיזית לכל דבר. רק אציל נפש עם קור רוח חריג יסתפק בחטיפת המגפון ולא יכניס אחת ושתיים לתוקף. מקווה שמשטרת ניו יורק תעשה את השאר ותטפל בבריונים שתקפו את ח"כ רוטמן.

אבי רבינא: ‏צריך להיות אציל נפש בשביל להסתפק בחטיפת מגפון ממפגינה אלימה ובריונית שצורחת לך לתוך האוזן ללא הפסקה.

ח״כ טלי גוטליב: ״‏מחזקת את שמחה רוטמן. לצעוק במגפון בסמוך לאדם זו ביריונות ותקיפה לכל דבר. נמאס! כל הכבוד על האינסטינקט המהיר רוטמן. אוי אוי הצביעות של השמאל. תפגינו כאוות נפשכם על כלום או על מזג האוויר. אבל ממש ממש לא תפגעו ב-ד׳ אמותיו של אדם״.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
צבי טסלר: ‏אסור להפקיר את נבחרי הציבור לחסדי הבריונים. אם אנחנו חפצי חיים ונגד הפיכה אלימה, חייבים להקים מליציות אזרחיות שיגנו פיזית על נבחרי הציבור:alien:. המשטרה לא תהיה שם כדי למנוע את האסון
 

ספידי

משתמש מקצוען
ח״כ צבי סוכות: ‏הירידה לחייו של רוטמן הפכה למכוערת מזמן. ההיצמדות עם מגפון לאוזן של כל אדם ובמיוחד לאדם דתי בליל שבת היא נבזית. האלימות והאיומים כלפיו בתקופה האחרונה זה הדבר הכי רחוק ממחאה לגטימית כלפי נבחר ציבור. תחסכו מכולנו את זעקת הקוזק הנגזל הערב.

אמיר איבגי בתיעוד בטוויטר: ‏לא רק נגד שרים וחברי כנסת. אני יוצא מבית כנסת בניו יורק. רודפים אחרי שני מטורללים בקריאות פאשיסט ודגל ישראל ביד.

בצלאל סמוטריץ׳: ״‏אני מבקש לחזק את ח״כ ⁦‪שמחה רוטמן‬⁩ שמוביל וימשיך להוביל בשליחות כולנו בכנסת את התיקונים ההכרחיים במערכת המשפט. האלימות כלפיו חצתה כבר מזמן את כל הקווים האדומים ואני מקווה שרשויות החוק בארץ ובארה״ב ימצו את הדין עם קומץ הטרולים האלימים שמכרסם ביסודות הדמוקרטיה ויעקרו את האלימות מהשורש״.

ח"כ נעמה לזימי פנתה לוועדת האתיקה של הכנסת על שימושו של חה"כ שמחה רוטמן באלימות נגד מפגינה בניו יורק: - "שימוש באלימות נגד מפגינים ומפגינות מכתים את כבודה של הכנסת ופוגע באמון הציבור בח"כים" .
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען

השר מהליכוד: "אשקול התפטרות אם הרפורמה לא תקודם"

השר מיקי זוהר אמר כי ישקול להתפטר מהממשלה במידה והרפורמה המשפטית לא תקודם בכלל. זוהר אמר: "אם אהיה במצב שאני אראה שהרפורמה 'מתה' כמו שאחרים אומרים- אני לא חושב שיש טעם להמשיך להיות חלק מהממשלה"​

השר מיקי זוהר (הליכוד) הצהיר הערב (מוצ"ש) בראיון ל'חדשות 13' כי אם יראה שהרפורמה המשפטית "מתה" ולא תקודם בכלל הוא לא רואה טעם להמשיך ולהישאר בממשלה.
זוהר אמר: "אם אהיה במצב שאני אראה שהרפורמה "מתה" כמו שאחרים אומרים אני לא חושב שיש טעם להמשיך להיות חלק מהממשלה", והבהיר כי ישקול "להתפטר מהממשלה במידה והרפורמה לא תתקדם כלל".
עוד אמר: "אני מבחינתי- תמיד הלכתי לאורך כל השנים שלי אחרי האידיאולוגיה והערכים שלי. אבל אם לא נעשה כלום בשביל מה נבחרנו" תהה השר הבכיר.
על האפשרות ששר המשפטים יריב לוין יתפטר אמר: "אם יריב לוין יתפטר, הנזק שייגרם למחנה הימין ולליכוד הוא נזיק אדיר מאוד שיהיה קשה לתקן".
לדבריו, "יריב לוין נתפס כאידיאולוג אמיתי שמאמין בדרכו. זה יהיה מחיר יקר מאוד שהמחנה שלנו יצטרך לשלם"
בחדרי חרדים
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען

משטרת ניו יורק סגרה את התלונה נגד רוטמן

משטרת בניו יורק הודיעה הלילה כי סגרה את התלונה שהגישה המפגינה הישראלית שהטרידה את ח"כ שמחה רוטמן שחטף ממנה בתגובה מגפון, בנימוק: "לא היו פציעות נראות לעין"​

משטרת בניו יורק הודיעה הלילה (ראשון) כי סגרה את התלונה שהגישה מפגינה שהטרידה את ח"כ שמחה רוטמן שחטף ממנה בתגובה את המגפון בליל שישי.
בהודעת המשטרה נכתב כי "התלונה הוגשה על תקרית שאירעה בשדרות מדיסון, בידי אישה בת 33 שאמרה כי 'גבר המוכר לה משך את המגפון שהיה על צווארה ונהג בתוקפנות, כשהוא מרגיז את הקורבן'. לא היו פציעות נראות לעין. התלונה נסגרה".
יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן התייחס הבוקר לאירוע חטיפת המגפון מידי מפגינה שמחתה באוזנו נגד הרפורמה המשפטית בניו יורק ואמר "קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן".
רוטמן כתב בפייסבוק: "מאירועי ליל שישי בניו יורק: קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק. הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאישתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות.
המאבטחים הזמינו משטרה, תיארנו להם איפה אנחנו, והמשכנו ללכת, כשאנחנו מתעלמים מהמפגינים. באיזשהו שלב המפגינים הבינו שאנחנו לא מתרגשים מהם, ואז הם הצמידו לנו לאוזן מגפון (תקיפה לכל דבר) וצעקו.
גם אני וגם המאבטחים אמרנו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק והם המשיכו. אחרי כל האזהרות, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן. לאחר כחצי בלוק הגענו למקום שיכולנו להיכנס אליו ולהמתין למשטרה".
בחדרי חרדים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה