פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

שועל ספרות.

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עוד אחד שלא מצליח להתרומם מאיפה שהוא נמצא...
כמובן שדברתי על ביטן שלא מצליח להתקדם בקרב בוחרי הליכוד הקלאסיים אלא רק בליכודניקים החדשים ולכן הולך למקומם האמיתי של אלו בשמאל החדש.
 

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען
זה האשכול המתאים?
בעקבות המאבק של השמאל נגד העברת התקציב
היום בבוקר מפגינים הפגינו תחת ביתו של השר גולדקנופף,
וכאות מחאה זרקו שטרות של 200.
(דוסינייעס)
למה לא עדכנו אותי לפני כן?
הייתי רץ לתפוס...
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
קריקטורת שנאה
FwPNp_aWYAAuRAx
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה

ההפגנות הבוקר בגאולה: מפגיני 'אחים לנשק' לאברך חרדי: "אתה לא יהודי"; החרדי: "אתם שונאים אותי בגלל הלבוש"

בתוך בליל ההסתה כנגד הציבור החרדי, על ידי מיעוט חילוני שהגיע להפגין הבוקר בשכונת גאולה בירושלים, בלט במיוחד, יהודי חסידי שהגיע להתווכח עם המפגינים והותיר אותם ללא מענה, כאשר אימת אותם עם שנאתם העזה לחרדים, רק בשל היותם חרדים | צפו (חרדים)


עשרות אנשי מחאת 'אחים לנשק' הגיעו הבוקר (שלישי) לרחוב בו מתגורר שר השיכון, יצחק גולדקנופף, בשכונת גאולה בירושלים, אך ויכוח אחד בן יהודי חסידי למפגינים היה בולט במיוחד.
המפגינים הגיעו הבוקר לשכונה החרדית כדי לעורר פרובקוציות מיותרות, תוך ניסיון גס, להכניס את הציבור החרדי לתוך הקלחת סביב הויכוח על הרפורמה המשפטית.

המפגינים אף השתמשו בניחוחות אנטישמיים בולטים, כאשר פיזרו שטרות כסף וצעקו בגרונות ניחרים, כנגד האחים החרדים שלהם.
המפגינים לאברך חסידי שהגיע למקום: "כמה אנשים כמוך היו בצבא, כתוב בתורה, לא תעשה מלאכה ולהתפרנס מהצדקה, הרי זה חילול השם, אתם לא יהודים, אתם מחללים את השם, אתם משנים את הערך של התורה".
החרדי: "מה אני עשיתי לכם? אני עשיתי צבא שלוש שנים, למה אני לא יהודי, תדברי?".

המפגינים: "לא העיקר אדם מול המקום, אלא אדם מול חברו, אתם לא מתגייסים לצבא. אתם פוגעים בנו".

החרדי: "הייתי בצבא, אני מפרנס 27 משפחות, התגייסתי לצבא, אתם ניזונים משקרים שמספרים לכם, השם שלי הוא אברהם בן מלך, אני חסידי וגדלתי כחסיד".

המפגינים: "כמה כמוך יש? זה לא מספיק, כמה מפרנסים יש כמוך, אתם שומרים על הקהילה שלכם, לא עובדים ולא מתגייסים".

המפגינים: "אתה איש טוב, אני אוהב אותך, אבל כל הפוליטיקאים שלכם לא".

החרדי: "אתם ניזונים משקרים, אנחנו אוהבים אתכם, אני אוהב אותך כמו שרני אוהב את החבר החרדי, אתם שונאים אותי כי אני נראה יהודי, אני אף פעם לא באתי להפגין אצלכם, למה אתם מגיעים לפה?".

 

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען
מישהו יודע אילו כבישים מתוכננים להיסגר?
אני צריך להגיע הערב לב"ב (ברכב פרטי)
 

Two-Or Music

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן

המגעים בבית הנשיא: נתניהו הניח הצעת פשרה ללא ידיעת לוין

הפרשן הפוליטי מתי טוכפלד מדווח היום (חמישי) בעיתון 'ישראל היום':
ראש הממשלה בנימין נתניהו עקף את שר המשפטים יריב לוין והורה לצוות המשא ומתן מטעם הקואליציה הדן ברפורמה המשפטית עם נציגי האופוזיציה בבית הנשיא, להציע הצעת פשרה מבלי שתעבור דרך שר המשפטים. הצעה שלוין מתנגד לה.

רוב הסיכויים הם שגם הצעה זו, כמו כל היתר, תידחה על ידי הצד השני. גם אם לווין יישאר בתפקידו לצד נתניהו, נראה כי הפערים בין השניים התרחבו ללא יכולת צמצום. בסביבתו של לוין רואים בחוסר ההתחייבות של נתניהו אות וסימן לכך שהוא מחפש את הדרך לרדת מהרפורמה, או לפחות מעיקריה.
 
נערך לאחרונה ב:

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
הכתבת הפוליטית של ynet מביעה הסתייגות מן ההפגנות וההסתה נגד החרדים על רקע הכספים הקואליציוניים: "רובם חיים בצניעות יוצאת דופן מבחירה ושמחים בחלקם באופן שאפשר רק לקנא בו" | סמוטריץ' בירך על דבריה | העיתונאי אביעד גליקמן: "מאיפה את יודעת שהם שמחים בחלקם שצריך לקנא בהם?"

31fc440684c4509abfe3.jpg

ברקע ההסתה הגוברת נגד המגזר החרדי כששיאה בא לידי ביטוי בהפגנה ארסית במיוחד שערכו אמש (רביעי) אנשי שמאל בעיר בני ברק שבה מחו נגד הכספים הקואליציוניים שהובטחו לחרדים, הכתבת הפוליטית של אתר ynet מורן אזולאי, מביעה תמיכה מפתיעה בחרדים ויוצאת נגד ההסתה.

"החרדים לא בוזזים ולא עושקים", היא כותבת. "רובם חיים בצניעות יוצאת דופן מבחירה ושמחים בחלקם באופן שאפשר רק לקנא בו". היא מציינת כי "טיולי תענוגות בחו״ל לא מעניינים אותם, גם לא מסעדות פאר ומסעות שופינג".

לדברי אזולאי, "אפשר להתווכח ולבקר סביב סוגיית החברה היצרנית ושוויון בנטל. אבל עושק וחזירות כמו שמייחסים להם פה -לא ולא". רבים תקפו את העיתונאית על תמיכתה בציבור החרדים אך אחרים בירכו אותה על צעד המפתיע.

עיתונאי ערוץ 13 אביעד גליקמן, שידוע בדעותיו הקיצוניות נגד חרדים, הגיב לדבריה: "למה את חושבת שחילוניים צריכים לקנא על כך שחרדים שמחים בחלקם? מאיפה את יודעת שהם שמחים בחלקם שצריך לקנא בהם? אמירה ממש ממש מוזרה".

גליקמן הוסיף: "לעשוק את הקופה הציבורית כדי לקחת לישיבות זה בהחלט עושק וחזירות, גם אם זה לא למסעדות פאר ושופינג, אלא לתקציבי ישיבות".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' הגיב על דבריה: "תודה על זה מורן. קצת שפיות בתוך ים של תקשורת רעילה ומסיתה". חבר מפלגתו אוהד טל כתב: "תודה מורן. קצת שפיות". עיתונאי 'בחדרי חרדים' יענקי פרבר הגיב לאזולאי: "אֲחֹתֵנוּ אַתְּ הֲיִי לְאַלְפֵי רְבָבָה תבורכי מפי עליון".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יוסי יהושוע: הרמטכ״ל הרצי הלוי מאשר היום: “בחודשיים האחרונים אנחנו ב-95 אחוזי התייצבות מילואים לאימונים. זה אחוז מאוד מרשים והוא מחמם את הלב. זה לא מובן מאליו.״
רק אציין שהנתונים הללו בד"כ הם באזור ה 80%...
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
רה"מ נתניהו ל׳ערוץ 14׳: "זהו שחר של יום חדש. יום טוב לאזרחי ישראל. הרפורמה המשפטית תחזור. הקואליציה תהיה פה 4 שנים".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
חגי סגל: ‏נתניהו לא באמת מתכוון להעביר את הרפורמה בקרוב, ובאופוזיציה שמסתערת עליו בגלל מה שאמר הבוקר לא באמת חוששים שהוא יעביר, רק רוצים לתדלק מחדש את הפגנות קפלן המתכווצות.
 

ספידי

משתמש מקצוען
סקר מנדטים חדש ב׳ערוץ 13׳: ׳המחנה הממלכתי׳ 29. ׳הליכוד׳ 25. ׳יש עתיד׳ 18. ש״ס 9. יהדוה״ת 7. רע״מ 6. חד״ש 5. ׳הציונות הדתית׳ 5. ׳עוצמה יהודית׳ 4. ׳מרצ׳ 4. בל״ד 4 ו׳ישראל ביתנו׳ 4.
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה

קבלת פנים סוערת באוניברסיטת ת"א לרוטמן, שאמר למפגינים: "מה לעשות, מוגבלים"

יו"ר ועדת החוקה הגיע לכנס על המהפכה המשפטית, וזכה לקבלת פנים "חמה" בדמות צעקות, חסימות וקריאות "דמוקרטיה". רוטמן, אחד ממובילי התוכנית, לווה באבטחה כבדה. מאות הקיפו את הבניין וניסו למנוע את כניסתו - ועשרות הפגינו בתוכו, הוא השיב להם: "אין יכולת אינטלקטואלית, אז צועקים?".​


הרכב של רוטמן

1685272916086.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
גורם בכיר בקואליציה ל׳חדשות 14׳: "אם לא תהיינה הסכמות עד ה14 ביוני - נמנה 2 נציגי קואליציה לועדה לבחירת שופטים".

עמית סגל ב'ערוץ 12': הקואליציה בדרך להחלטה שתשאיר את הוועדה לבחירת שופטים במתכונתה הנוכחית, ולא תפעל למנות שני חברים מטעמה לוועדה.
:unsure:
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה