בטחוני הרוגה ופצועים בפיגוע קטלני בבאר שבע

מסקרה

משתמש מקצוען
יו"ר רע"מ מנסור עבאס:
היום בוצע פשע נתעב בבאר שבע נגד אזרחים חפים מפשע, אנו מגנים את הפיגוע במיוחד שהמבצע אזרח ערבי מהפזורה בנגב. זו לא דרכם של האזרחים הערבים שידעו לגלות מחויבות אזרחית ערכית וחוקית וסלדו מכל סוג של אלימות ודחו כל ניסיון לגרור אותם להשתתף במעשי אלימות פוליטית.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
הודעת גינוי פורום ראשי הרשויות הבדואיות בנגב:
מגנה בחריפות, ומביע זעזוע עמוק ובגינוי בעקבות הפיגוע הרצחני שהתרחש היום בתחנה המרכזית בבאר שבע. מעשים כאלה אינם משקפים בשום צורה את ערכינו האנושיים והדתיים ,

והם עומדים בסתירה מוחלטת לעקרונות החיים המשותפים והשלום שאנו שואפים אליהם.

אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחת הנרצחת , ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. אנו מדגישים כי אלימות וטרור אינם ניתנים להצדקה בשום תנאי או עילה, וקוראים להגברת שיתוף הפעולה והלכידות במאבק נגד מעשים מן הסוג הזה .

אנו בפורום ראשי הרשויות הבדואיות בנגב חוזרים על מחויבותנו להמשיך לעבוד למען חיזוק ההבנה בין כל חלקי החברה, ולפעול להשגת ביטחון ושלום לכולם. בנוסף, אנו קוראים להימנע מהכתמת החברה הבדואית כולה בעקבות מעשים אלו, ולמנוע מכל גורם קיצוני כל שהוא לנצל את המצב להעמקת הקרע ולזריעת פילוג בין שני העמים.

בכבוד רב, פורום ראשי הרשויות הבדואיות בנגב בשמם: טלאל אלקרינאוי ראש עיריית רהט
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai

פרטי מחבל המלאים: אחמד סעיד סלימאן אלעוקבי, בן 29, תושב עוקבי (סמוך ללקיה), אזרח ישראלי. המחבל בעל רישום פלילי

 

אם לא תשאל איך תדע

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
הותר לפרסום

משטרת ישראל ומשמר הגבול
מודיעים בצער ויגון רב על נפילתה של סמ"ש שירה חיה סוסליק ז״ל סיירת במג״ב דרום, אשר נפלה בהתקלות עם מחבל בפיגוע שארע היום בתחנה המרכזית בבאר שבע.
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
׳ויינט׳:
עובדי סניף מקדונלד'ס בתחנה המרכזית באר שבע, שמחוצה לו התבצע הפיגוע שבו נהרגה צעירה כבת 20 ונפצעו שמונה נוספים, התחבאו במקפיא במהלך הירי.
מנהלת הסניף תרין יעקבוב סיפרה:
״היינו בתוך הסניף ושמענו יריות. ראינו את המחבל עם רובה, נכנס ומנפץ את כל הזכוכיות. סגרנו את הדלת והיינו עם שני חיילים ואזרחית בתוך המקפיא. החזקנו את הדלת שלא ייכנס וחיכינו רבע שעה עד שיכולנו לצאת. בדרך ראינו פצועים״.
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
אבישי גרינצייג:
בהמשך להודעת השב״כ על כך שלמחבל מהפיגוע בבאר שבע אחמד אלעוקבי יש רישום פלילי - המחבל הורשע לפני 3 שנים בעבירת ניסיון לקבל דבר במרמה כאשר ניגש למבחן פסיכומטרי במקום סטודנט אחר. אך נתפס במהלך המבחן. הוא עבד בהכנת תלמידים לפסיכומטרי. נגזרו עליו 200 שעות לתועלת הציבור.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה