הרבה סובב לי את היד 3 פעמים ומשך לי באוזן

אבי1000

משתמש רשום
חברה התגובות של חלק מכם פשוט מחיפירות.
אני בכתה ג חטפתי מכות מהרב שלי על ללא עוול בכפי כיום בגיל 20 זה עדיין צרוב בי עד כאב דמינו את עצמכם חוטפים מכות ו-וולקאם תתחילו להתדיין על זה במבט אחר.
היום רוב המורים בציבור החרדי נשלפים ישירות מהכולל ללא הכשרה מינימלית לעבודה עם ילדים/חינוך מיוחד.ואלה שכן עברו הכשרה זה רק של כמה חודשים.
 

מקופלת

משתמש מקצוען
נכתב ע"י אבי1000;2407827:
היום רוב המורים בציבור החרדי נשלפים ישירות מהכולל ללא הכשרה מינימלית לעבודה עם ילדים/חינוך מיוחד.ואלה שכן עברו הכשרה זה רק של כמה חודשים.

להיפך!
פעם לא היו הכשרות.
בעלי מלמד, (שלא נותן מכות- למי שמתעניין, אבל טוען שכן היה צריך לתת- למי שעוד יותר מתעניין...) וכל המלמדים בת"ת עברו הכשרה של 3 שנים.
 

נתין

משתמש פעיל
עוברים לשלב המסקנות:
- לילדים שלי אסור להרביץ. (אני יודע להפוך שולחנות).
- את המופרעים של השכן חייבים לחנך (במכות כמובן).
 

rivi y

משתמש פעיל
רבה שנותן מכוות לילד לא ראוי להיות רבה !!!
ופה זה גם לא היה סתם מכות זה היה התעללות אכזרית ופורקן יצר בכעס על גוזל עולל
חסר ישע בושה וחרפה !!! רבי שלא מסתדר עם התפקיד שיגיד אוקיי אני לא מתאים לזה וילך
הביתה ,אין שום הצדקה תורנית ,או הלכתית או חינוכית ,לסיפור כזה וגם לא חוקית
ואם הרבי לא בא להתנצל בפני הילד תדאגו להגיש עליו תלונה לא לעבור על הסיפור הזה
בשתיקה בשום אופן
 

מאיר גולן

משתמש רשום
נכתב ע"י נתין;2407810:
סיפור אמיתי:
בכנס הנחיה למלמדים דיבר איזה פרופסור חילוני על שיטות חינוך, לדבריו צריך להכיל הפרעות מהילדים ולא להתייחס.
אחד המלמדים רצה לבדוק אותו, לקח כיסא ריק שעמד לידו והתחיל להזיז אותו הלוך ושוב.
המרצה ביקש להפסיק את הרעש אבל המלמד המשיך עם החריקות.
המרצה התחיל לצעוק שיהיה שקט! והמלמד ממשיך להרעיש....
בסוף הוא קם בחמת זעם ויצא.
נאה דורש נאה מקיים.....

זה רק מוכיח שזה לא חכמה לדבר על מעשיהם של אחרים בלי להיות במקום שלהם
מה שנקרא אצלנו אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו

ויש הורים רבים,
שאין להם שלושים ילדים, כמו שמחנך צריך לשלוט על כיתה,
וגם הם מרביצים הרבה פעמים לילדים שלהם.

להם מותר,
אבל שהמחנך יסביר בנועם,

זה יעבוד לו,
בטוח.
 

יוסף שטיין

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
רוב התגובות פה הן נטו אומנצליות.
סתם עצבים.
ללא נתונים, וללא שמיעת הצד השני.
חבל על האשכול המיותר הזה.

ודרך אגב סיפר לי רבה' אחד שאבא של אחד מהילדים המופרעים והאלימים בא לתת לו מכות בחיידר על שנתן סטירה לילד שלו, היינו האבא אלים ונותן מכות, הילד אלים נותן מכות, רק לרבה' אסור לתת סטירונת.
 

אבי1000

משתמש רשום
אני רואה שהציבור החרדי דיי סלחן לאלימות ושות'
אז יופי תנו למורים להחפיץ את הילד שלכם. להפוך אותו למקור לפורקן לחשקים ותסכולים.
 

אקורד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נכתב ע"י מקופלת;2407835:
להיפך!
פעם לא היו הכשרות.
בעלי מלמד, (שלא נותן מכות- למי שמתעניין, אבל טוען שכן היה צריך לתת- למי שעוד יותר מתעניין...) וכל המלמדים בת"ת עברו הכשרה של 3 שנים.

לא בדיוק,

בחיידר שבעלי מלמד,
הוא חייב להסתיר את זה שהוא לומד,
המנהל שלו נגד,
 

טברייני

משתמש מקצוען
נכתב ע"י אבי1000;2407827:
חברה התגובות של חלק מכם פשוט מחיפירות.
היום רוב המורים בציבור החרדי נשלפים ישירות מהכולל ללא הכשרה מינימלית לעבודה עם ילדים/חינוך מיוחד.ואלה שכן עברו הכשרה זה רק של כמה חודשים.

שלא לדבר על מורות בבתי ספר שם זה יותר גרוע, קצת/הרבה פרוטקציה וזהו, לא הכשרה ולא ידע!
 

נ פלוס

משתמש מקצוען
ב"ה בחיים לא קבלתי מכות ממורה. אבל מילה שקבלתי ממורה בכתה ז' אני לא אשכח בחיים!!
זה היה תקופה מאוד קשה בבית- אחותי הגדולה טסה לחול עם ההורים שלי (בעיה רפואית) ואני ניהלתי את כל הבית לבד!! כביסות / בישולים הכל הכל!!!
יום אחת סוף סוף ב11:30 בצהריים סיימתי לסדר... לבשל.... לקפל..... ואני לוקחת את התיק שלי לכוון בית הספר. אני נכנסת לכתה השעה 12 והמורה מקבלת אותי ככה "צהוריים מעולים חיה!! (שם בדוי) יפה שקמת כבר! כל הכבוד!! תשבי על מקומך!!"
אני חייבת לציין שהמורה ידע מה הלך.... אמא שלי דברה איתה.....
-ועד היום אני לא מסוגלת לסלוח לה על זה!! (כן ואפילו עכשיו יורד לי דמעות להיזכר בזה....)
 

קריאייטיבית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני חוזרת שוב ומסבירה מה כתבתי לעיל.
המכה נועדה בשביל התלמיד
ולא בשביל המלמד.

אם המלמד מחטיף מתוך לחץ/עצבים/חוסר אונים או כל מצוקה אחרת
הוא לא ראוי להיות מחנך. נקודה.
אבל אם הוא נותן סטירה בשביל הילד, והכעס הוא על פניו בלבד
זה כן דבר שמתקבל על הדעת.

ואם אני חושבת על השורש ואיפה הכל מתחיל ונגמר
אז מחנך טוב חייב להיות חכם, ורגיש.
שילוב של אסרטיביות , אדיבות וחכמה.
שיהיה אוהב, ודואג לא את עצמו אלא את תלמידיו, סוג של בגרות נפשית....
לא יודעת למה, אבל קשה לי קצת להגדיר למה אני מתכוונת במדויק.
בכל מקרה, אם יש בו השילוב של התכונות הללו (ובהחלט אפשר לפתח אותן)
הוא גם לא יגיע להתפרצות.

אבל אם הוא חסר אחד מהנתונים האלו, הוא יסבול מהתלמידים והתלמידים יסבלו ממנו..
 

ניוזמן

משתמש פעיל
ואני חושב שזה מאד תלוי לפי הילד יש ילדים רגישים מאאד ובדרך כלל הם גם לא מפריעים הרבה [אם כי יש הרבה שהם מופרעים וגם מאד רגישים] להם צריך לחשוב כמה וכמה פעמים לפני מכה וק"ו לפני מילה פוגענית יתכן והם יזכרו את זה ל70 השנים הבאות

אך יש הרבה ילדים עם עור חזק מחוספסים שחוץ ממכה כואבת" במיוחד הם לא מבינים שפה אחרת

זה צריך להיות מאד בשיקול דעתו של המלמד !

יש קבוצות אוכלוסיה שאם הרבה לא מפגין כח ועוצמה ושהוא יכול גם לתת לפעמים מנה הגונה אזי יתפכרש אצל הילדים כחולשה ומכאן הדרך לניצול ע"י הילדיםקרובה מאדד וכל החינוך הלך
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה