הרבה סובב לי את היד 3 פעמים ומשך לי באוזן

יפה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מזעזעעעעעעעעעע!
אחרי הצהרים?
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
כל מה שצריך זה איום קטן שבפעם הבאה זה לא יעבור בשתיקה.
 

פרגית

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
באחד החיידרים הגדולים נלקחו עכשיו לחקירה במשטרה המנהל המפקח וכו' כיון שילד התלונן על מכות.....
איום יעזור מאד!!
 

לבן

משתמש סופר מקצוען
לטפל מיידית.

לגשת להנהלה.

לבדוק עם רב האם מותר לאיים על פנייה לרשויות.

אם זה מקרה חוזר ועוד רבס מתנהגים ככה וההנהלה לא מתייחסת- להעביר חיידר. (אני עשיתי את זה, וזה הוכיח את עצמו כפעולה מאד נבונה, למרות שזה לא קל).


כל הדיונים לעולם לא מול או בנוכחות הילד.
 

רחליR

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
לטפל מיידית
זה נשמע מזעזע!! שהרבה מודה בזה ומאשר את מה שעשה כדבר נכון
אם תיהיה לו חשיבה חיובית על הילד הוא ידע גם למצוא את הדרך איך ללכת איתו
"אף פעם ילד הוא לא רע, רע לילד! "
 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
מבין את הזעזוע, ואם הילד שלי יקבל מכות בחיידר הרב'ה יקבל ממני מכות....
אבל!
צריך לדעת שהרבה דורות גדלו והתחנכו לתפארה בשיטות האלו (חס וחלילה אם מישהו ישתמש בדור שלנו עם מלוא השיטות שלהם!!!), וגם אנחנו בעצמנו לפעמים לפעמים במקרים ממש ממש קיצוניים הגובלים בסיכון חיי אדם וסכנה לשלום האנושות משתמשים קלות בידיים, אז עם כל הזעזוע (כי לסובב 3 פעמים זה ממש מוגזם כשמספיקה פעם אחת.... אלא אם כן מקבלים את ההצהרה של הילד בניכוי ריביות ותוספות), המכות שאני קיבלתי בחיידר, וקיבלתי בשפע, ממש ממש לא הזיקו לי!!
חלק גדול מהטראומה של הילד מהמשיכה באוזן נובעת מהתגובה של אמא שלו.
וכן, אני מודע שהרגזתי עכשיו הרבה אנשים וגם צלצולים לא אקבל, אבל חלק מסויים מהגישה של הזעזוע העמוק לא מגיע מתוך תוכו של הציבור החרדי.
ועוד הערה קטנה:
כל דבריי אמורים כשהמכה היא הדרך האחרונה שנותרה כדי להעמיד את הילד על הדרך הישרה, ובשום אופן לא בתור ענישה!! (למרות שחלק מהשיטות לענישה שהיא לא בידיים הם יותר גרועות ממכות).
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
אולי הילד עבר את הגבולות?
לא שזה מותר, אבל לפעמים יש ילדים שבא לך להחטיף להם, אחרת לא ירגעו.
אם זה חד פעמי, הייתי אומרת לרב שאני לא מוכנה לכך פעם הבאה שאם הוא לא מצליח להתמודד, שיקרא לעזרה.
ולגבי הפעם הנוכחית, יכול להיות שהילד גמר אותו.
במיוחד שאת מתארת שהוא עם קשיי קשב, בטח קפץ לו על כל הפיוזים.

אני חושבת שחלק מהחינוך של ההורים, זה גם לדאוג שילד לא יתעלל ברבי.
ובמקביל שהרבי לא יתעלל בילד.
 

יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
זה מה שבאתי לכתוב..
בעלי חטף מכות עם מקל או חגורה מהמלמד - רק התחשל.
אבל אם זה אכן היה קורה לבן שלי זה לא היה עובר בשתיקה - ברור!!
 

יחשבאף

משתמש מקצוען
נכתב ע"י תותח שיווקי;2407199:
מבין את הזעזוע, ואם הילד שלי יקבל מכות בחיידר הרב'ה יקבל ממני מכות....
אבל!
צריך לדעת שהרבה דורות גדלו והתחנכו לתפארה בשיטות האלו (חס וחלילה אם מישהו ישתמש בדור שלנו עם מלוא השיטות שלהם!!!), וגם אנחנו בעצמנו לפעמים לפעמים במקרים ממש ממש קיצוניים הגובלים בסיכון חיי אדם וסכנה לשלום האנושות משתמשים קלות בידיים, אז עם כל הזעזוע (כי לסובב 3 פעמים זה ממש מוגזם כשמספיקה פעם אחת.... אלא אם כן מקבלים את ההצהרה של הילד בניכוי ריביות ותוספות), המכות שאני קיבלתי בחיידר, וקיבלתי בשפע, ממש ממש לא הזיקו לי!!
חלק גדול מהטראומה של הילד מהמשיכה באוזן נובעת מהתגובה של אמא שלו.
וכן, אני מודע שהרגזתי עכשיו הרבה אנשים וגם צלצולים לא אקבל, אבל חלק מסויים מהגישה של הזעזוע העמוק לא מגיע מתוך תוכו של הציבור החרדי.
יש הבדל גדול בין סטירה קלה שגם אני מבינה שלפעמים אין ברירה אלא לתת לבין מה שמדובר פה.
הבן שלי בכיתה ג' סיפר שהמנהל קרא לילד אחד כמה פעמים שיבוא אליו והוא לא הגיע ולאחר מכן כשבא בעצמו אל הכיתה כדי לקחת אותו הוא נתן לו סטירה.
זה דבר שמקובל עלי, לפעמים ילד צריך לקבל דברים כאלה.
אבל! התגובה של הרבה מאוד לא מקובלת!!! האם יש רבהס אחרים שמתלוננים? לא!!!
לומר כזה דבר זה פשע איום ונורא ורבה כזה לא יכול להיות רבה בשום פנים ואופן!!!
מה זה נראה אותך מתמודדת עם הילד? האמא מתמודדת איתו יום יום!!!
ואתה המלמד גם אמור להתמודד איתו ויש דרכים!!!
 

רחליR

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י תותח שיווקי;2407199:
מבין את הזעזוע, ואם הילד שלי יקבל מכות בחיידר הרב'ה יקבל ממני מכות....
אבל!
צריך לדעת שהרבה דורות גדלו והתחנכו לתפארה בשיטות האלו (חס וחלילה אם מישהו ישתמש בדור שלנו עם מלוא השיטות שלהם!!!), וגם אנחנו בעצמנו לפעמים לפעמים במקרים ממש ממש קיצוניים הגובלים בסיכון חיי אדם וסכנה לשלום האנושות משתמשים קלות בידיים, אז עם כל הזעזוע (כי לסובב 3 פעמים זה ממש מוגזם כשמספיקה פעם אחת.... אלא אם כן מקבלים את ההצהרה של הילד בניכוי ריביות ותוספות), המכות שאני קיבלתי בחיידר, וקיבלתי בשפע, ממש ממש לא הזיקו לי!!
חלק גדול מהטראומה של הילד מהמשיכה באוזן נובעת מהתגובה של אמא שלו.
וכן, אני מודע שהרגזתי עכשיו הרבה אנשים וגם צלצולים לא אקבל, אבל חלק מסויים מהגישה של הזעזוע העמוק לא מגיע מתוך תוכו של הציבור החרדי.
אין שום סיבה שמצדיקה הרמת יד!
"חנוך לנער על פי דרכו" צריך לדעת איך ללכת עם כל ילד
ואם נאמין בילד ונחשוב עליו חיובי לא נגיע למצב כזה!
 

ח. שושני

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י רחליR;2407207:
אין שום סיבה שמצדיקה הרמת יד!
"חנוך לנער על פי דרכו" צריך לדעת איך ללכת עם כל ילד
ואם נאמין בילד ונחשוב עליו חיובי לא נגיע למצב כזה!

אני מבינה שעמדת פעם מול כיתת בנים....:mad:
 

רחליR

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
לא צריך להגיע להרמת ידיים כלל וכללל
שום דבר לא מצדיק הרמת יד!
מדבר כזה נכנס פחד לילד
ושילד בפחד הוא לא יכול ללמוד המוח ננעל!

זה גרוע ביותר!!
 

יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לפעמים ילד צריך סטירה כדי להתאזן...
לא סתם נאמר חוסך שבטו שונא בנו.
ואם המלמד אוהב את התלמידים הסטירה לא תכניס שום פחד בילד, רק קצת תנער אותו, ותחזיר אותו למסלול.
 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
לא צריך לעמוד מול כיתת בנים, מספיק שיש כמה בנים שובבים ואנרגטיים בבית. חלק מהמגיבים פה לא התמודדו עם דבר כזה מעולם....
אמי שתחי' גידלה 10 בנים מופרעים אחד אחד, ומקומה בגן עדן מובטח מזמן. נראה מי מתמודד עם זה רק עם מילים מחזקות ושיחות מוטיבציה....
 

רחליR

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י חחח;2407213:
אני מבינה שעמדת פעם מול כיתת בנים....:mad:

יש לי נסיון רב בחינוך אף פעם לא שמעתי על כזה דבר
ולא אמורים להגיע למצב כזה!
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
מורה אחד התקשר להורים מיד בתחילת שנה שהילד שלהם מפריע.
אמר לו האב: כשהוא הפריע לי בחופש לא התקשרתי אליך, נכון?
עכשיו אל תתקשר אתה אליי;).

כמקרה חד פעמי, זה לא מזעזע אותי.
בתור אמא, הייתי מאד מתעצבנת, אבל אם המורה אומר שהוא מתקשה לשלוט עליו, צריך לבדוק מה אפשר לעשות כדי שהילד לא יעבור את הגבולות.
וכך הרב לא יצטרך להגיע לקצה גבול היכולת שלו.
 

אחת מאלף

משתמש רשום
מצטערת, שום דבר לא מתרץ אלימות פיזית לילד. שום דבר.
ראשית רק נחשוב איזה מושג חינוכי מקבל הילד (לפתור בעיות במכות)
איך הדמות החינוכית יורדת לאפס בפניו, ובפעם הבאה שהר'בה יטען על הקול קול יעקב...
ומה קורה עם החברים הצופים.
גם כשילד עובר גבולות,
גם כשדורות קודמים התחנכו לתפארה או שלא, באלימות,
זו לא הדרך עכשיו בשום צורה.
אחר כך מתפלאים למה הילדים מתנהגים ככה.
הילד שלי התחיל לדבר בצורה חצופה, ולמרבה הצער התברר לי שככה מדבר איתם המפקח, ומה יעשה הבן.
חברה מספרת על ילד שהתחיל לצבוט ולשאלתה למה, הראה לה יד כחולה מצביטות.
אני ניגשתי עם הבהרה לחובת דיווח מיידית.
זה לא רק עבורכם, זה עבור כולם, והחברים של כולם, והחברה כללית.
אסור לעבור על זה בשתיקה.
 

מקטעים

עימוד שמזמין לקרוא
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נכתב ע"י תותח שיווקי;2407199:
מבין את הזעזוע, ואם הילד שלי יקבל מכות בחיידר הרב'ה יקבל ממני מכות....
אבל!
צריך לדעת שהרבה דורות גדלו והתחנכו לתפארה בשיטות האלו (חס וחלילה אם מישהו ישתמש בדור שלנו עם מלוא השיטות שלהם!!!), וגם אנחנו בעצמנו לפעמים לפעמים במקרים ממש ממש קיצוניים הגובלים בסיכון חיי אדם וסכנה לשלום האנושות משתמשים קלות בידיים, אז עם כל הזעזוע (כי לסובב 3 פעמים זה ממש מוגזם כשמספיקה פעם אחת.... אלא אם כן מקבלים את ההצהרה של הילד בניכוי ריביות ותוספות), המכות שאני קיבלתי בחיידר, וקיבלתי בשפע, ממש ממש לא הזיקו לי!!
חלק גדול מהטראומה של הילד מהמשיכה באוזן נובעת מהתגובה של אמא שלו.
וכן, אני מודע שהרגזתי עכשיו הרבה אנשים וגם צלצולים לא אקבל, אבל חלק מסויים מהגישה של הזעזוע העמוק לא מגיע מתוך תוכו של הציבור החרדי.
ועוד הערה קטנה:
כל דבריי אמורים כשהמכה היא הדרך האחרונה שנותרה כדי להעמיד את הילד על ההדרך הישירה, ובשום אופן לא בתור ענישה!! (למרות שחלק מהשיטות לענישה שהיא לא בידיים הם יותר גרועות ממכות).
קשה לשמוע על המושג מכות, לי זה מתפרש ישר כענישה שלא מתוך חשיבה ואהבה לילד.שלא נדבר על כעס ואי שליטה עצמית...
אצלינו נוהגים לאמר "עונש", עונש הוא תוצאה של מעשה לא טוב שעשה הילד (כמובן לאחר אזהרות וכו')
וגם כשנותנים בטח לא מסובבים את היד ומושכים באוזן....:eek:
אפשר לתת על גב היד ומאחורה- זה הכל!
בלי להכיר את הרבה' הזה אבל נראה שהוא נותן עונשים מתוך כעס ל"ע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה