יש הבדל גדול בין סטירה קלה שגם אני מבינה שלפעמים אין ברירה אלא לתת לבין מה שמדובר פה.נכתב ע"י תותח שיווקי;2407199:מבין את הזעזוע, ואם הילד שלי יקבל מכות בחיידר הרב'ה יקבל ממני מכות....
אבל!
צריך לדעת שהרבה דורות גדלו והתחנכו לתפארה בשיטות האלו (חס וחלילה אם מישהו ישתמש בדור שלנו עם מלוא השיטות שלהם!!!), וגם אנחנו בעצמנו לפעמים לפעמים במקרים ממש ממש קיצוניים הגובלים בסיכון חיי אדם וסכנה לשלום האנושות משתמשים קלות בידיים, אז עם כל הזעזוע (כי לסובב 3 פעמים זה ממש מוגזם כשמספיקה פעם אחת.... אלא אם כן מקבלים את ההצהרה של הילד בניכוי ריביות ותוספות), המכות שאני קיבלתי בחיידר, וקיבלתי בשפע, ממש ממש לא הזיקו לי!!
חלק גדול מהטראומה של הילד מהמשיכה באוזן נובעת מהתגובה של אמא שלו.
וכן, אני מודע שהרגזתי עכשיו הרבה אנשים וגם צלצולים לא אקבל, אבל חלק מסויים מהגישה של הזעזוע העמוק לא מגיע מתוך תוכו של הציבור החרדי.
אין שום סיבה שמצדיקה הרמת יד!נכתב ע"י תותח שיווקי;2407199:מבין את הזעזוע, ואם הילד שלי יקבל מכות בחיידר הרב'ה יקבל ממני מכות....
אבל!
צריך לדעת שהרבה דורות גדלו והתחנכו לתפארה בשיטות האלו (חס וחלילה אם מישהו ישתמש בדור שלנו עם מלוא השיטות שלהם!!!), וגם אנחנו בעצמנו לפעמים לפעמים במקרים ממש ממש קיצוניים הגובלים בסיכון חיי אדם וסכנה לשלום האנושות משתמשים קלות בידיים, אז עם כל הזעזוע (כי לסובב 3 פעמים זה ממש מוגזם כשמספיקה פעם אחת.... אלא אם כן מקבלים את ההצהרה של הילד בניכוי ריביות ותוספות), המכות שאני קיבלתי בחיידר, וקיבלתי בשפע, ממש ממש לא הזיקו לי!!
חלק גדול מהטראומה של הילד מהמשיכה באוזן נובעת מהתגובה של אמא שלו.
וכן, אני מודע שהרגזתי עכשיו הרבה אנשים וגם צלצולים לא אקבל, אבל חלק מסויים מהגישה של הזעזוע העמוק לא מגיע מתוך תוכו של הציבור החרדי.
נכתב ע"י רחליR;2407207:אין שום סיבה שמצדיקה הרמת יד!
"חנוך לנער על פי דרכו" צריך לדעת איך ללכת עם כל ילד
ואם נאמין בילד ונחשוב עליו חיובי לא נגיע למצב כזה!
נכתב ע"י חחח;2407213:אני מבינה שעמדת פעם מול כיתת בנים....
קשה לשמוע על המושג מכות, לי זה מתפרש ישר כענישה שלא מתוך חשיבה ואהבה לילד.שלא נדבר על כעס ואי שליטה עצמית...נכתב ע"י תותח שיווקי;2407199:מבין את הזעזוע, ואם הילד שלי יקבל מכות בחיידר הרב'ה יקבל ממני מכות....
אבל!
צריך לדעת שהרבה דורות גדלו והתחנכו לתפארה בשיטות האלו (חס וחלילה אם מישהו ישתמש בדור שלנו עם מלוא השיטות שלהם!!!), וגם אנחנו בעצמנו לפעמים לפעמים במקרים ממש ממש קיצוניים הגובלים בסיכון חיי אדם וסכנה לשלום האנושות משתמשים קלות בידיים, אז עם כל הזעזוע (כי לסובב 3 פעמים זה ממש מוגזם כשמספיקה פעם אחת.... אלא אם כן מקבלים את ההצהרה של הילד בניכוי ריביות ותוספות), המכות שאני קיבלתי בחיידר, וקיבלתי בשפע, ממש ממש לא הזיקו לי!!
חלק גדול מהטראומה של הילד מהמשיכה באוזן נובעת מהתגובה של אמא שלו.
וכן, אני מודע שהרגזתי עכשיו הרבה אנשים וגם צלצולים לא אקבל, אבל חלק מסויים מהגישה של הזעזוע העמוק לא מגיע מתוך תוכו של הציבור החרדי.
ועוד הערה קטנה:
כל דבריי אמורים כשהמכה היא הדרך האחרונה שנותרה כדי להעמיד את הילד על ההדרך הישירה, ובשום אופן לא בתור ענישה!! (למרות שחלק מהשיטות לענישה שהיא לא בידיים הם יותר גרועות ממכות).
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קה
א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ: