חדשות בעולם הפלישה הרוסית לאוקראינה - נטו דיווחים

מצב
הנושא נעול.

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
14:46 – אזעקות צבע אדום הופעלו בקייב. ראש עיריית קייב אומר שהעיר נכנסה לשלב ההגנה, המצב קשה: "עכשיו נשמעים יריות ופיצוצים באזורים מסוימים. האויב רוצה לכבוש את הבירה להוריד אותה על ברכיה ולהרוס אותנו".

14:42 – משרד ההגנה הרוסי: יותר מ-200 חיילי יחידות מיוחדות של אוקראינה נהרגו או נשבו בקרב על שדה התעופה הוסטומל סמוך לקייב.

14:39 – דיווח: טורקיה לא תוכל להיענות לבקשה האוקראינית לחסום את מצרי הבוספורוס לספינות רוסיות בשל האמנות הבין-לאומיות המחייבות אותה למעבר ימי חופשי.

14:36 – דיווח: צבא רוסיה חסם את הכניסה לקייב מכיוון מערב.
 

asחוי

משתמש פעיל
 

אורי מלאכי

משתמש פעיל
הצ'צ'נים עודם נלחמים נגד הצבא הרוסי, ומלחמתם מלווה במעשי טרור נגד הרוסים, בצ'צ'ניה, בדאגסטן וברוסיה, ובלוחמת גרילה נגד הכוחות הרוסים בצ'צ'ניה עצמה.. ויקי.
אבל הם הראו שזה הצבא הרשמי של ציצניה שנאמן לנשיא שלהם שנאמן בעצמו לפוטין
 

אחינו כל בית ישראל

משתמש מקצוען
15:17 – ‏הטלוויזיה האוקראינית: משוריינים אוקראינים בדרכם לקייב כדי להגן על העיר.

15:09 – משרד ההגנה האוקראיני: יותר מ-1,000 חיילים רוסים נהרגו בקרבות.

15:04 – האיחוד האירופי מתכוןן להקפיא נכסיהם הכלכליים של נשיא רוסיה פוטין, ושר החוץ הרוסי לברוב.

15:00 – משרד ההגנה הרוסי: "כבשנו את שדה התעופה הוסטומל סמוך לקייב, והצבא חוסם כעת את הגישה לעיר ממערב".

14:59 – ‏שר הפנים של אוקראינה: ב-24 השעות האחרונות רוסיה תקפה 33 יעדים אזרחיים. לפחות שני ילדים נהרגו.

14:58 – ‏דיווח רוסי: הקרמלין מוכן לשלוח למינסק צוות למשא ומתן עם אוקראינה, לאור קריאתו של הנשיא זלנסקי.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
15:54 – הקרבות בין צבא רוסיה לצבא אוקראינה במחוז אבלון שבצפון קייב – נמשכות עדיין בשעה זו.

15:50 – ‏שר החוץ של אוקראינה דימיטרו קולבה: "רוסיה התקיפה גן ילדים – מדובר בפשע מלחמה. אנו אוספים מידע על מנת שנוכל להגיש תביעה לבית הדין הבינלאומי בהאג".

15:46 – כוחות צבא רוסיה הצליחו להשמיד מערכת הגנה אווירית מסוג "בוק" של אוקראינה. המערכת הוצבה בכביש הגישה לבירה, קייב.

15:40 – ראש ממשלת פולין מתכוון לסגור את המרחב האווירי של פולין למטוסים רוסיים. גם ‏צ'כיה מתכוונת לסגור את השטח האווירי שלה למטוסים רוסיים.

15:38 – ‏יועץ שר הפנים באוקראינה: "כמות הקרינה באזור צ'רנוביל לאחר פלישת הכוחות הרוסיים – הגבוהה ביותר מאז האסון ב-1986".

15:36 – ‏‏שר התפוצות ‎ד"ר נחמן שי מודיע בגל"צ: "החלטנו שלא נחכה יותר לשום דבר, ונקצה 10 מיליון שקל מתקציב המשרד שלנו ליהודי אוקראינה. התקשרנו לגורמים שנמצאים בשטח ויוכלו להשתמש בכסף הזה, ייתכן שנעביר עוד".

15:32 – אחרי שבריטניה אסרה על אירופלוט לפעול בשטחה, רוסיה אוסרת על בריטיש איירוויז לנחות ברוסיה ולעבור במרחב האווירי שלה. בבריטיש מדגישים שההשפעה לא נוראה כשבקווים למזרח היא תטוס במסלולים אחרים בשעה שממילא לוז הטיסות למדינות הללו מצומצם (כשרובן לא מתירות כניסת תיירים).
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נשיא אוקראינה זלנסקי בהודעה רשמית הערב: ״עמדנו והדפנו בהצלחה את התקפות האויב. הלחימה נמשכת בערים ובמחוזות רבים במדינתנו, אבל קייב וערי מפתח ברחבי הבירה נשלטות על ידי הצבא שלנו. הכובשים רצו לחסום את מרכז המדינה שלנו ולשים את הבובות שלהם כאן, בשלב זה הרסנו את התוכנית שלהם״.
26.2.2022 18:26
׳ערוץ 12׳: ארה״ב שוקלת להטיל סנקציות על הבנק המרכזי של רוסיה.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
26.2.2022 18:33
׳ערוץ 12׳: במשרד הפנים הפולני מעדכנים שכ-100,000 אוקראינים נכנסו לשטח המדינה מאז תחילת הפלישה הרוסית, כ-9,000 מהם עשו זאת בשעות האחרונות.
26.2.2022 18:33
רוסיה סגרה את המרחב האווירי שלה לפולין, צ׳כיה ובולגריה.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
26.2.2022 18:34

עוד מ׳ערוץ 12׳: בעקבות הערכת מצב: אנשי השגרירות הישראלית באוקראינה יעברו ללינה בצד הפולני של הגבול ויכנסו מדי יום ללבוב שבמערב אוקראינה.
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כספים לאוקראינה - ארה״ב אישרה סיוע צבאי של 350 מיליון דולר נוספים לאוקראינה. ממשלת צ׳כיה אישרה משלוח נשק בשווי של כ-8.5 מיליון דולר כדי לסייע לאוקראינה.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
26.2.2022 18:46

׳ערוץ 12׳: ארה״ב הציעה לפנות את נשיא אוקראינה זלנסקי מקייב כדי להוציא אותו מאזור הסכנה, אך הוא סירב להתפנות.
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

הפלישה הרוסית לאוקראינה: שיחות השלום קרסו; קייב בעוצר​

קרבות משתוללים על ערי אוקראינה: הצבא הרוסי הורה להרחיב את התקדמות לתוך שטח אוקראינה ולהרחיב את המתקפה שלו באוקראינה "מכל הכיוונים" זאת לאחר שקייב סירבה לקיים שיחות לכינון שלום אזורי בבלארוס​

יענקי פרבר | חדשות בעולם26.2.2022 | 18:43

fba63e3560bb57fb5e8d.jpg
חיילים אוקראינים, אילוסטרציה | צילום: משרד ההגנה האוקראיני
המלחמה באוקראינה: "לאחר שהצד האוקראיני דחה תהליך משא ומתן, היום קיבלו כל היחידות הרוסיות לארגו התקדמות מכל הכיוונים בהתאם לתוכניות המבצע", כך אמר דובר הצבא הרוסי איגור קונשנקוב בהצהרה.
יותר מ-150,000 אוקראינים נמלטו מהמדינה מאז תחילת הפלישה של רוסיה, כך טוען הנציב העליון של האו"ם לפליטים. "גם העקירה באוקראינה גדלה אך המצב הצבאי מקשה על הערכת מספרים ומתן סיוע", צייץ פיליפו גרנדי בטוויטר.
פקיד אמריקני טוען כי הכוחות הרוסיים מתוסכלים מההתנגדות האוקראינית, הכוחות הרוסיים הופכים מתוסכלים יותר ויותר, ארצות הברית מאמינה שהרוסים מופתעים מהלחימה באוקראינה. כך אמר פקיד הגנה אמריקאי.
"אנחנו יודעים שהם לא עשו את ההתקדמות שהם רצו לעשות, במיוחד בצפון. הם היו מתוסכלים ממה שהם ראו, זאת התנגדות נחושה מאוד", טען הבכיר, "זה האט אותם".
היום בצהריים (שבת) אוקראינה הודיעה כי היא פתוחה לשיחות אך לא לאולטימטומים רוסיים, כך אמר יועצו של הנשיא זלנסקי. קייב הכחישה שהיא מסרבת לנהל משא ומתן על הפסקת אש עם רוסיה, אך אומרת שהיא לא מוכנה לקבל אולטימטומים או תנאים בלתי מקובלים.
"האיחוד האירופי צריך להאיץ את דרכה של אוקראינה לחברות, אמר נשיא פולין". כך אמר נשיא פולין אנדז'יי דודה, והוסיף כי לקייב צריכה להיות גם גישה לסיוע כספי מהגוש לבנייה מחדש.
בתגובה להחלטת מדינות שונות בארופה על סגירת השמים למטוסים רוסיים, רוסיה סגרה את המרחב האווירי שלה לטיסות מבולגריה, פולין וצ'כיה.
כוחות רוסים החלו להתקדם שוב לאוקראינה לאחר שפוטין השהה לכאורה את המתקפה של מוסקבה בציפייה לשיחות עם קייב שלא יצאו לפועל, כך נמסר מהקרמלין.
 

ממלכתי

משתמש מקצוען
כספים לאוקראינה - ארה״ב אישרה סיוע צבאי של 350 מיליון דולר נוספים לאוקראינה. ממשלת צ׳כיה אישרה משלוח נשק בשווי של כ-8.5 מיליון דולר כדי לסייע לאוקראינה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה