הוא כבר לא נמצא שם מזמן....יש לי יופי של הצעה בשבילו:
שלא יהיה מחמשת מקבלי השכר הגבוה בעמותה, ואז אף אחד לא ידע כמה המשכורת שלו
בחמש מקבלי השכר יש רק את מי שמקבל מ-ש-כ-ו-ר-ת
הוא כבר לא נמצא שם מזמן....יש לי יופי של הצעה בשבילו:
שלא יהיה מחמשת מקבלי השכר הגבוה בעמותה, ואז אף אחד לא ידע כמה המשכורת שלו
והשמות מחוקים.הוא כבר לא נמצא שם מזמן....
בחמש מקבלי השכר יש רק את מי שמקבל מ-ש-כ-ו-ר-ת
למה כוונתך?האם ההתנהלות שם תקינה יותר?
זו צורת תקצוב שמקובלת במקומות נוספים?בתיכונים, משכורות של צוות הוראה לא מגיעות צבועות.
יש הוראות נוקשות כמה צריך לשלם למורה, לפי וותק ודרגה.
התשלום ממשרד החינוך מגיע פר-תלמידה. (אם היא לקויית למידה, או עם בעיות אחרות מוגדרות, התשלום עליה גבוה יותר. כך גם אם היא רשומה במגמה. הסכום לתלמידה עולה ככל שיש לסמינר מורות עם תארים מתקדמים יותר, או בעלות וותק. וגם טיב השירות שהתיכון נותן לתלמידות מובא בחשבון. כשיש ספריה, מעבדה וכו' - מקבלים יותר על כל ראש. זה נקרא 'רמת שירות').
מכאן והלאה - החופש בידיו של המנהל, איך להתנהל עם העודפים.
נגיד שיש לך כיתה של 50 בנות. בתקצוב על כ-36 מתוכן, אתה משלם את משכורת המורה. (כמובן שיש הרבה מורות לכל כיתה. אבל ברמה הרעיונית).
התקצוב של ה-14 הנותרות נשאר לסמינר לטוב בעיניו: חלוקה להקבצות, שיעורי עזר נוספים לבנות מתקשות, ושאר עלויות שכיתה גדולה גוררת איתה, מימון ספריה, מעבדה, חדרי מחשבים, וגם פעילות חברה.
אתן לך דוגמא להתנהלות שאני מכירה.למה כוונתך?
כן אבל מה שאת מתארת נמצא בכל מקום ולא נחשב למאפיין מובהק של הפריפריה.אתן לך דוגמא להתנהלות שאני מכירה.
מנהל סמינר (לא בעירי) בינוני, משהו כמו 2-3 כיתות במחזור, בעיר "מתחרדת".
הוא מרוויח משכורת לא מידי גבוהה, כן? לא כמו עמיתיו מירושלים וב"ב.
מה עושה אותו אחד? מעסיק את שכנותיו, בנות דודותיו, נשות חבריו, במשרות פיקטיביות (ספרנית, אחראית חדר מחשבים וכו'), מעמיד את תלמידות הסמינר לעבוד במקומן,
והכסף אצלו.
יש הרבה דרכים "לעבוד על האחרים". להרויח כסף מתחת השולחן, להתנהל כמו שוק שחור.
לא הכל נמצא במיינסטרים.
הרוב נמצא איפה שיש אנשים עם כל מיני תאוות בלתי מרוסנות=בכל מקום.
כן עכשיו קראתי שוב את הסיפא. מתקנת.נראה שהמדובר שכל הכסף עובר איכשהו לכיסו של המנהל. נפוטיזם זה משהו אחר...
[/QUOTE]QUOTE="קווארק, post: 8557640, member: 56770"]
כל אחד יכול לדעת בקלות כמה כל תיכון מתוקצב על ידי משרד החינוך.
https://apps.education.gov.il/mtrne...ם (גם הם חלק מאותו הסל) שצנחו עליו החורף הזה.
אני מוכנה לעשות קורס קצרצר של התמצאות.
אני איתך.אם זה קורה גם בסמינרים הגדולים אז צריכה לקום זעקה ואין לי כח לפרט עד כמה היא צריכה להיות עמוקה ומרה.
רשומים כמגישים לבגרות ובפועל מגישים רק לחוצים?כל הסמינרים היום נחשבים חצי בגרותיים. כולם מגישים לחלק מה בגרויות, עניין תקציבי מובהק.
מגישים לבגרויות.רשומים כמגישים לבגרות ובפועל מגישים רק לחוצים?
זה לא אוקסימורון? כאילו משרד החינוך לא נותן ליבו למי שרשומים גם וגם?
חצי בגרותיים.רשומים כמגישים לבגרות ובפועל מגישים רק לחוצים?
זה לא אוקסימורון? כאילו מישהו במשרד החינוך לא מקמט את מצחו מול מי שרשומים גם וגם?
ואז עם מה יוצאת התלמידה? הרי עם תעודת בגרות היא לא תצא.חצי בגרותיים.
מגישים לבגרות כלשהי
הרוב מגישים לגם וגם
איפה מגישים בפועל לחמש יחידות מתמטיקה חוץ מבית יעקב יבנה?מגישים לבגרויות.
ולא סתם......
יש כאלו של-5 יחידות אנגלית ומתמטיקה....
בגרות יכולה להיות במדעי המחשב. לא חייב במקצועות הליבה.ואז עם מה יוצאת התלמידה? הרי עם תעודת בגרות היא לא תצא.
יש לה תעודת חוצים לפחות?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: