חרבות ברזל הנספח השבועי • שבוע 15

האם המתקפה נגד הח'ותים אפקטיבית ותשיג את מטרותיה

  • מאד אפקטיבית. תהיה פגיעה משמעותית ביכולות הלוחמה שלהם

  • תעזור מעט, רק לטווח הקצר

  • שום דבר, סתם יח"צ..

  • להיפך, יגרום להחמרת המצב


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

מאירלה

משתמש מקצוען
אזהרה דרמטית של הרמטכ״ל: "אנחנו עומדים בפני שחיקה של ההישגים שהשגנו עד עכשיו במלחמה, כי לא נבנתה אסטרטגיה ליום שאחרי. ייתכן שנצטרך לשוב ולפעול באזורים שכבר סיימנו בהם את הלחימה". (מוריה אסרף)
לא הבנתי את הבדיחה כאילו היה אפשר כבר עכשיו בצפון הרצועה להתחיל במדיניות היום שאחרי במנותק מדרומה? או שלדעתו עצם הדיון ביום שאחרי ימנע שחיקה ?
ומי ערב שלא נשארו מנהרות חוצות מדרום לצפון שסינוואר ימ"ש חוזר דרכם לצפון עטוף בחטוף?
 

אליהו פ

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
משמרות המהפכה של איראן גם מקבלים אחריות על ירי טילים בליסטיים לעבר יעדים של ארגוני טרור בחלב בסוריה, מה שדווח בהתחלה כתקיפה ישראלית. כלומר מתקפת טילים בליסטיים משולבת של איראן גם בצפון עיראק וגם בצפון סוריה. אירוע חסר תקדים
רועי קייס

עיראק- דיווח כי הקונסוליה האמריקאית באירביל הושמדה!

קצת סדר בהרבה בלאגן בדיווחים: איראן קיבלה אחריות על ירי טילים לעבר יעדים של ארגוני אופוזיציה כורדיים, "מרכזי ריגול של המוסד" ודאעש בעיראק ובסוריה. לא מוזכרים בסיסים אמריקניים בהודעות וגם לא דווח על פגיעות בהם (האזעקות בקונסוליה האמריקאית היו כי זה היה בסמוך לה)
היה זה בתגובה לפיגוע בקבר סולימאני, ללא קשר לחות'ים. איראן הגיבה בצורה דומה גם על פיגועי דאעש קודמים בשטחה (שיגרה טילים לסוריה אחרי הפיגועים בפרלמנט בטהראן ב-2017 והמצעד הצבאי באהוואז ב-2018. את הכורדים בעיראק היא תוקפת יותר בשגרה)
אלו התקפות יחצניות בעיקר, ולא בעלות ערך צבאי גדול

גיא אלסטר (וואלה)
תכלס’ אם אפשר לעשות סדר...
האיראנים תקפו שגרירות אמריקאית או בסיס אמריקאי?
הם קיבלו על זה אחריות רשמית?
או שהם תקפו סך הכל יעדים של דאעש וארגוני אופוזיציה כורדיים?
או שזה פשוט 2 תקיפות שונות?
 

מאירלה

משתמש מקצוען
דפנה ליאל: שר הבינוי והשיכון גולדקנופף לאחר הפיגוע ברעננה: ״מלמד על הסכנה בכניסה של פועלים פלסטינים לעבודה בישראל. חובתי לדאוג לענף הנדל״ן אך לא על חשבון חיי אזרחינו״.
יכול להיות גם הפוך בגלל שאי אפשר להשיג פועלים נאלצים המעסיקים (בלית ברירה למי שמכיר את שוק העבודה) לקחת שבחי"ם מכל הבא ליד שחלקם יותר מסוכנים.
 

מאירלה

משתמש מקצוען
מאז הודעת דו"צ על השלמת פירוק ה"מסגרת הצבאית" בצפון הרצועה
שוגרו למעלה מ100 רקטות מצפון הרצועה , לשדרות , כפר עזה , ניר עם , נחל עוז ומרחב נתיבות .
המטח האחרון היה 9 רקטות לשדרות הערב . זהו היום הרביעי ברציפות שבו מטח משוגר מצפון הרצועה .
[מענין איך מכונה "מסגרת" שיורה עשרות רקטות ביום בלקסיקון של דו"צ . ]
בשביל לירות רקטות מוכנות לשיגור שהצבא לא איתר והשמיד ובטוח שיש הרבה כאלה לא צריך מסגרת מספיק מפעיל בודד כשיחדשו את המלאי נדבר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
פרופסור לענייני המזרח התיכון: "בשעות האחרונות המצב במזרח התיכון מסלים,מתקפה מתימן על ספינה אמריקאית/ישראלית-עימותים אלימים מסלימים באמצע רצועת עזה,איראן משגרת טילים בליסטיים לעבר בסיס אמריקאי בעיראק,עימותים ופציעות בצבא הישראלי בגבול מצרים."

"המזרח התיכון נמצא במצב של טירוף מלחמה כלל אזורית בלתי נמנע".
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה