הנחיית הורים - באיזו שיטה?

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י bbr;1579967:
לא קראתי את ההמשך אבל גם אלה שלמדו אצל וסלי-שרמן מקשקשות בענין שפר.
אני לא חסידה של שפר, אבל למדתי אצל מנחה בגישת שפר וחבל שאין לי הקלטה איך שהיא התווכחה איתי שאם המלמד של הבן שלי אמר שצריך מורות מקדמות בשום פנים ואופן לא להפסיק, ואני כבר הרבה לפני זה הרגשתי שאני רוצה להפסיק בלי קשר והיא התעקשה איתי לא להפסיק ואם המלמד אומר גן שפה להכניס לגן שפה כך שזה ממש שטויות מה שאתן כותבות על שפר, שוב, כמו שכתבו פה כמה פעמים מי שלא למד שלא ידבר!!!!! גם אלה משרמן-וסלי!!!!!!
אני יכולה לציין שלאחר מעשה החלטנו על דעת עצמנו בלי קשר לשפר בכלל לעצור את הסחף המטורף הזה שהכניסו אותנו בתלמוד תורה רק כי הם מרוויחים מזה הרבה כסף(ואני יודעת את זה מתוך המערכת איך שעומדים למלמדים, לגננות ולמורות על הראש שחייבים להגיע לכמות של ילדים בשביל לפתוח כיתת שפה, כי זה מכניס הרבה כסף למוסד, אז שימצאו כבר הורים חלשים שלא יתנגדו להכניס את ילדם) למעשה, אנחנו החלטנו לעצור את כל החגיגת ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור, מורות מקדמות, כיתת שפה, אבחונים אינסופיים, וזה היה בלי קשר לשפר, אבל שפר נתן לי את הכלי איך להאמין בילד שהוא מסוגל בלי כל הטררם המטורף הזה להגיע הכי רחוק שאפשר.
ואני יכולה להעיד שבמבט כמה שנים לאחור אם אני יעלה פה סריקות של האבחונים שכתבו על הילד ואראה את זה למלמדים שלו היום הם לא יאמינו שזה נכתב על הילד הזה.
ילד מס' אחד בכיתה,ולא בגלל שהוא הבן שלי, תמיד גומר עבודות ראשון, גמרא ומשניות בע"פ, מתחנן שנבחן אותו עד שכבר לנו אין מספיק סבלנות לכמויות, מבחנים משעממים (קבוע 100%) ולא בגלל שהוא הבן שלי, כל פעם שבעלי חוזר מאסיפות הורים אני מזכירה לו מחדש מה עברנו עם הילד הזה לפני כמה שנים ואנחנו לא יודעים אם לצחוק או לבכות אם הבעיה של המלמד על הילד זה שהוא לא נותן הזדמנות לילדים אחרים לענות תשובות כי הוא תמיד ראשון.
אתם יכולים להגיד על שפר מה שאתם רוצים יש ילדים שפשוט נהיו בני אדם בגלל זה, ואם למישהו יש חוסר הבנה זה רק כי הוא לא מכיר מבפנים, גם אני יכולה לחלוק מפה ועד להודעה חדשה על אבחנות של רופאים פשוט כי לא למדתי רפואה, נו, אז מישהו יתייחס לאמירות שלי?

אני בד"כ לא ממציאה...
למדתי בגישת שרמן.

אבל בגן של ביתי הגננת הביאה מנחה בגישת "שפר" ומה שהיא אמרה ואיך שהיא התבטאה על כל הנ"ל... כך שממנה המידע:)

ואכן, אני מסכימה איתך שבת"תים ובמוסדות נוטים מהר מאד לשלוח מכל מיני סיבות וטעמים...
 

גיליון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
למי שמתעניינת בקורס בגישת הרבנית שרמן - ההרשמה בעיצומה לקראת פתיחה בשבוע הבא בעז"ה.
רותי גודמן - תלמידה ותיקה של הרבנית שרמן ווסלי - פותחת קבוצת ערב ברח' רשב"ם.
יהודית סלומון - בתה של הרבנית שרמן - פותחת קבוצת בוקר יום ד' ברח' קהילות יעקב.
לפרטים: 054-8441706
(או באישי)
 

manof1

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אשמח לשמוע על עוד קבוצות בבני ברק שנפתחות בקרוב
אפשר גם באישי
 

גיליון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נכתב ע"י גיליון;1581077:
למי שמתעניינת בקורס בגישת הרבנית שרמן - ההרשמה בעיצומה לקראת פתיחה בשבוע הבא בעז"ה.
רותי גודמן - תלמידה ותיקה של הרבנית שרמן ווסלי - פותחת קבוצת ערב ברח' רשב"ם.
יהודית סלומון - בתה של הרבנית שרמן - פותחת קבוצת בוקר יום ד' ברח' קהילות יעקב.
לפרטים: 054-8441706
(או באישי)

עקב עומס הפניות לא הצלחתי לענות לכולן.
באין מענה השאירי שם וטלפון בתא הקולי.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לגבי מי ששאלה על לימודי שיטת ימימה -
זו שיטתה של הרבנית ימימה אביטל ז"ל והיא לא קשורה להנחיית הורים אלא ללימוד עצמי, שיפור עצמי, עבודת המידות. כמובן שכתוצאה מהלימוד והשיפור העצמי יש גם שיפור ביחס לילדים.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י bbr;1579967:
אני לא חסידה של שפר, אבל למדתי אצל מנחה בגישת שפר וחבל שאין לי הקלטה איך שהיא התווכחה איתי שאם המלמד של הבן שלי אמר שצריך מורות מקדמות בשום פנים ואופן לא להפסיק, ואני כבר הרבה לפני זה הרגשתי שאני רוצה להפסיק בלי קשר והיא התעקשה איתי לא להפסיק ואם המלמד אומר גן שפה להכניס לגן שפה כך שזה ממש שטויות מה שאתן כותבות על שפר, שוב, כמו שכתבו פה כמה פעמים מי שלא למד שלא ידבר!!!!! גם אלה משרמן-וסלי!!!!!!
אני יכולה לציין שלאחר מעשה החלטנו על דעת עצמנו בלי קשר לשפר בכלל לעצור את הסחף המטורף הזה שהכניסו אותנו בתלמוד תורה רק כי הם מרוויחים מזה הרבה כסף(ואני יודעת את זה מתוך המערכת איך שעומדים למלמדים, לגננות ולמורות על הראש שחייבים להגיע לכמות של ילדים בשביל לפתוח כיתת שפה, כי זה מכניס הרבה כסף למוסד, אז שימצאו כבר הורים חלשים שלא יתנגדו להכניס את ילדם) למעשה, אנחנו החלטנו לעצור את כל החגיגת ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור, מורות מקדמות, כיתת שפה, אבחונים אינסופיים, וזה היה בלי קשר לשפר, אבל שפר נתן לי את הכלי איך להאמין בילד שהוא מסוגל בלי כל הטררם המטורף הזה להגיע הכי רחוק שאפשר.
ואני יכולה להעיד שבמבט כמה שנים לאחור אם אני יעלה פה סריקות של האבחונים שכתבו על הילד ואראה את זה למלמדים שלו היום הם לא יאמינו שזה נכתב על הילד הזה.
ילד מס' אחד בכיתה,ולא בגלל שהוא הבן שלי, תמיד גומר עבודות ראשון, גמרא ומשניות בע"פ, מתחנן שנבחן אותו עד שכבר לנו אין מספיק סבלנות לכמויות, מבחנים משעממים (קבוע 100%) ולא בגלל שהוא הבן שלי, כל פעם שבעלי חוזר מאסיפות הורים אני מזכירה לו מחדש מה עברנו עם הילד הזה לפני כמה שנים ואנחנו לא יודעים אם לצחוק או לבכות אם הבעיה של המלמד על הילד זה שהוא לא נותן הזדמנות לילדים אחרים לענות תשובות כי הוא תמיד ראשון.
אתם יכולים להגיד על שפר מה שאתם רוצים יש ילדים שפשוט נהיו בני אדם בגלל זה, ואם למישהו יש חוסר הבנה זה רק כי הוא לא מכיר מבפנים, גם אני יכולה לחלוק מפה ועד להודעה חדשה על אבחנות של רופאים פשוט כי לא למדתי רפואה, נו, אז מישהו יתייחס לאמירות שלי?

לפעמים זו באמת בעיה של המלמד.
מכירה ילד אחד (היום הוא נער..) שהרב'ה בכיתה א' אמר שהוא לא יודע ולא מצליח וכו.
הרב'ה הזה נתן כמות אדירה של שיעורי בית כל יום.
כשהאמא אמרה שנראה שהבעיה פחות בבן שלה ויותר בשיטת הלימוד, אמרו לה בחיידר שאיך זה יתכן שכול שאר הילדים כן מצליחים?

בפועל האמא העבירה את הילד כיתה והוא התחיל לפרוח. לא לכל אחד מתאימה כל שיטת חינוך, גם אם שאר התלמידים כן עומדים בה.
 

ayle

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מארגנת קבוצה בירושלים אזור סנהדריה

בשיטת וסלי-שרמן, ע"י מנחה מדהימה.

פרטים באישי
 

רותי וינברג

מנהלת פורום אדריכלות ועיצוב פנים
מנהל
מנוי פרימיום
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני מארגנת קבוצה ע"י הבת של הגב' וסלי,
באזור קרית יובל בירושלים.
נשארו עוד כמה מקומות פנויים!!
 

SPOT

משתמש צעיר
צילום מקצועי
אני מירושלים ומעונינת להצטרף לקבוצת הנחית הורים
אך בבקשה ,שמישהיה תתמצת לי את עקרונות השיטה של
שרמן
שפר
וסילי
אני צריכה ממש בתמצות משפט אחד או שנים
(לדוגמא מרים אדהאן בזמנו המוטו שלה היה: "חינוך למשמעת מתוך אהבה

מרוב דעות התבלבלתי לחלוטין מה דומה למה? מה שונה ממה? ובכלל מה זה כל אחד?
כשאדע אוכל להחליט היכן להרשם
תודה רבה
 

bbr

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
תמצות שפר בשורה אחת
עבודה על עצמי, החזרת הפרמידה למקומה, אבא/בעל-אמא-ילדים, חיזוק כוח הבחירה לנו ולילדים
זה לא הכל, אבל ביקשת שורה אחת
 

JOM

משתמש רשום
מישהו יודע אם מתארגן קורס של גב' וסלי בירושלים? (לנשים)
 

פייגי ברוידא

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אחרי הכתבה פה בפרוג
מה אתם אומרים על הקורסים של הרב טאומן?
 

ימימהתמימה

משתמש רשום
אצל הרב יעקובזון למדתי באינטנסיביות 3 שעות רצופות בשבוע משך שנה שלמה,
את שיטת שרמן-וסילי הלכתי ללמוד כי הסתקרנתי לדעת למה מתנגדים,
על שיטת שפר בררתי במקביל כדי להבהיר את ההבדלים -
ומדובר פה על שלושה דברים שונים:
הרב יעקובזון כמובן שזה נפלא ומחזק מאד, וחשוב מאד לשמוע!
זה משהו שונה לגמרי מקבוצה דינאמית נשית שמנוהלת בצורת הידברות ולא בצורת הרצאה,
הגישה של הרבנית שרמן, ושל חדווה וסילי - נפלאה בעיני (פלוס הסתייגויות פה ושם, אבל הרי לא מדובר על תורה מסיני. צריך לבוא עם ראש פתוח לשמוע וגם לסנן, אנחנו לא רובוטיות.) וישימה מאד,
קשה להתרשם ממנה ע"י שמיעה ממישהי שחוותה - זה בשום אופן לא בא במקום החוויה השלמה, וממש מעוות את התמונה לשמוע רסיס משפט פה ושם.
שיטת שפר פסולה לדעתי, אולי לא במלואה - אבל באופן כללי הגישה מאד קשוחה ולא מתפשרת, לא אהבתי. משהו גם מקובע מחשבתית בצורה מגוחכת.
אני אומרת את זה מלמידה שחפרתי על הנושא, ולא מחוויה בקורס שלם, כי לא מצאתי טעם ללכת לשם.

היי
אשמח לדעת היום היכן ללמוד הנחיית הורים אצל חדוה וסלי או נרבנית שרמן( תלמידות שלה)
אשמח למידע בנושא.
תודה מראש לעונות
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
היי
אשמח לדעת היום היכן ללמוד הנחיית הורים אצל חדוה וסלי או נרבנית שרמן( תלמידות שלה)
אשמח למידע בנושא.
תודה מראש לעונות
אין לי מושג..
והקפצת הודעה שלי מלפני 5 (!) שנים :)
 

ימימהתמימה

משתמש רשום
חחח
כן ראיתי שזה ישן.
אבל בכל זאת אני מעוניינת ללמוד ולא מצליחה לברר ולמצוא מידע בנושא.
אולי יש לך רעיון
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה