זה נשאר פתוח. אפשר בהחלט לדמיין שהיא תתגייר בסוף.[/QUOTE]
ואם לא, היא לא שווה?
ואם לא, היא לא שווה?
נכתב ע"י מה הענינים;2277003:זה נשאר פתוח. אפשר בהחלט לדמיין שהיא תתגייר בסוף.
נכתב ע"י אפשרי;2276461:8.
השאלים. הכללה או לא?
בזכות הספר הנושא עלה על שולחנות החג, ומפה לשם התברר שישנן הלובשות שאל או רדיד ללא השתייכות לקבוצה/כת מיוחדת. לא זו בלבד אלא שישנן אף כאלו שנוהגות ללבוש אותם ובמקביל לשוחח בטלפון סלולרי ברחוב (!) ואף לנהוג ברכב (!!!). האם לא היה צריך אפעס איזו הבהרה בכדי שלא יהיו הכללות שאינן נכונות?
היא ממש לא כזאת!נכתב ע"י israelintop;2278857:מבחינתי הספר היה רמה אחת מעל!
ומה שכן - חסר פרק הסיום. - הגירושין של איציק ושרהל'ה.
כי איך אדם אינטלגנטי, מלומד עם כישרון ומהירות תפיסה יסתדר עם חולמנית, טיפשה ובלתי יציבה??
נכתב ע"י israelintop;2278857:מבחינתי הספר היה רמה אחת מעל!
ומה שכן - חסר פרק הסיום. - הגירושין של איציק ושרהל'ה.
כי איך אדם אינטלגנטי, מלומד עם כישרון ומהירות תפיסה יסתדר עם חולמנית, טיפשה ובלתי יציבה??
נכתב ע"י yochi000;2278960:הספר הזה נוגע ברבים כמה רמות מעל.
הוא כתוב טוווווווב, ונקרא בשקיקה.
הביקורת שיש לי על הספר:
זה האנגלוגיה שהסופרת עשתה (בעיקר בפרקים הראשונים, עם ההמשך זה התמתן) בין קבוצות שבטים מאמינות אי שם בפפואה ניו גיני, לאמונות יהודיות.
עם הזמן התחדד המסר שהכוונה לאמונות תפלות כמו השאלים, אבל האסוסאציה הייתה לא נוחה, כביכול היהדות דומה לאמונה פפואנית.
וזה לא דומה, לא כמעט ולא בכלל.
נכתב ע"י yochi000;2278960:הספר הזה נוגע ברבים כמה רמות מעל.
הוא כתוב טוווווווב, ונקרא בשקיקה.
הביקורת שיש לי על הספר:
זה האנגלוגיה שהסופרת עשתה (בעיקר בפרקים הראשונים, עם ההמשך זה התמתן) בין קבוצות שבטים מאמינות אי שם בפפואה ניו גיני, לאמונות יהודיות.
עם הזמן התחדד המסר שהכוונה לאמונות תפלות כמו השאלים, אבל האסוסאציה הייתה לא נוחה, כביכול היהדות דומה לאמונה פפואנית.
וזה לא דומה, לא כמעט ולא בכלל.
נכתב ע"י אפשרי;2279137:אגב, גם לכם הספר "הריח" אותו בית יוצר של אנכי מבקש?
למרות שאנכי מבקש נכתב ע"י שלוש סופרות.
נכתב ע"י רותי קפלר;2278988:בפרק התגובות שאחרי הספור בעיתון,
נכתב ע"י dLive;2276561:דווקא אצלי התחזקה המתיקות כשפגשתי בסוף את הקטע מה"שפת אמת".
אבל תרשו לי להעלות מודעות (רק בהודעה אחת, לא מתעכב על הנושא) לבעיית ה'שמות' שמודפסים. צריך להפסיק את התופעה של הדפסת פסוקים/חלקי פסוקים על מודעות/הזמנות/עיתונים/עלונים ועוד. כך שמאד נהניתי לפגוש בקטע הזה, אבל הפריעה לי העובדה שהוא הודפס בתוך ספר קריאה. (נדמה לי שגם בתוך הספר מוזכרים פסוקים מנביא, לא?) זו בעיה גדולה.
"וּתְחִילַת דִינוֹ שֶׁל אָדָם בְּרֹאשׁ הַשָׁנָה הוּא אִם לֹא חָס עַל כְּבוֹד קוֹנוֹ ח"ו. ע"כ יִזָהֵר מְאֹד בְּכִתְבֵי הַקוֹדֶשׁ לְהַצְנִיעָם בְּמָקוֹם הַמוּבחָר שֶׁבְּבֵיתוֹ וְיִזָהֵר בִּכְבוׁדָם. וּבְכָל דָבָר הַנּוֹגֵעַ בִּכְבוֹד הַמָּקוֹם צָרִיךְ לִיזהֵר וְיִתְקַיֵּים בּוֹ " כִּי מְכַבְּדַי אֲכַבֵּד" ולֹא לְהֵפֶךְ ח"ו."
נכתב ע"י בפוטנציאל;2278895:היא ממש לא כזאת!
היא טיפוס תלותי, רגשני ,קצת תמימה , מרובעת,ויציבה בהחלט .
ממתי ראית שבנאדם עושה שינוי בזבנג וגמרנו?
אדם הוא גלים וזה בסדר שהיא נופלת.
גם איציק עם כל היציבות שלו נסוג כמה פעמים.
רבקי כבר למדה ממנו משהו ולהזכירך זה היה בתוך הנישואין..
היו כאלו שראו פה הכללה ועוד איך.נכתב ע"י מרשי;2278816:דווקא אני הרגשתי שאין פה בכלל הכללה.
מדובר על קבוצה מסויימת "הרבנית חנה" ואין שום הכללה על כל אישה שהולכת עם שאל, שהיא קשורה דווקא לקבוצה כזו.
ודוקא זה מה שנתן את היופי לספר והשאיר אותו במקום הספרותי והסיפורי, מבלי להכנס לענייני לשוה"ר וכו'.
נכתב ע"י שירו;2276777:ספר מ ד ה י ם!!!!!!!!!!!!!!!!!
עשית שיעורי בית רציניים ומקיפים!
באמת כך זה עם נשות השאליים? אני חושבת עליהן שהן ממש "ערביות" כל פעם שאני רואה אותן ומרגיז אותי שהן חושבות את עצמן ליותר "צדיקות" מרבניות חשובות ונשות גדולי הדור - ולהן זה מחמיא? נותן להן תחושת עליונות? זה באמת כך?
(סתם אני חושבת ששרה אמנו לא הסתובבה עם האוהל שלה בלב גאולה...)
נכתב ע"י israelintop;2279694:ציטוט מתוך הספר: - מהזכרון- מהר שאל מהר רדיד גם לרבקהל'ה מהר מהר. לקרוע את כרטיס הספריה מהר לשבור את הטלפון. תהילים על הספה מייד עכשיו. עוד פרק פרק נוסף
מה לא זועק פה חוסר יציבות?
נכתב ע"י israelintop;2279788:נ.ב.
הסביבה של איציק הציקה לו.
פייגי נדנדה לו שיתחתן לא בגלל אהבתה לו - אלא משום הכתם והמשא שנופל עליה.
לנסות להחליט למישהוא אחר - לדרוש ממנו דבר שאינו חפץ מכך (לא ילד קטן) יכול לבוא מדאגה?
מישהוא חולק?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: